- Та ти що! – кричала в телефон Лілі, коли я розкладала свої речі в шафу.
- Так, все було саме так. Я трохи посиділа з друзями, а потім взяла свої речі й пішла в номер. Там і сиділа.
- Капець, як нудно! Як ти там вижила, бідолаха, — сказала Лілі, а я лише хмикнула.
- Та нічого, Лілі. Я лише перший курс. Впевнена, що все ще попереду.
- Ми можемо зробити собі відпадну вечірку й на першому курсі. Але робити її вдома занадто банально. Потрібно щось придумати, – роздумувала вона.
- Хей, подруго. Дай віддихатись після цієї поїздочки, а? Ти готова до вистави?
- У мене лише десять реплік, зануда. Звісно готова, — розлючено сказала вона.
Лілі страшенно не любить, коли я збиваю її з думки.
- А я ні, тому наберу тебе вже завтра, коли буду виходити з дому. Мені потрібно вчити текст.
- Добре, зануда. Бувай, — сказала вона і кинула трубку.
Мабуть, я образила її. Нічого, до завтра вже забуде.
Я кинула телефон на ліжко і продовжила складати одяг. Багато чого кинула в пральну машину. Розкладаючи свою косметику по полицях, мене знову зацікавив мій телефон, який подав звук. Я взяла його до рук і подивилась на повідомлення, яке надійшло секунду тому.
@trevjblake: Як ти доїхала?
Я втомлено вдихнула і швидко набрала відповідь:
@mharding: Це була їзда з перешкодами. Але зараз все нормально. Ось сиджу, «відходжу» так сказати)
Тревор зразу переглянув моє повідомлення і почав писати нове, яке через секунду з'явилось у мене на дисплеї.
@trevjblake: Ти кумедна. Що будеш робити завтра, Мег?
@mharding: Сидіти на парах. А що?
@trevjblake: Хочу тебе побачити. Зустріньмося завтра після третьої пари? З мене кава.
Я посміхнулась сама до себе. Він хоче побачити мене... Це так мило.
Це мій шанс.
@mharding: Ти вмієш переконувати. Згода.
@trevjblake: Супер! Тоді до зустрічі.
@mharding: До зустрічі.
***
Зранку, відчиняючи двері своєї шафки й обираючи потрібні підручники для сьогоднішніх занять, до мене підійшла Лілі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дозволь мені пізнати тебе
RomanceШкільні роки Меган не були казкою. Вступивши до університету, вона сподівається на те, що знайде своє місце серед людей і не буде більше такою невдахою, якою дівчина була в школі. Але чи думала вона, що доля внесе ці зміни так швидко? Вона отримає н...