-Akkor, ha jól értettem ma medencézünk, igaz? -kérdezte egyből, ahogy ajkait elválasztotta az enyémektől talán percekig is elhúzódó csókcsatánk után.
-Ha szeretnél csobbanni, akkor lehet róla szó. -egyeztem bele a programba.
-Hogyne szeretném Édes. Minden álmom, hogy egész álló nap semmi ruhában csodáljam a vizes kis tested. -mondta mosolyogva ruhával fedett testemet végigfürkészve.
-Bolond vagy. -nevettem, karjaimat a nyaka köré fonva.
-10 éve várok elég sok mindenre. Igazán nem hibáztathatsz. -Harry utolsó szavára telefonja csörrenése zavart meg minket. -Ezt fel kell vennem Édesem. Munka. Addig öltözz át és várj meg fent. -aprót bólintva léptem ki Harry szorításából, mire utam kezdetén telefonálása alatt pajkosan a fenekembe csípett. Válaszul aprót kuncogtam és a szobájába vettem az irányt.
Mire a hajam összefogtam egy rendezetlen kontyba a fejem tetejére és átvettem a fürdőruhám, addigra Harry is megérkezett. Törölközőbe tekert testemen alsó ajkát beharapva vezette végig tekintetét miközben lépteivel felém közeledett.
-Erre miért van szükség? -húzta meg a törölköző alját, ahogy elém ért.
-Hogy majd legyen mibe törölköznöm. -mondtam határozottam., de Harry egy pillanat alatt kapott combom hátsó részéhez, mozdulataival egyhamar elérve, hogy lábaimat a földtől elemelve dereka köré zárjam. Hátam villámgyorsan találkozott a megvetett ágya puha anyagával. Testével lábaim közt helyezkedett el, csillogó szemeivel pedig mohón bámészkodott alatta elterülő látványomon. Ujjait játékosan sétáltatta fel a hasamon egészen a mellkasom tetejéig, ahogy a törölköző kezdődött. Két ujjával rutinosan bontotta meg az anyagot ezzel elérve, hogy fürdőruhával fedett testem feltáruljon előtte. Ajkai éhesen estek nyakam bőrének. torkom egy pillanat alatt száradt ki és kapott friss levegőért, ami miatt Harry gyors mosolyát érezhettem bőrömnek nyomódni.
-Még hozzád sem értem igazán és te máris pihegsz? -emelte szemeit az enyémekhez nevetgélve.
-Oh maradj már csendbe. -mondta viccesen felháborodva, ujjaimmal szemeit eltakarva.
-Csak várj egy kicsit és pikk pakk nyögdécselhetsz alattam az élvezettől. -mosolygott pimaszul, majd lábaira pattant és kezemnél fogva kezdett el felhúzni. -De most inkább menjünk csobbanni. -szó nélkül nyúltam volna törölközőm iránt, de Harry egyből kikapta a kezemből, ahogy újra magam köré tekertem volna. -Aa-aaa, azt felejtsd el. Igenis végig fogom nézni, ahogy a csinos kis fenekedet elriszálod a medencéig. Csak várj meg míg én is átkapok egy fürdőgatyát. -amint végigmondta mondandóját a szekrény elé állt és fél pillanatnyi keresgélés után kivett egy úszónacit. Az arcom vörösen égett, ahogy nekem háttal nemes egyszerűséggel meztelenre vetkőzött, majd felvette a kiválasztott darabot. -Remélem tetszett. Sokat fogod még látni. -kacsintott rám, ahogy szélesre tárva az ajtót adta jelzésül, hogy indulhatunk le a többiekhez.
YOU ARE READING
You're So Golden (Harry Styles Fanfiction/+18 tartalom)
FanfictionFigyelem: helyenként +18-as tartalom!! 16 voltam mikor utoljára láttam. Igazi gyerek szerelem volt. Sosem felejtem el a 16 éves Harry szemében a könnyeket, amik sietve jelentek meg, amiért kitaszítottam őt az életemből. Bántottam és én is bántódta...