Bölüm 16

267 95 90
                                    

Sabah Ela'nın kapıyı çalmasıyla açtım.

"Uyandın mı diye soracaktım da hazırlanmışsın çoktan."

"Evet hazırlandım. Sen de verdiğim okul kıyafetini giydiğine ve saçın da toplu göründüğüne göre hazırsın."

"Hazır sayılırım. Sadece biraz makyaj malzemelerini kullanabilir miyim?"

"Tabi sen geç içeriye ben kahvaltı hazırlıyayım. Gevrek yer misin yoksa normal kahvaltı mı?"

"Gevreği tercih ederim. Teşekkür ederim."

"Rica ederim."

Ben aşağıya inip gevrekleri hazırladım. Ardından da Alper'e mesaj attım.

Ben bugün Ela ile gideceğim okula siz bizi beklemeyin.

Alper yazıyor...

Ya beraber gidelim belki Çağan'ı ikna ederiz. Yengemiz olur.

Alper bu konuyu sakın açma yanında kızın. Zaten Çağan istemiyor.

Alper yazıyor...

Aga ya bana yenge lazım diyorum. Zorlasak olur belki.

Niye sana yenge lazım anlamadım. Sevgili istesen anlarım da.

Alper yazıyor...

İşte zaten önce onlar yapsın ki bende onlarınkinin çevresindekilerle ayarlasınlar a banada.

Alper sabah sabah yine ne diyorsun reisim. Hazırsanız gidin siz.

Alper yazıyor...

Reisim mi dedin sen. Aferin öğreneceksin böyle benim terimlerimi. Yok çıkmadık daha. Yiğit'i banyoda kaçırdılar herhalde gidip bakıcam şimdi. Onu kurtaralım çıkalım. Beraber çıkalım reisim. Bak reisim dedim. Çıkıyoruz biz 5 dakikaya.

Tamam reisim 10 dakikaya ordayız.

"Nasıl olmuş makyajım."

"Çok güzel olmuş. Hadi sende gevreğini ye çıkalım. Bizimkilere gitsek sorun olmaz senin için değil mi?"

"Yok olmaz."

Kahvaltı yaptıktan sonra beraber çıkıp onların yanına gittik. Kapının önüne kadar geldik ama onlar hala çıkmamıştı. Biz beş dakika felan bekledik. Yine çıkmayınca tam zile basıyordum ki. Yiğit kapıyı çaldı.

"Günaydın kızlar da siz bizi mi dinliyordunuz?

"Aynen kapıya kafamı dayamıştım. Bakayım kölem ne konuşuyor diye.

"Bu kadar meraklı bir insan olmak iyi değil."

"Yiğit bir saattir bekliyoruz. Biz artık gidecektik. Onu söylemeye zili çalacaktım.Bu arada Alper hani 5 dakikaya çıkıyordunuz siz hani?

"Valla bu Yiğit'i gaddar fön makinesiyle general ayna ve askeri tarakusun elinden zor kurtardık."

"Birde bugün kölesin böyle süslenmenin amacını anlamadım."

"Köle olduğum insanların bana ilgi göstermeyeceği anlamına gelmiyor."

"Sus kölecik. Bugün benden izinsiz konuşma hakkı vermiyorum. Benden izinsiz konuşursan dün gece dediğin o büyük yemini çiğnersin beni değil. Ha birde bana Sahip diyeceksin. Köle olduğun belli olduğu için."

"Kızlarla konuşmak için senden izin mi isteyeceğim. Kıskandın mı sen beni Sahip?"

"Yok konuşma derken genel olarak diyorum. Boş konuşmama ve egolu sözlerine bir güncük ara vericeksin."

AYNI ÇIKMAZDAYIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin