15. Anyám imád

330 17 0
                                    

-Édesem, mit ennél vacsira? -fordult hozzám Anne kedvesen.

-Én nem tudom, rád bízom Anne. Én csinálok egy kávét, kérsz te is?

-Nem drágám köszönöm, mi Gemmával nemrég ittunk egyet. -mondta miközben kezét kedvesen a hátamra simította. 

Gyorsan csináltam egy kávét, miközben Anne-el kedves beszélgetésbe elegyedtünk . Harry szemeit egyből rám kapva lépett be  a konyhába. Lábai alakom mellé sétáltak és ott állapodtak meg.

-Umm, kávézunk? -kérdezte pimasz mosollyal, ahogy karjaival körülölelte a derekam. Mellkasa  hátamnak simult, vállamra egy piszit nyomott, szemeivel pedig kezeim figyelte, ahogy a pulton pakolászok.

-Kérsz te is? -kérdeztem, miközben állát a vállamon pihentette meg.

-Nem Édes, köszönöm. -ahogy Harryre néztem magam mögé Anne csupa mosolyával akarva-akaratlanul is összetalálkoztam.

-Itt alszol ma Gin? -kérdezte Anne.

-Ühmm. -bólogattam elpirulva.

-Akkor viszek neked Harry szobájába egy plusz párnát meg keresek neki egy jó puha takarót. 

-Anyám imád téged. -jegyezte meg Harry, ahogy Anne elhagyta a helyiséget.

-Az jó mert én is imádom anyádat. -mondtam, ahogy karjaiban vele szembe fordultam.

-De engem jobban imádsz ugye? -kérdezte egyből csillogó szemekkel.

-Imádnálak? -incselkedtem én is.

-Nos, remélem, hogy igen. -nevetett halkan.

-Imádlak Harry ne aggódj, különben nem lennék itt.

-Jó kislány. -nevetett mielőtt számra jóleső csókot nyomott.- Én is imádlak Bébi.

-Mihez lenne ma kedved? -kezdtem program javaslatba.

-Igazából azon kívül, hogy legeltessem a szemem a csinos kis testeden, azon kívül semmihez. Max annyi, hogy szívesen hempergek veled az ágyban filmet nézve. Bébi 10 évig nem kaptam belőled, nekem jelenleg te magad vagy a legjobb időtöltés.

-Aww, imádlak Harry. -mondta, kedves puszit nyomva az állára.

Az este folyamán mind együtt döglöttünk a nappaliban és elkezdtünk a Netflixen egy sorozatot, amiből az első 6 részt le is daráltuk. Csak fél órás részei voltak, de így is lett este 11 mire itt tartottunk.

-Gyere velem aludni. -Nézett rám Harry boci szemekkel, mire aprót bólintottam. -Jó éjt mindenkinek, mi megyünk aludni. -jelentette be Harry. Mindenkitől érzékeny búcsút vettünk és az emeletre vettük az irányt.

-Én megyek engedek egy kád fürdővizet.

-Hmm. -mosolygott Harry azzal a tipikus pimasz mosolyával.

-Ne nézz így, ha megígéred, hogy jó leszel, akkor velem tarthatsz.

-Gin, Bébi, én mindig jó vagyok. -indult meg egyből utánam a fürdőbe.

-Persze, persze, hogy az. -nevettem, miközben beráztam magunk után a fürdő ajtaját.

You're So Golden (Harry Styles Fanfiction/+18 tartalom)Where stories live. Discover now