Bölüm 5

381 113 150
                                    

Sabah telefondan gelen bildirim sesleriyle uyandım. Sessiz de değil miydi bu telefon? Israrla gelen bildirim sesiyle telefonu elime aldım.

"Burcu adlı kişi sizi" GEZME GÜNÜ" adlı gruba ekledi.

Burcu: Selam gençler. Günaydın herkese bu grubu bugün yapacağımız plan için oluşturdum. Ne yapalım bugün?

Alper: Sana da günaydın imam Burcu.

Yiğit: Günaydın 😂

Çağan:😂😂😂

Burcu: Bir soru sordum. Siz iki saat sonra cevap verdiniz.

Alper: Bizim evde horoz yok anca uyandık kusura bakma.

Burcu: Ne horozu?

Alper: Sabah bizi senin gibi güneşin ilk ışıkların da uyandıran bir horozumuz yok.

Burcu: Ayy Alper çok komiksin bugün 🤣

Yiğit: Biraz daha geç kurabilirdin grubu yani acelemiz yok nede olsa.

Çağan: İnsanın kalkması için yatması gerekir. Biz  bu saatte daha hâlâ ayaktayız.

Alper: Yiğit bütün gece torbayı yumrukladı. Hatta bir ara uykulu haliyle beni kum torbası sandı. Canımı zor kurtardım.

Alper: Sen dedin yap diye. Battaniyeye de sen sarmadın mı?

Yiğit: Önüme atlayıp kafama havlu attın dedin bir de böyle çalış. Sen kaşındın.

Burcu: Ayy boks mu yapıyorsun Yiğit ne güzel.

Alper: Bana benzemek için çok çalışıyor ama ne yapalım yetenek işte. Benden öğrendiler bu işi de onlar.

Yiğit: Sen de olmasan ne yapacağız biz.

Çağan: Yumruk bile atamıyordum. Senin sayende ringe bile çıkarım Alper çok sağol.

Alper: Ben de olmasam.

Burcu: Eee ne yapacağız bugün karar verelim. Bence hemen kahvaltıdan sonra buluşsak çok güzel olur.

Yiğit: Alper Şefim kalk yumurta kır. Burcu'yu bekletmeyelim :)

Burcu: Yaa çok naziksin Yiğitciğim 😍

Yiğit: Öyleyimdir.

Alper: Şura nerdesin kızım. Bunlar kendilerini 100 yıllık buralı zannettiler galiba. Bıraksak Yiğit kapının önünde kaybolur. Dediği laflara bak.

Çağan: Harbi Şura uyanmadın mı hâlâ?

Siz: Günaydın herkese. Valla benim de horozum yok anca uyandım. Siz çıkın isterseniz bana ihtiyaç yok gibi.

Alper: Saçmalama kızım. Sensiz ben bunlara nasıl katlanacağım.

Çağan: Aynen Yiğit sanki sen gezdireceksin. Sen istersen Burcu'yu al çık biz neyiz ki zaten.

Burcu: Ya arkadaşlar yapmayın böyle. Ben daha çok vakit geçiririz diye dedim. Şurya'yı unutmuşum bir an sory.

Alper: Gidelim de nereye biz buraları mı biliyoruz sanki? Şura başkan bir el at bakayım 👉

Siz: Ne yapmak istediğinizi söyleyin. Ona göre trafik zaman ya da başka alternatifleri değerlendirelim.

AYNI ÇIKMAZDAYIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin