21. Én ajándékozlak meg (+16)

373 9 0
                                    

-Hmm, Anne ez extra jó lett. -dicsértem meg a vacsira készült spagettit, mikor befejeztük az étkezést. -Állítom te csinálod a legjobban. -Viszont én elmegyek lezuhanyzok, később tuti nem lenne rá erőm.

Felbattyogtam Harry szobájába, kivettem egy boxert meg egy pólót, amit a szekrényben találtam. Imádtam a ruháiban flangálni, mindnek tökéletesen Harry illata volt. Elvettem egy törölközőt és gyors vetkőzés után a zuhany alá álltam. Egy két perc elteltével ajtónyitódás hangjára lettem figyelmes. Harry kukucskált be az ajtón és bociszemekkel nézett, hogy bejöhet e. A mosógépnek támaszkodva nézte végig, ahogy zuhanyzok és hajat mosok.

-Élvezed? -kérdeztem mikor végeztem a hajmosással.

-Oh naná. Szerintem fogalmad sincs menyire. -mondta, ahogy megnyalta alsó ajkát és rá is harapott az említett területre. -Imádom nézni, ahogy meztelenkedsz.

-Nem meztelenkedek Harry. Csak fürdök. Azt pedig ruhában nem igazán lehet. -húztam.

-Hála istennek. -kuncogott. -Én szívesen végignézem minden nap, ha engeded. -folytatta azzal a pimasz vigyorral, aminek sosem tudtam ellen állni.

-Te nem fürdesz le? Vagy talán nincs mellettem hely?- incselkedtem.

-Na várj te pimasz. -mondta kuncogva és én is csak nevetve bírtam végignézni, ahogy türelmetlenül lerángatja magáról a ruhát.

-Oh Hello. -incselkedtem tovább, ahogy lepillantottam merevedésére. -Csak nem tetszett a műsor?

-Ha te nem teszed, akkor én fogom befogni a szád. -mondta játékosan.

-Állok elébe. -mondtam, ahogy mellém lépett a zuhany alá. Csodálva néztem, ahogy számomra tökéletes testét immár víz csillogtatta. Ujjaimat gyorsan szöktettem fel csupasz mellkasán. Karjait egy pillanat alatt körém zárta nyögve vette tudomásul, ahogy merevedése közénk szorult. Feszesen simult a hasamnak én pedig, ha akartam volna sem bírtam volna, hogy ne érjek hozzá. Olyan volt mintha vonzott volna, mint egy mágnes.

-Éhes vagy Bébi? -nézett rám azzal a tipikus mosolyával. -Oooké. -nyögte, ahogy kezem mozgatni kezdtem rajta. -Baszki. -nyögte szinte a számba, hiszen arcunk szinte összesimult. Nem sokkal később akaratosan nyomtam a falnak és elé ereszkedve nyaltam végig a hosszán. Ujjai hamar hajamba tévedtek és, ahogy az egészet a számba vettem számomra is elfogadható tempót diktált nekem. Kis idő múlva éreztem, ahogy megrándul a számban és elélvez. Végig az arcom nézte, csak arra az egy pillanatra hunyta be a szemét én pedig ittam a látványát.

-Esküszöm nincs hozzád fogható nőszemély. -kuncogott, ahogy felhúzott magához, ahogy egy lusta csókkal ajándékozzon meg. Ujjait észrevétlenül a lábaim közé vezette. -Csak nem miattam vagy ilyen nedves Gin?

-A zuhany alatt állok, milyen legyek, ha nem nedves. -húztam, de egyből elszállt a nagy bátorságom, ahogy ujjait az ajkaihoz emelte, így kóstolva meg engem.

-Nos értem. -mosolygott pimaszul, nekem meg annyi volt. -Élveztem ezt a zuhanyt Bébi. -mondta, ahogy kiszállt és elkezdett megtörölközni. -Most pedig hagyok neked egy kis felkészülési időt, de később én ajándékozlak meg téged.

You're So Golden (Harry Styles Fanfiction/+18 tartalom)Onde histórias criam vida. Descubra agora