16. Gyertyafényes

374 12 0
                                    

Bátran invitáltam magammal, hiszen régen láttuk már egymást meztelenül. Abban a pillanatban, amikor kijelentettem, hogy csatlakozhat még fel sem fogtam mennyire is izgulok a ténytől, hogy meztelenül kell mutatkoznom előtte. Oké, értem én, hogy a test ugyan az, de végül is eltelt 10 év és mi is rengeteget változtunk. Az ujjaim szabályosan remegtek, ahogy az ajtó bezárásánál lenyomtam a kilincset.

-Biztos ezt szeretnéd? -kérdezte Harry tőlem halkan a szemeimet kémlelve.

-Hiszen nem mutatunk egymásnak semmi újat. Nem igaz? -mondtam kicsit elbátortalanodva.

-Gyerekek voltunk Gin és alig értünk egymáshoz. Nem akarok semmit sem rád erőltetni.

-Harry, dehogy. Nem erőlteted. Én hívtalak.  -mondtam egyből. Gyorsan megengedtem a kádat és habfürdőt öntöttem bele, ezzel is terelve gondolataimat.

-Oké Édes. -lépett elém. Egyik kezét az államhoz emelte, hüvelykujja pedig ráérősen simított végig az alsó ajkamon, tette után pedig sajátjait emelte ellenem. Egy lágy csókkal ajándékozott meg mielőtt pólója anyagát kezeivel megmarkolva húzta volna át a fején. Harry félmeztelen teste miatt a szívem egy századmásodperc leforgása alatt kapott háromszor infarktust. -Te jössz. -mondta már teljesen meztelenül, én pedig mint valami idióta csak álltam ott a szemeibe meredve. Nem mertem elemelni róla a szemem, mert féltem az arcom kb egy lávafolyammal lesz egyenlő -Édes, nyugi. Nem harap a bácsi. -mondta nevetve, mire engem is elkapott a jóleső nevetés. Mindkét tenyerem mellkasának nyomtam, fejem a nyaka hajlatába támasztottam csak egy percre. Szemeimet szorosan zártam össze, amíg összeszedtem magam. Hirtelen nyúltak ujjaim a saját pólóm aljához, de Harry átvette az irányítást, így ő húzta le testemről az anyagot. Pólóm könnyű anyaga egy másodperc alatt a földön landolt Harry levetett darabjai mellett. Szemei cikáztam fedetlen felsőtestemen, amit már csak egy melltartó takart. Alsó ajkát beharapva akasztotta ujjait a sortom szélébe és lassabban húzta le lábaimon. Harry előttem guggolva nézett fel rám, ahogy kiléptetett a nadrágból. Szemei gyorsan végig mérték lábam hosszát, ajkai pedig pár jóleső puszit hagytak combom területén. Egyik kezem ujjaival akaratlanul vándoroltam barna fürtjei közé, ezzel megmosolyogtatva az előttem féltérden elhelyezkedő fiút. Ujjait felfuttatta lábaim oldalán ezzel ujjait immár fehérneműn szélébe akasztva. Egy apró mosollyal engedélyt adtam alsótestem teljes levetkőztetésére, ő pedig szintén mosolyogva húzta le rólam az említett darabot, ami szintén gyorsan állapodott meg a többi ruhadarab között a padlón. Harry ajkai újabb puszikkal halmoztak el. Combom, combom tövét és csípőm csontját látták el ajkai. Ezek után Harry újra teljes mivoltában állt előttem. Ujjai az utolsó darabomhoz érkeztek. Hátamnál éreztem ujjait. Melltartóm csattját játszi könnyedséggel oldotta ki, pántjait vállaimon lehúzva szabadított meg az utolsó darabtól. -Most már teljesen biztos vagyok benne, hogy előírás lesz a házamban a meztelenség, ha más nem láthat meg. -nevetett halkan. Egyik kezével az enyém után nyúlt és udvariasan segített be a kádba, amit a belepésnél elráztam. -Csússz előrébb Édes. -szólt halkan, majd óvatosan mögém mászott. Ujjait hátulról fűzte előre, azokat a hasamon pihentetve meg és enyhén maga felé húzva jelezte, csússzak hozzá vissza és dőljek hátra. Hátam a mellkasának feszült. Merevedése fenekemnél tisztán érezhető volt. Fejemet vállának döntöttem és csak feküdtünk ott. Mindkettőnk csendes lett ettől az újféle intim kapcsolattól. Hosszú percek teltek el mire megmozdultam. A kád elejére tett gyertyákat meggyújtottam az amellett elhelyezkedő gyújtóval. Harry előtt hirtelen álltam fel. Pár pillanat beletelt mire ráeszméltem, hogy kb az arcába pucsíthattam be, de már úton voltam lekapcsolni a fürdő villanyát, így inkább gyorsan elhessegettem ezt a gondolatot. Nem elég óvatosan ültem vissza Harry elé, ugyanis sikerült meztelen fenekem teljesen az övének dörgölni, mire egy erőteljesebb morgás hagyta el a torkát. Ujjait egy pillanat alatt a csípőmbe mélyesztette ezzel megakadályozva, hogy elhúzódjak tőle. Nem kizárt, hogy ujjának puha végei foltokat eredményeznek holnapra.

-Ne haragudj, húzódtam el kezei közül a kád másik felére, így végre vele szembefordulva.

-Gyere vissza. -húzott magára ezzel elérve, hogy térdeimem, csípője körül támaszkodjak meg. Meztelen testünk édesen simult össze, ezzel Harry szemeit kicsit sötétebbé varázsolva. Nemiszervemnél tisztán kivehető volt merevedése, de egy pillanatig sem bántam ezt a a kapcsolatot. Karjai gyorsan tekeredtek derekam közé, ezzel a legközelebb húzva magához. -Nem bírok ellen állni neked. -suttogta.

-Akkor te tedd. -válaszoltam gondolkodás nélkül, aminek eredményeként Harry ajkai rohamtempóban kezdték meg melleim kényeztetését, egyhamar egyik keze kíséretében. Ágyékaink a selymes habfürdős víz által még könnyebben simultak egymásnak. Harry morgásai gyorsan törtek utat maguknak. Kapcsolatunk és morgásainak egyvelege nálam is nyögések sorát eredményezte.

-Ha nem hagyod abba a nyöszörgést, helyben teszlek magamévá. Arról már nem is beszélve, hogy az előbb már amúgy is az arcomba nyomtad a formás feneked. -nevette zihálva.

-Ne haragudj, esküszöm nem direkt volt. -mentegetőztem levegő után kapkodva.

-Ne aggódj Bébi. Nagyon is ínyemre volt a dolog. -Mondta ki még mindig levegő után kapkodva.

-Tarsd a kezed. - mondta, ahogy rgy tusfürdő utan nyúlt. Kezeimbe nyomott egy adagot. Szemeim csillogtak reményében, hogy megmoshatom a testét. A tusfürdőt letette, kezeimet egymas ellen dörzsölte ezzel elérve, hogy egy habos állagot kapjak a kezeim közt. - Nem tudom eldönteni, hogy inkabb néznem, hogy magadat simogatod, vagy inkább engem.

-Téged választalak. - nevettem halkan. Tenyereimmel bejártam kemény mellkasát karjait és őt átölelve hátát is megmostam. Szemei vadul mosolyogtak, mikor egyik kezemmel ágyékaink közé nyúltam és férfiasságát ujjaim közé vezettem. Nem időztem el sokáig, csak feladatot teljesítettem, bár nekem is nehéz  volt türtőztetnem magam.

-Fordulj meg. - utasított kedvesen. Szemeit magamon éreztem, ahogy felálltam és combjait közre zárva ismét az ölébe ültem. - Imádom, amikor az arcomba nyomod a feneked. - szólalt meg én pedig csak elfogadóan nevettem. Hallottam, ahogy kinyitotta a flakont majd par másodperccel később éreztem kezeit hátamra simulni. Égető érintése bejárta minden porcikám. A hátam, karjaim, hasam és combom területét. Kezei lassan csúsztak melleimre, körözve tisztította meg a területet időnként rájuk markolva. Egyik kezével lassan kúszott hasam alsó részre a másikkal pedig ugyan ezt azt utat bejárva érintett meg a lábaim közt. Fejemet tudattalan vétettem hátra vállára miközben ő serényen járatta ujjait a nőiességemnél. Ujjai egyik pillanatban a csiklómnál jártak, másikban a bejáratom ingerelték számomra pedig elviselhetetlen lett a forró légkör. Hirtelen pattantam fel. Kezemet Harry keze felé nyújtottam, hogy ő is álljon fel. A zuhanyrózsát megnyitva mostam le magamról a habot, majd Harryről. Sietve helyeztem vissza helyére. Egy cseppet sem átgondolva ajkaimat villámsebességgel nyomtam vissza övéire, mire engem kicsit megemelve ölelésében állt fel és lépett ki a kádból. Ahogy letett és lábaim újra földet értek Harry merevedése önállóan rekedt combjaim között ezzel extra nagy sóhajt előcsalogatva belőle. Lábaim egy pillanatra elvittek felhevült testétől, hogy egy törölköző után nyúljak. Gondolkodás nélkül kezdtem őt megtörölni. Mellkasát, hátát, lábait és hát.. mindenét. Vigyorogva nézte végig, ahogy remegő ujjaimmal nemesebb tagját is törölközővel fedtem el. Érezhetően keményebb lett a kezeim között. Szemei tökéletesen láthatóan egy sötétebb vágytól csillogtak. Kezei könnyedén vették ki az anyagot a  kezeim közül. Ő is részletesen törölte meg minden porcikám. Ajkait a lehető legpimaszabb vigyorra húzta, szemeit szemeimhez kapta, ezzel lesve reakcióm, ahogy lábaim közt újra megéreztem immár törölközővel fedett ujjait. 

You're So Golden (Harry Styles Fanfiction/+18 tartalom)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin