30. Az én házam, az én szabályaim

250 14 0
                                    


Reggel kómásan keltem. Harry nyöszörgése volt a valódi ok, ami miatt felébredtem. Aludt még ugyan, de aggódó vonalakba szöktek a ráncok a homlokán, ahogyan álmodott valamit. Egyértelműen valami gyötörte őt álmában és pedig egyből kedves szólítgatásba kezdtem, hogy előzzem a rossz álmokat.

-Gin. -kapott karom után, ahogy felébredt. -Hát itt vagy. -megszakadt a szívem, nem tudom mit álmodhatott, de nagyon úgy tűnt megnyugvást nyújtok számára ebben a pillanatban. Arcát a nyakamba fúrta és karjaival görcsösen  kezdte markolni a pólómat a takaró alatt, ahogy magánál tartott.

-Shh, csak rosszat álmodtál. -nyugtattam, mire egy szakadozott sóhaj szökött fel a torkából.

-Ugye soha többet ne hagysz el. -kérdezte halkan szemeit csukva tartva.

-Ígérem, hogy itt leszek mindig Harry. -nyugtattam meg kezeimmel meleg bőrét simogatva. Félmeztelensége még egy ok volt, ami megmosolyogtatott. Harry teste mindig is egy olyas valami lesz, ami pírt fog csalni az arcomra. Nem tudom egészséges e egyáltalán, hogy ennyire imádom a külsejét. A belső dolgai azok egészen mások, azok azok, amiért szerelmes vagyok belé, de a külseje az, ami miatt elveszítem az eszem. Talán rendben is van ez így. De most, hogy itt fekszik hozzám bújva, hozzám ragaszkodva, puha bőre hozzám simul az valami egészen csodálatos dolog, ami olyas szinten melengeti a szívem, amiket nem tudok szavakba foglalni. A tudat, hogy mellettem nyugszik meg egészen ellenállhatatlan számomra. Néha várom a pillanatot, hogy egybe olvadjak vele. Nem létezik fizikailag az az állapot, amikor annyira közel tudom érezni magam hozzá, amennyire valójában szeretném. Maximum, amikor szeretkezünk, akkor érzem a hasonló beteljesülést.

Gondolatimból Harry nyakam bőrére nyomott nedves csókja zökkentett ki. -Olyan finom az illatod.  -suttogta.

-Valóban? -incselkedtem nevetve.

-Gin, ne akard, hogy reggeltől estig szerelmet valljak neked. Te magad fáradnál el benne. -kuncogott halkan. Hangjában tökéletesen kivehető volt korai napszakunk nyújtotta fáradtsága. -Inkább aludjunk még egy kicsit kérlek.

Én ugyan nem tudtam visszaaludni egy jó darabig, de Harry nyakamba való szuszogása kárpótolt a fenn töltött időszakért. Talán egy órán keresztül hallgathattam egyenletes lélegzését, mikor én is visszaaludtam.

-Jó reggelt kívánok a világ leggyönyörűbb nőjének. -fogadott Harry mosolyogva miközben a konyhában tevékenykedett.

-Mióta vagy fent? -léptem mellé arcára egy puszit nyomva. 

-Kb fél órája. Nem akartalak felkelteni. -mondta édesen miközben palacsinta tésztát kevergetett.

-Palacsinta készül? -kérdeztem mosolyogva.

-Csak neked.

-Hmm. Magyon finom lett. -ismertem el, ahogy megkóstoltam a kész művet, amire Harry tejszínhabból és szívet nyomott, ami megmosolyogtatott.

-Örülök, hogy ízlik. - nyúlt át felém ujjaival és komoly arckifejezéssel, ezzel letörölve a habot a szám sarkáról. -Nagyon sajnálom Gin, de itt kell hagyjalak ma egy kicsit, lesz egy megbeszélésem és magazinnal.

-Semmi gond. Nekem is be kell ugranom a kávézóba.

-Oh igen, szinte el is felejtettem, milyen komoly üzletasszonnyal van dolgom.

-Nagyon komollyal, mondhatom. -nevettem. -Bár lesz némi dolgom a következő hetekben. Kettő van most, de még kettőt nyitok.

-Gin ez szuper. Eddig nem is mondtad. -mosolygott és mintha arcára büszkeség ült volna ki az irányomba. -És.. -kezdte, de a szavába vágta,

-Harry áll még az ajánlat, hogy össze bútorozzunk?

-Hogyne állna, viccelsz velem? -örömködött egyből.

-Nos mert akkor segíthetnél nekem áthozni a cuccaimat este a lakásból. -mosolyogtam.

-Megyek, csinálok helyet a gardróbban. -mondta, majd miután csókot nyomott az ajkaimra vigyorogva otthagyott.  Miután végeztem a reggelivel Harry után mentem. A Gardróbja, ami a szobájából nyílt elég nagyon volt két embernek is és megmosolyogtatott, hogy a fele üres volt mire oda értem. -Igazából pont mielőtt haza mentem szortíroztam, de azért összébb pakoltam, hogy bővel elférj. -mosolygott rám, a szemei boldogságtól csillogtak, ahogy az enyémek is. -El sem hiszem, hogy mindennap itt leszel velem. -áradozott, ahogy rendezgette a holmijait.

A nap gyorsan eltelt. Harry meetingre ment én benéztem a csajokhoz az egyik kávézóba, majd hazamentem, hogy összepakoljam a cuccaimat. Bepakoltam az egész fürdőszobát, illetve az összes ruhám. Harry a Range Roverével jött elém, de egyből láttuk, hogy ez vagy több kör lesz, vagy hívunk egy autót pluszba. Inkább hívtunk egy kisebb költöztető teherautót, amibe benyomtam az 5 extra nagy méretű bőröndöm illetve a dobozokba összerakott fürdőszobai cuccaimat.

Harry lelkesedése folyton körüllengett. Ahogy a cuccaimmal végül hozzá értünk, olyan lelkesen és boldogan pakolta be azokat a házába, hogy nem bírtam nem nevetni rajta.

-Hohohóó, mennyország. -lelkendezett, ahogy az egyik bőröndöt kinyitva a a fehérneműimmel találta szembe magát. -Oh, én szegény szívem. -kapott oda hirtelen, ahogy egy extrémebb csipkés darab került az ujjai közé.

-Harry ne turkálj. -szóltam rá nevetve. -Majd én kipakolom azokat.

-Oh, felejtsd el, ez az én köröm, pihenj csak édesem. -mondta játékosan, ahogy nagy örömmel pakolászta ki a darabokat a fiókokba. -Esküszöm és életere megsértődöm majd, ha ezekben nem tartasz nekem egy bemutatót. -nevetett. -Ó te jó ég, imádom az életem. -folytatta lelkesen. -Ó igen, gyere apához.

Csak ültem az ágyon, befelé néztem és csak hallgattam a sok sületlenséget, amit összehordott. Nevettem, nem bírtam nem azt tenni, bár úgymond velem igazán nem foglalkozott, jelen helyzetben helyettem szerelmét a különféle fehérneműknek vallotta be. -Mondom mi lesz. -kezdett bele Harry komolyan. -Minden nap egy másikban kérek bemutatót. -indult meg felém.

-Igen, így lesz? -kérdeztem vissza mikor már fölém magasodott.

-Az én házam, az én szabályaim. -mosolygott mielőtt csókba invitált.

You're So Golden (Harry Styles Fanfiction/+18 tartalom)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang