Medya: Harry Styles-KİWİ
Motordan indikten sonra Yiğit'in telefonu çalmıştı. Eli ile bekle işareti yapıp benden biraz öte de telefonunu açmıştı. Kısa bir konuşmanın ardından yanıma gelmişti.
"Hadi içeri girelim Şura."
"Peki alfa bey girelim." diye gülümsedim.
"Alfa bey derken o da kim?"
"Sizsiniz işte."
"Şura saçma şeyler söylemeyi bırakda içeri girelim geç kaldık belki bir şey eksiktir."
"Anladım odun Yiğit geri dönmüş. Zaten bukalemun gibi olduğun için bu ortamda değişmene şaşmamalı."dedim.
"Tamam Şura ben bukalemun sen de kelebek eve gidince bir fabl yaz olur mu? Belki ilkokul da yarışmada kazanırsın."
"Keşke gelmeseydin hiç iki dakika bile çekilmiyorsun."
"Bak gelmedim şuan hadi içeri girelim."diyen Yiğit'e karşı nefesimi verip içeri girdim.
Çağan ve Ela daha gelmemişti ama tüm hazırlıklar bitmişti.Görünen bir eksik yok gibiydi. Bu yüzden hediyeyi alıp güzel bir yere koyup Alper'in yanına gittim.
"Ooo kimler gelmiş bakammm. Nerde kaldınız sizz?"diye munzur bir biçimde kafa sallayan Alper'e bakıp gülümsedim.
"Biz aslında..."cümlemi daha tamamlayamadan lafım bölündü.
"Gitarı yeniden mi ürettiniz? Bu kadar geç kaldınız ya başka bir sebebi yoktur."diyerek bize gelen Emir'e baktım. Ağzımı araladığım sırada Yiğit lafa atladı.
"Bir kaç arkadaşa rastladık biraz vakit geçirdik ne var bunda? Hem seni ne kadar alakadar eder?"diye Emir'e lafı yetiştiren Yiğit'e karşı Emir alt da kalmadan lafı yapıştırdı.
"Arkadaşının doğum gününde başka kişilere vakit ayırmak ne kadar da mantıklı?"diye küstah bir tavırla gülümseyen Emir'e Yiğit'in lafı çok gecikmemişti.
"Bu yumruğu olay çıkmasın diye kafana indirmemek kadar mantıklı."diye aynı gülümsemeyi bu sefer Yiğit takınmıştı. Yine ortamı sakinleştirmek için Alper araya girmişti.
"Yav iki dakika durun ya burası sizin kavga yeriniz değil. Kavgayı 2/A sınıfında yaparsınız."
"Alper'in cümlesi beni güldürmüştü
"Neyse 2/A'dan Ali ve Veli biraz medeni olur musunuz?"diyen Alper'e şaşkın bir ifade ile baktım.
"Hayırdır hemşerim ne oluyor?"dedim ve Alper'e neler oluyor der gibi kafamı salladım.
"Bir şey olduğu yok aaa. Bu yobazlara medeni olmaları konusunda ikazda bulundum. Ece ve Çağanlar geldiğinde de böyle yapmasınlar diye."cümlesini bitiren Alper'e Yiğit'den bir cevap gelmişti.
"Bende diyorum ne oluyor buna bir havalar bir şeyler. Kızı etkilemek için entel dantel takılıyor."diyen Yiğit'e baktım.
"Senin gibi her şeyi şiddet ile çözmek yerine iki tane güzel cümle kurup size güzelce laf soktuğu için bu kadar kudurma bence."diyip Yiğit ve Emir'e baktım.
"Bak kudurdum şuan Şura. Hadi aşıya gidelim."diye laf atmaya çalışan Yiğit'e göz devirdim.
"İnan böyle bir cümleye kuduracak biri değilim ama siz bilirsiniz."diye gülüp kafasını sallayan Emir'e de bakıp güldüm.
"Ya ağlamayın Ali ve Veli birazdan pasta vericeğiz size."diye söyledim ve gelen ses ile kafamı çevirdim. Gelen Ece'ydi. Alper davet etmişti. İyi ki de etmişti. Bir kişi daha fazla daha da iyi olabilirdi. Hem belki azda olsa ortam sakinleşebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNI ÇIKMAZDAYIZ
أدب المراهقينÇıkmazda olanların kendinden bir parça bulacağı bir yer burası sınırları olmayan... Sahiden sınır nedir ki? Kim belirler? Amacı nedir? Kimin umrunda ki? Bu hikayede sınır yok çünkü bu hikayede katı düşüncelere sabit fikirlilere yer yok ! Bu hikaye...