Bölüm 21

295 53 152
                                    

Medya Parti kıyafetleri ve bölüm şarkısı Aşkistan

Keyifli ve bol yorumlu okumalar diliyorum🤍

Gelen numara gizli değildi. Şansımı deneyip aramak istedim ama telefon kapalıydı.

Sıkıntılı bir nefes verip telefonu cebime koydum. Ne olacaksa olsun artık umrumda değildi. Benden ne bir şeyler istiyor ne de adam gibi şeyler söylüyordu. Artık gerçekten bu durumdan sıkılmıştım.

Eve geldiğimde parayı uzatıp eve girdim. Saat 6 gibi Emir gelip beni alacaktı. Saat daha 4 olduğunu görünce sevindim. Önce banyoya girip kısa bir duş aldım. Üzerime geçen yaz aldığım elbiseyi giyip saçıma güzelce şekil verdim.Eli boş gitmek olmazdı.Bu yüzden babamın seyahatlerden getirdiği hiç açılmamış parfümlerden birini hediye paketi yaptım. Saat 5 olmuştu. Makyaj yapmadan önce bir şeyler atıştırmak istediğimden mutfağa indim. Dolaptan bir elma bir kutu çikolatalı süt ve paketlerde duran kurabiyelerden birini aldım. Evet çok sağlıklı yiyecekler olmasa da sevdiğim şeylerdi en azından.Aysel teyze de yoktu ev iyice boşalmıştı ama bu benim sorunum değildi. Zaten babam iki güne yeni birini getirirdi. Eve geldiğimde birilerinin olmasındansa tek olmayı yeğlerdim. Sadece bu güvenlik kamerası ve kilit işi sorundu ama babam onu sabah halletmişti. Yeni güvenlik yarın işe başlayacaktı.

Atıştırma işlemim bittikten sonra yukarı çıkıp güzel bir makyaj yaptım. Telefonumu elime alıp Alper'in tanıştığımız hafta kurduğu 4lü gruba girdim.

Siz:Ben çıkıyorum çok geç kalmayın lütfen bir de kızlara biraz nazik olup evden alın:)

Eğlence Daktır'ı(Alper) yazıyor...

Alper:Kızı evden mi alacağız 😲🙆

Zeka küpü(Çağan) yazıyor...

Çağan:Elanın evi çok yakın biz orada buluşacağız.

Egomatik(Yiğit) yazıyor...

Yiğit:Centilmenliği öğreteceğin son insan benim. Tabi ki de kapıdan alıcam kızı😏

Siz:Alper kızı ara.🙆 Centilmen Yiğit efendiden hiç mi bir şey öğrenmedin aaa.

Yiğit:Seni almaya gelen yok diye mi bizi yokladın.😏

Siz:Beni almaya gelen olduğu için her kızın da bunu hakettiğini düşündüğüm için yazdım.😒

Alper:Kanka kız kendisi gidecekmiş kapıda ararsın beni dedi.💁🥳

Siz:Tamam o zaman orada görüşürüz(Çağan,Alper)👋

Diyip gruptan çıktım. Gelen mesaj ile birlikte deri ceketimi giyip hediyeyi de çantamla birlikte alıp aşağıya indim. Emir gelmişti. Kapıyı açtığımda taksinin önünde beni bekliyordu.

"Bekletmeden indin tuhaf."olmuştu ilk cümlesi.

"Sana da selam da kaç defa bekledin beni daha önce Emir de böyle bir şey söyledin?"diyince Emir taksinin arka koltuğunu açıp eliyle gösterdi.

"Kız olduğundan dolayı öyle demiştim de her neyse sana da selam söylemeyi unuttum."diyip gözleriyle elini işaret etti.
"Daha ne kadar bekleyeceksin geç istersen."diyince kafamı sallayıp içeri geçtim. O da yanıma oturup kapıyı kapattı. Taksi hareket ettikten iki dakika sonra Emir konuşmaya başladı.

"Bu arada söylemeyi unuttum ama güzel olmuşsun beğendim.

"Teşekkür ederim. Senin aksine sanırım biraz ince giyinmişim ama."

AYNI ÇIKMAZDAYIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin