Reggel meglepően jól keltem. Eltelt egy-két másodpercbe mire realizáltam, hogy Harryék kanapéján keltem. Már éppen felülni készültem mikor feltűnt a nappalit és a konyhát egybekötő szakaszon. Hosszú lábain egy egyszerű melegítőnadrág ékeskedett, de legnagyobb örömömre napbarnított felsőtestén legeltethettem a tekintetemet annak meztelensége okán.
-Jó reggel Édes. Hogy aludtál? -mosolygott rám, a mondata végén pedig elém guggolt kezében egy adag tejeskávéval, aminek kb 15 éves korom óta a rabja vagyok.
-Jó reggelt. Nos kiválóan, ahhoz képest, hogy egy kanapén töltöttem az éjszakát. -kuncogtam halkan.
-Nos, igazából nem a kanapén, hanem rajtam aludtál Gin, de cseppet sem bántam, ne aggódj. -mosolygott pimaszul nekem pedig egyből elkellett kapnom szemeitől a tekintetem, mert talán egy almánál is pirosabbra váltott volna arcom színe.
-Ne haragudj, ha rád tápászkodtam, remélem te is jól aludtál. -mondtam farkasszemet nézve a kezemben levő kávémmal.
-Nagyon jól aludtam. -mondta kedvesen miközben karjaival megtámaszkodott a lábaimon. -Még azt is nagyon kellemes volt, hogy a nyálad a mellkasomra folyt alvás közben.
-Istenem, lehetek ennél cikibb? -hitetlenkedtem.
-Viccelek. Nem nyálaztál össze. -nevetett viccén és a reakciómon egyszerre. -Eltudnám ezt viselni minden éjjel Gin, hidd el. -folytatta komolyan, majd egyik térdemre egy jóleső csókot nyomott mielőtt lábait újra kinyújtva felállt. -Anya reggelit csinált, eszel velünk ugye?
-Ühümm... -bólogattam zavaromban. A szívem össze vissza zakatolt és csak arra bírtam gondolni a szám bárcsak a térdemen lenne, így ajkaimmal ízlelhetném újra övéit.
Lábaim követték Harry alakját és gondolkodás nélkül foglaltam el a tegnapi helyem az étkezőasztalnál remélve, hogy ismét Harry mellett kötök ki ezzel a döntéssel. Mire kiértem Anne megterített asztallal várt minket és Gemma is már helyet foglalt az asztalnál. Anne és Harry egy egy tállal a kezükben érkeztek meg és ültek ők is le közénk. Miután mindenki mindenkinek jó étvágyat kívánt én csak ültem ott és néztem, ahogy neki álltak reggelijük elfogyasztásának.
-Gin drágám, te nem vagy éhes? -kérdezte Anne szinte aggódva.
-De igen. -mosolyogtam. -Csak még észhez térek. -nevettem halkan. Nyilván nem mondhatom, hogy "Anne kérlek szólj rá a fiadra, hogy vegyen fel valamit, mert ő lesz a reggelim", ezért inkább ennyivel zártam le a témát.
-Ma is maradsz? -fordult felém Harry egyik kezét a combomra simítva.
-Maradhatok csak haza kellene ugranom, szeretnék átöltözni. -mondtam miközben szemeimet combomra simuló kezére emeltem. Pillantásom odatévedése után enyhén szorongatta meg testrészem, ekkor tekintetem rákaptam kedves arcára ő pedig egy bíztató mosolyt küldött felém.
Gemma erősködött, hogy szeretne elkísérni. Bár Harry nem repesett tőle, hogy Gemma kikövetelte ezt magának, de én jelen pillanatban a leghálásabb voltam neki, hogy nem kellett ilyen rövid időn belül kettesben maradnom vele.
KAMU SEDANG MEMBACA
You're So Golden (Harry Styles Fanfiction/+18 tartalom)
Fiksi PenggemarFigyelem: helyenként +18-as tartalom!! 16 voltam mikor utoljára láttam. Igazi gyerek szerelem volt. Sosem felejtem el a 16 éves Harry szemében a könnyeket, amik sietve jelentek meg, amiért kitaszítottam őt az életemből. Bántottam és én is bántódta...