Prologue: Trich And Witcher

6.7K 368 108
                                    

Domino Buz boyutunun en ıssız alanındaki buz kübünün etrafında dönüyordu Trich. Sene boyunca büyücülerle uğraşıp durdukları için buz kütleleri halinde Domino'ya gönderilmişlerdi. Beta Cadı Okulunun müdiresi Kim Jennie, en iyi öğrencileri gittiği için mutsuz olsa da, onların oradan dönebilecğeinden emin olduğu için durdurmamıştı.

Tahmin ettiği gibi de olmuştu. Soobin önce kendini sonra kardeşlerini buz kütlelerinden kutarıp yerden yükselecek kadar gücü elde ettiğinde kahkaha attı.

"Bizi buraya göndermek yapabilecekleri en mantıksız şeydi. Tanrım, Soobin'imiz varken buradan kurtulacağımızı bilmeliydiler." Beomgyu sırıtarak bunu söyledikten sonra Trich kendilerine en yakındaki, en kötülerden birine yaklaştı.

"Sizce yaşıyor mu?" Tekrar Beomgyu konuştuğunda Yeonjun dudaklarını sarkıttı.

"Öğrenmenin tek bir yolu var, kardeşlerim." Soobin tüm gücünü kullanarak buz kütlesini parçalamaya başladığında, içindeki genç yavaş yavaş hareket etmeye başlamıştı.

Sonunda buzlar tamamen kırılıp etrafa saçıldığında genç adam ayaklarının üzerine basabilmenin mutluluğuyla sırıtarak vücudunu gevşetmek için hareket etti. Birkaç senedir buzun içinde olmak kolay değildi.

"Merhaba dostlarım, Beta Cadı Okulunun en gözde öğrencisi, Lee Minho." Bir elini beline yerleştirip, bacaklarını çaprazlayarak boştaki eliyle reverans yaparak prens selamı verdiğinde Beomgyu sırıtarak kolunu ağabeyinin omzuna yerleştirdi.

"Anlaşılan Alfa Büyücüleriyle uğraşmak daha zevkli olacak." Soobin'in sırıtarak söylediği bu cümleyle Minho alayla sırıtarak Twilight Sihir Okuluna giden geçiti açtı.

"Ortak bir hedefimiz var olduğuna göre, önden buyrun."

Trich ve Minho geçitten geçtiğinde, Twilight Sihir Okulunun gökyüzü kararmaya başlamıştı. Sihirli boyutun en kötülerinin bir araya gelişinin habercisiydi bu.

Baştan söylüyorum, çok aralıklı bir bölüm yayınlama sürecim olacak, umarım Kingdom ve Friends'ten sonra bunu da beğenirsiniz.

Twilight || SKZ¡ TXT¡ ATEEZ¡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin