17. Második lépés 🔞

535 14 5
                                    

Lábaimmal megint elvesztettem a talajt, ahogy Harry az ölébe kapott, majd megindult velem a szobába. Hátam ezután már csak az ágyon elhelyezett puha anyaggal találkozott, ahogy felém magasodva elhelyezett rajta.

-Szólj rám, ha nem akarod hogy bármit csináljak. - mondta, ahogyan szemeivel az enyéimet kémlelte.

-Ne kérd, hogy könyörögjek érted. - mondtam zihálva, ezzel egyértelmű választ adva, hogy semmilyen állj nem akarok parancsolni neki helyzetünket tekintve.

Ajkai éhesen estek az enyémnek, a csók amivel megajándékozott semmihez sem volt fogható. Sürgető volt, vad, akaratos, rohadt szenvedélyes és annál is inkább kívánatos. Ujjaim is bátrabban szántották bőrét. Haját enyhén tépve ismertem el előtte én is vadabb mivoltomat. Ajkai sietve tértek a nyakamra, csókolva néhol harapva vallottak fülledt pillanatainkról. Nem bírtam magamban tartani a nyögéseimet, amiket cselekedeteivel pillanatok alatt ért el nálam.

-Megakarlak kóstolni. - suttogta a bőrömben, engem pedig elöntött szavaitól a forróság. Eszembe jutott, ahogy 16 évesen ujjainkkal kényeztettük egyszer egymást, de ettől az új ismeretlentől remegni kezdtem. Egyik kezemmel tudatlanul toltam lejebb fejét ezzel kimondatlan engedélyt adva az előbbi kijelentésére. Ajkai játékosan harapták a bőrt a csípőmnél, majd combom belső részét látták el heves csókokkal.

Meleg lehelete hirtelen ért odalent. Az izmaim megfeszültek. Remegtem az engem egyhelyben tartó kezei alatt. Ajkaim gyors sóhajt kiengedve elnyitak, ahogy nyelve vegig siklott a csiklómon. Haja csiklandozta combom belsejét, ujjaimmal arrébb seperve markoltam az említett fürtök közé. Elvesztettem a maradék eszem, hogy ajkai és nyelve szünet nélkül ízleltek odalent. Nyögéseim szaporábbak és hangosabbak lettek a percek alatt. Imádtam, amit csinált. A gyomromban elő pillangók egyszerre ezer felé repkedtek, ahogy egyre jobban élveztem, amit tesz velem. Hirtelen éreztem meg, ahogy egyik ujját a csiklómnak nyomta érzékien, körözve a területen. A testemben építkező érzést az alattam elterülő takaró markolásával probáltam kontrollálni egészen addig, amíg két ujját meg éreztem magamban. Ütemesen pumpált, ajkaival szünet nélkül ostromolt és pillanatok alatt jöttem rá, hogy nem fogom sokáig bírni. A mellkasom és az ölem égett. A levegőt kapkodtam. A torkom száradt és egyre hangosabban adtam Harry tudtára, hogy imádom, amit csinál.

-Harry.. - lihegtem.

-Élvezz el édesem, ne tartsd magad. - suttogta combom tövébe.

-Feküdj le. - utasítottam levegő után kapkodva.

-Gin..

-Azt mondtam feküdj le. Nyugi.

-Csak nem akarlak siettetni. - mondja ajkait immár az enyémeknek szorítva.

-Akkor majd én eldöntöm mi lesz. Talán izgalmasabb is, ha nem kaplak meg egyből mindehogyan. - mondtam mosolyogva. Magam is meglepődtem bátor es őszinte szavaimon.

Harry utasításom hatására a hátára feküdt. Hüvelykujját lustán simította végig alsó ajkamon mielőtt egyik kezem a merevedésére vezettem. Ajkaimmal incselkedve kóstoltam őt meg, aminek hatasára koponyáját a párnába nyomta. Kényeztettem. Én akartam ezt tenni. Kezeimmel elkezdtem neki kiverni, ajkaimmal kéjesen kóstoltam meg újra és újra.

-Gin... - nyögte, ahogy hosszát a számba vettem és szopni kezdtem. - Bazdmeg.... - lihegte szemeit újra rám emelve. Percekig kényeztettem és titkon roppant büszke voltam, hogy nem öklendeztem tőle. Harry nem kis mérettel rendelkezett, de legalább fel voltam erre készülve. - Gin.. Édesem.. - nyögte, én pedig nem így akartam ennek véget vetni.

Combjaimmal az övéit közre zárva másztam az ölébe, miközben magamban nyugtáztam kívánatos látványát. Felizgult férfiassága a hasán, keményen pihent engem csalogatóan hívva. Szeméremajkaimmal tagjára csúsztam. Nedességemnek köszönhetően könnyen mozogtam rajta előre és hátra. Nem hatolt belém. Csak közre fogtam. A szívem zakatolt a kapocsolattol. Harry szemeit is hívogatta a köztünk keletkezett kapcsolat. Szemei sötéten pillantottak ölünk találkozására.

-Istenem, te megölsz engem. - mondta akadozva, ahogy kezeit a combjaimra vezette. Én továbbra is le-fel csúszkáltam rajta. A hasamban újra epítkezett az érzés. Csiklóm a csúszkálás alatt folyamatosan összedörzsöltem puha bőrével, ami csodás kontraszt volt kemény merevedésén.

-Ahh... Bébi.. Gyorsabban... - szinte könyörgő hangja előcsalogatta belőlem kikívánkozó orgazmusom, Harry hasát pedig saját öröme lepte el, ahogy orgazmusom alatt remegve erősebben nyomtam neki magam. Körmeimet a combjaiba vájtam. A mellkasom megfeszült. A fejem hátrahanyatlott az érzéstől.

Meglepődtem, ahogy egy pillanat alatt maga alá gyűrt. Ajkaival megkóstolt ezzel újabb remegést előcsalva belőlem. Nyelvét és egyik ujját sietve nyomta a csiklómnak. Szinte már sikítva adtam hangot annak, hogy éppen múló orgazmusom újra próbálta előcsalogatni belőlem. Markoltam a haját, a levegőhiányban fulladoztam, az ajkaim nedvességért kiáltottak, ahogy másodpercenken belül újra a csúcsra juttatott.

-10 év utan csak eljött a második lépés. Csak remélem nem még 10 lesz a következőig. - mosolygott rám már arcomat cirógatva. Mellettem fekvő alakja szorosan ölelt magához.

-Inkább a halál, mint hogy még 10et várjak ennél többre. - ismertem be.

-Igen, én sem halogatnám sokáig, hogy újra halljam az izgató nyögéseidet, ahogy miattam élvezel el. - kuncogott pimaszul.

-Istenem Harry, miért kell neked ennyire szókimondónak lenned? - fúrtam szégyenlősen arcom a mellkasába.

-Ilyen vagyok. Másrészt élvezem, ahogy elpirulsz, nem mintha 5 perce fejezted volna be mocskos módon a kényeztetésem.

-Ajj, maradj már. - mondtam a száját befogva, de ő elkapta a kezem.

-Rohadtul szerelmes vagyok beléd Gin Davis. - bökte ki hirtelen, mire kb helyben, a karjaiban gyulltam meg a forróságtól, ami elárasztotta a testem ettől a vallomástól.

-Én is szerelmes vagyok beléd Harry. - ismertem el, ahogy egy kósza tincsét elsöpörtem az arcából.

Megmosolyogtatott az ő mosolya. Levakarhatatlan volt én pedig csak pihegtem a karjaiban, ahogy valóban elgondolkodtam azon lehetséges e valakit ennyire szeretni.

-Csak megjegyzem.. - kezdett bele. -.. hogy bár engem egy pillanatig sem zavar és roppant dögös ugyan, de rohadt hangos vagy. Anyám és a nővérem szerintem tisztán hallotta a történteket. - nevetett, szavaival pedig újra elérte, hogy zavaromban kb meghalni akarjak.

-Istenem ez annyira gáz. - fedtem el tenyereimmel arcomat. - csak 2 napja találkoztunk újra és anyádnak máris tuti megvan a véleménye. Istenem tuti ribancnak tart.

-Nyugi Bébi. Anyám kb kijelentette reggel, míg Gemmaval voltál, hogy csak tudjak róla, hogy unokát akar. - nevetett.

-Jesszus, Anne. - nevettem én is egyből . - De akkor is Harry. Ez ciki.

-Ne aggódj Szerelmem. Anyámat szerintem egy cseppet sem zavarja. Kb kinézem belőle, hogy ha hallotta akkor valószínűleg tapsikolt örömében.

-Gemma meg szakadt kb a röhögéstől.

-Gemma örül, hogy itt vagy. Amúgy meg szavuk nem lehet, még ők sem tudják a jövőben mit fognak hallgatni ugyanis én szívem szerint a nap minden szakaszában legalább egyszer, ha nem ötször huncutkodnék veled.

-Totál bolond vagy. - nevettem.

-Csak szerelmes. - rántott vállat egyszerűen. - Igazán nem neheztelhetsz érte.

Válaszul ajkaimat az övéire tapasztottam ezzel próbálva válaszolni, hogy egy cseppetsem neheztelek érte.

You're So Golden (Harry Styles Fanfiction/+18 tartalom)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora