27. Nutellás... 16+

319 11 0
                                    


*Harry szemszöge*

Reggel mikor felkeltem hiába tapogattam magam körül az ágyat, Gint sehol sem találtam. Saját magam idegelésére egyből, arra gondoltam, hogy talán változott a véleménye és szó nélkül itt hagyott, de ahogy lerohantam a nappaliba, vidám dudorászásra lettem figyelmes  a konyha felől. Egyből mázsás súlytól könnyebbült meg a szívem, ahogy nyugtáztam magamban, hogy épp csak a konyhában sürög forog. a konyha bejárata felé vettem az irányt, majd a helyiségbe belépve megtámaszkodtam a pultnál és mosolyogva figyeltem, ahogy reggelit készített. Bő percek teltek el mire észrevett.

-Ohh..hééé, baszki.  A szart is kiijeszted belőlem. -torpant meg hirtelen, ahogy észrevett. Kezét a szívéhez kapva töltötte meg tüdejét friss oxigénnel.

-Bocs Bébi. Én elég jól elnézelődtem. -léptem hozzá és csókoltam meg. -Jól áll a pólóm. -húztam meg rajta jelenleg egyik kedvenc pólóm alsó szegélyét.

-Muszáj volt, ne haragudj, nincs semmit tiszta cuccom. -rántott vállat.

-Oh értem, persze én mindent megértek. Nyilván ezért nem sikerült alsóneműt felvenned.

-A póló bőven eltakar. Nem gondoltam szükségét és mivel bőven húztad a lóbőrt nem hittem, hogy egy darabig felkelsz én pedig nem igazán szoktam otthon bugyit hordani.

-Otthon lehet, hogy nem, de..

-Mármint, hogy nálam otthon érted. -kezdett magyarázkodásba. -Csak most... ahhj ebből nem jövök ki sehogy sem.

-Itt nyugodtan érezheted otthon magad. Eddig úgy látom jól megy. -mosolyogtam rá kedvesen. Hirtelen léptem ki előle és az egyik fiókhoz vezetett az utam az előszobába. -Ez a tiéd. -tettem le Gin elé egy kisebb kulcscsomót. -Akkor kezded el használni, amikor szeretnéd, én tényleg nem akarlak siettetni semmiben, de .. csak tedd el kérlek. -Gin egyből a kulcsok után nyúlt, majd a konyha másik végében levő táskájába helyezte. 

-Palacsintát csináltam. Nutellásat. -mondta, ahogy visszajött oda ahol én állok és velem szembe  felült a pultra.

-Nem lehetne, hogy te legyél a reggelim? Szívesen bekenlek nutellával. -kérdeztem egyből.

-Nem. Egyél rendesen. A reggeli fontos étkezés.

-Tudom. -mondtam egyből pimasz mosollyal. -Ennék rendesen, de hát úgy látszik marad a palacsinta. -rántottam vállat, majd elemeltem egyet a készek közül és Ginnel további szemkontaktust tartva haraptam bele. -Hmm. -kezdtem bele, ahogy lenyeltem. -Megjegyzem egészen szimpatikus reggeli látvány így a reggelim mellé, hogy itt ülsz a szemeim előtt felhúzódott pólóval és szinte széttárt lábakkal. -fejeztem be, majd tovább tömtem magam elégedett palacsintával, ahogy Gin arca egy rák színével lett egyenlő. A palacsinta elfogyasztása után ujjain könnyen siklottak pólóm anyaga alatt csípőjéhez, ezzel elérve, hogy kicsit figyelmesebben tekintsen rám. Ujjaimmal kérdés nélkül húztam őt előrébb az említett területnél fogva, majd húztam fel a rajta lévő pólómat hasa felső részéig. Ajkaim gyorsan tapadtak hasa és combjai bőréhez. Kérnem sem kellett, egyhamar utat engedett nekem, széttárva lábait, könnyebb pozícionálásom érdekében. Fedetlen teste ajkaimat egyből legszemérmesebb pontja felé csalogatta. Ajkaimmal szempillantás alatt lágy, ráérős csókokkal láttam ezen területem. Nyelvem cseppet sem sietősen mártottam lábai közt elhelyezkedő ajkai közé. Nagyobb konyhapultom adottságainak hála egyik könyökével könnyen támaszkodott meg hátra, míg másikkal akaratosan tincsem közt matatott. Egy szempillantás alatt húztam őt vissza magamhoz, majd helyeztem át a pultról, a konyha közepén ékeskedő szigetpult lapjára, mely felület szinte mágnesként hívogatta őt, ahogy elfeküdt rajta. Nyelvemmel ráérősen ostromoltam legérzékenyebb pontját. Izgalma tisztán érezhető volt, nedvessége engem is felkorbácsolt.

-Micsoda reggeli. -mondta lábai között mosolyogva, de Gin száján csak egy elismerő nyögés tudott kifurakodni. -Sehol nincs hozzád képest egy nutellás palacsinta. -zártam le, majd újra dolgozni kezdtem rajta.

*Gin szemszöge*

-Ezt nem hiszem el. -pihegtem, ahogy Harry elvált tőlem a csengő hirtelen hangjára. -Ki ez ilyenkor?

-Basszus a kertész. Öltözz fel, nem láthat így. -mondta nevetve.

-Mond meg neki, hogy kurva rosszkor jött. -nyögtem Harry merevedésére markolva és még párszor kezemet fel le húzva rajta. -Ne csak én maradjak kielégítetlenül. -Harry nyelése szinte hallható volt. Szemei szinte szikrákat szórtak, ahogy ott hagytam. Hallottam, hogy másodpercekig köszörüli a torkát mielőtt ajtót nyitott.


You're So Golden (Harry Styles Fanfiction/+18 tartalom)Where stories live. Discover now