Selamün aleyküm gençlerr
Bölüme geçebilirsiniz'☆
* * *
Gözümden bir damla yaş yere düşerken adamın parmağı da tetiğe çoktan basmıştı.Ben acıdan bedenim uyuşacak, silahın sesiyle kulaklarım çınlayacak sanarken boş silah sesi geldi kulağıma. Korkuyla kapattığım gözlerimi şaşkınlıkla açarken karşımdaki suratsız adam da endişeyle silahın tetiğine ardı ardına basıyordu ama boştu.
Ne yani sabahtan beri içi boş olan bir silah yüzünden mi katlandım ben buna?
Sinir bozukluğuyla gülmeye başlarken adam silahın bir o tarafına bir bu tarafına bakıyor, tetiğe ardı ardına defalarca basıyordu. Kıvırcık saçlı ve sabahtan beri ağlayan o aptal kız da şaşkın şaşkın bakıyordu sadece.
Sinir krizi yükleniyor...
"Şimdi bittin oğlum sen." dediğimde bana korkuyla bakan o adamın üstüne doğru koşup tüm gücümü kullanaraktan bir yumruk yapıştırdım.
Melek denen o sinir bozucu kız ise korkuyla çığlık atmıştı. Anca çığlık atıp ağla zaten! Çıt kırıldım kızlardan oldum olasıya nefret etmiştim.
Attığım yumrukla birlikte keyfim daha da çok yerine gelirken aklıma telefonumu kırdığı gelince biraz öteme savrulmuş adama nefretle baktım yine. Daha dur sen, ben sana silahla erkeklik yapmak neymiş onu göstereceğim.
Arkamı döndüğümde hasta yatağının kenarında duran ve acil durumlarda müdahele edilebilmesi için koyulan, içi malzeme dolu o demir tepsi gibi olan şeyi aldım. İçindeki malzemeleri yere döktüm hızlıca. Sonra onu aldığım gibi düştüğü yerden kalkmaya çalışan adamın kafasına bir tane yapıştırdım.
"Bu, silahla erkeklik tasladığın için!"
Adam acıyla inlerken odada demirin sesi yankılanıyordu. Sinirden birazcık gözüm dönmüş olabilirdi, kabul.
Bir tane daha geçirdim kafasına. O ise yüzünü korumakla meşguldü.
"Bu, telefonumu kırdığın için!" diye bağırdım sinirle.
"Bu, kendim için!" Ve bir tane daha vurdum kafasına.
"Bu da sizin gibi takıntılı erkekler yüzünden hayatından olan kadınlar için!" dedikten sonra öyle hızlı vurdum ki acısını resmen ben bile hissettim. Ayaklarımın dibinde duran karnına da spor ayakkabılarımla bir tane tekme attım.
"Nasılmış? Silahla insanları korkutmak, tehdit etmek kolaydı değil mi? Noldu erkekliğin sadece silahtan mı ibaretti?" dediğimde olduğu yerden ayağa kalkıp beklemediğim bir şekilde başörtümden asıldı. Asılmanın etkisiyle kafam eğilirken yakınımda duran sol elini kavradığım gibi ısırdım. Öyle bir ısırdım ki etini koparacağım diye korkmuştum
Sen kimsin de benim başörtüme dokunuyorsun pislik.
"Beni zaafımdan vuracak kadar da karaktersizmişin bakıyorum da." dedim suratına sinirle bakarak.
Acıyla başörtümü bırakınca hemen kayan bonemi düzelttim ve kendine gelmesine fırsat vermeden karnına bir tekme attım tekrardan. Arkaya doğru yalpalanıp düşünce ensesine son bir kez daha geçirdim demir tepsiyi ve onu bayılttım.
Adam hareketsiz bir şekilde yerde yatarken sanki az önce hiçbir şey olmamış gibi ellerimi silkeledim ve boynumu sağa sola yatırara kütlettim.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun? Adamı öldürdün!" diyen ve sabahtan beri ayak bağı olmaktan başka hiçbir işe yaramayan o kıza baktım. Masum ve acınası kız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hızlı ve Feraceli
Teen FictionHastanede staja başlayalı henüz bir hafta geçmişken bitkin bir halde elinizde çiğ köfte dürümünüzle, yanınızda tanımadığınız bir kızla asansöre bindikten sonra tam kapılar kapanırken içeriye silahlı bir adam girip; "Gençler zahmet olmazsa eller yuk...