Şura'nın Anlatımından
07.00
Anne beni bırakma gitme...
Alarmın sesi ile huzursuzca uyandım küçüklüğümden beri belli aralıklarla gördüğüm rüyayı görmüştüm yine hayatımın kabusu olan ama artık alıştığım için sadece bir rüyadan ibaret olan...
Yataktan kalkıp banyoya yöneldim. Günlük rutinleri halledip çıktım banyodan. Gardrobumun önüne geldim. Siyah okul sweetimi alıp altına siyah kotumu geçirdim. Son olarak deri ceketimide üstüme geçirip aynanın karşısına geçtim ve bir süre durdum öyle annem gibi olan saçlarıma dokundum, anneme çok benziyordum ve bu benim canımı daha da acıtıyordu. Her ayna baktığımda yanımda olmasını isterdim hep ama değildi işte...
Derin bir nefes aldım ve önce saçlarımı taradım. Daha sonra biraz allık ve nemlendirici uyguladım yüzüme açık tonlarda olan rujumu da sürüp aşağıya indim.
Bir elma çantamın içine koydum dolaptaki çikolatalı sütlerden birini aldım ve evden çıktım.
Müzik listemden rastgele bir müzik açıp okula doğru yürümeye başladım. Biraz yürümeye başlamıştım ki tahminimce benimle hemen hemen yaşıt olan 3 kişi gördüm. Daha önce bu civarlarda hiç rastlamadığım 3 kişi. Bir sorunları var gibi görünüyordu önce oralı olmayayım dedim ama aralarında birisi bana el kaldırdı. Bende kulaklığımı çıkarıp yanlarına gittim.
" Pardon acaba Çağlar Koleji ne tarafta biliyorsanız söyleyebilir misiniz? "
diye sordu sarışın olanı bunlar bizim okulu soruyorlardı acaba kavga için diye düşündüm ama kavga olsa bu kadar az kişi olmazlar herhalde diye düşündüm.
" Çağlar Koleji mi ? Bizim okulu soruyorsunuz siz?
" Bundan sonra bizim de okulumuz artık."
Diyip sırıttı içlerinde bir tanesi. Ben tebessüm edip :
"Size eşlik ediyim ne de olsa aynı yere gidiyoruz dedim.
"Bu arada kendimizi tanıtmadık yeni okul arkadaşımıza ben grubun eğlence doktoru Alper bunlarda yakışıklı çocuğumuz Yiğit ve zeki çocuğumuz Çağan.
"Yine düştü çenesi bunun" dedi adının Yiğit olduğunu öğrendiğim kişi
" Ben de Şura memnum oldum. Herhalde yeni taşınmışsınız buraya daha önce bizim sokakta sizi hiç görmemiştim. Yiğit gülümseyip söze girdi.
"Evet yeni taşındık iki gün oldu daha Mardinden geleli"
"Mardinli misiniz? Benim dedemde Mardinliydi.
"Ooo hemşerimiz varmış buralarda demek."
Alper'in sözüyle güldüm .
"Ama ben ve babam buralıyız."Yinede hemşerimsin bir derdin olursa buradayız.
"Rica ederim okula geldik sayılır. Hangi sınıftasınız ona göre hangi kata çıkacağınızı söyleyeyim size?
11/A' ydı galiba dimi dedi Alper aynen 11/A diye onayladı Çağan.
"Hem hemşeri hem sınıf arkadaşı çıktık desenize dedim.
" Demek hemşerimizle aynı sınıftayız iyi o zaman bize yardımcı olursun artık bazı konularda" dedi Çağan gülümsedim.
Bir süre sonra okula vardık içeri girdik ve Yiğit bana dönüp
"Teşekkür ederiz Şura bizim önce müdürün odasına uğramamız lazım sonra sınıfa geliriz.
"Peki bakın hemen sağda müdürün odası da görüşürüz" diyip merdivenlere yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNI ÇIKMAZDAYIZ
Ficção AdolescenteÇıkmazda olanların kendinden bir parça bulacağı bir yer burası sınırları olmayan... Sahiden sınır nedir ki? Kim belirler? Amacı nedir? Kimin umrunda ki? Bu hikayede sınır yok çünkü bu hikayede katı düşüncelere sabit fikirlilere yer yok ! Bu hikaye...