14. Vizes

345 18 2
                                    

Miután Anne és Gemma nagyon érdekes és cseppet sem feltűnő módon úgy döntött, hogy az utolsó forró napok kihasználása és medencézés helyett inkább a kanapé előtt filmezik, így Harryvel kettesben maradtunk a nagy medencézéssel.

-Gyere közelebb. -kért kedvesen, víz alól kibújtatott kezeit felém nyújtva. Bátorkodva fogadtam el kezének felajánlását. -Szerinted is direkt nem jönnek igaz?

-Tuti. - nevettem, immár karjai ölelésében.

-Megjegyzem annyira nem zavar. Így legalább vizslató szemek nélkül legeltethetem rajtad a szemeimet.

-Na jó. Megengedem. -incselkedtem karjaimmal nyakát körbe ölelve. Harry kezeit fenekemre csúsztatva intézett nyakam bőrén könnyű csókokat. Fejem odalra billentve engedtem kedves tetteinek. Nem sokkal később combjaimmal öleltette körül derekát én pedig szó nélkül eleget tettem ki nem mondott kérdésének. Hátam finoman ütközött a medence falának ezzel saját testét nekem préselve. Ajkai szünet nélkül kényeztették nyakam bőrét ezzel kisebb sóhajokat előcsalogatva belőlem. A torkomból feltörő hangok Harryt is ezerhetően felcsigázták ugyanis percek sem kellettek, hogy érezzem merevedését ellenem nyomódni.

-Annyira megőrülök érted. - suttogta fejét vállamnak döntve. - Ne haragudj. - kért egyből bocsánatot érezhető reakciója miatt.

-Hé, semmi gond. Nem mondtam egy szóval sem, hogy ellenemre van. - mondtam neki kedvesen és bátorítóan, vallára hosszú csókot nyomva.

-Én csak egy pillanatig sem akarom, hogy azt hidd ennyi lenne a célom.

-Azért ha nem is csak egyedül ez, de attól még remélem a célod. - nevettem.

-Komolyan tönkre teszel. - nevetett fel. - Itt küzdök álló farokkal, bíztatlak, hogy nem csak egy szex lennél nekem, de te azért hergelsz. - hitetlenkedett viccesen. - Ha így folytatod te se lepődj meg, ha még ma letépem rólad a ruhát.

-Nem fogok, ígérem. - mosolyogtam vissza pimaszul tovább hergelve Harryt, mire csak mosolyogva rázta a fejét.

-Megölsz, komolyan azt teszed. - mondta miközben magamban megjegyeztem sikerem, ahogy merevedése egyre érezhetőbb volt. Saját ágyékom öntudatlanul nyomtam ellene ezzel elérve, hogy tekintete ne engedje el az enyémet hosszú pillanatokig. Ajkai másodperceken belül hívták táncra az enyémeket én pedig szó nélkül csatlakoztam hozzá. Ez a csók most egészen más volt, mint az eddigiek. A szívem a lehetségesnél is jobban kalimpált tőle. Szinte követelőző volt, de roppant szenvedélyes. Gyomromban tisztán éreztem milliónyi pillangóm útra kelését, amin összesimuló ágyékaink egy percig sem segítettek. Az ajkaim égtek, az övéivel szinte összeolvadtak. Ujjai erősen markoltak csípőm bőrénél, sajátjaim pedig akaratosan törtek utat hullámai közé. A bőröm perzselt a minket körül ölelő víz ellenére is, ahogy kemény férfiasságát erősebben nekem nyomta. Torkom hangosabb nyögés hagyta el erre az érzésre.

-Halkabban édesem. Meghallhatják. - csitított mosolyogva.

-Akkor engedj el. - nyomtam el magamtól, mire ő nevetve teremtett pár centit testeink között. - Ha ennyitől így pihegsz mi lesz később?

-Maradj csendbe. - nevettem szégyenlősen lábaimat derekáról lefejtve.

-Ne hidd, hogy megúszod a mocskos megjegyzéseimet. Imádom, ahogy elpirulsz tőlük, pedig egy pillanatig sem vagy ártatlan.

Harrynek hátat fordítva pattantam ki a medencéből távolság kialakítása végett, hiszen egy pillanatig sem akartam, hogy cselekedeteinket bárki is észre vegye. Még véletlenül sem. Nevetve követett engem a medence szélére, majd a törölközőt kezeim közül elvéve kedvesen tekerte vizes testem köré. Cselekedete megmosolyogtatott. Szemeiben csak torődést véltem felfedezni. Ajkaival egy gyors csókot hagyott orrom hegyén ezzel nem is sejtve, szívemet mennyire megmelengedte.

-Szeretném, ha ma is velem aludnál, csak kérlek ne a kanapén. - mosolygott.

-Máris ágyba vinnél? - kérdeztem vissza játékosan.

-Megtenném. Naponta többször is, ha te is akarod. - vágott vissza ezzel újra pírt csalva arcomra.

You're So Golden (Harry Styles Fanfiction/+18 tartalom)Where stories live. Discover now