- Приїхала швидше, настільки змогла, подруга! Психолога викликала?
Лілі увірвалася в мою квартиру, покрутивши вино у своїх руках.
- Ти помалювалася? – я одразу звернула увагу на її волосся, яке було перефарбоване в жовтий.
- Я вирішила повернутися в блонд, — впевнено відповіла вона, — Але не домалювала, тому взяла фарбу з собою. Тому домовимось так: ти допомагаєш мені з цим кошмаром, а я тобі з порадою, окей?
- Окей.
Я всміхнулась і показала жестом, щоб подруга підіймалася нагору, а я тим часом пішла на кухню, щоб взяти два бокали. Прикрила двері кімнати й побачила, як Лілі підбирає якусь музику на моєму ноутбуці. Закотила очі, побачивши подругу в такій позі та прийнялась відкорковувати вино. Повільно розлила напій по бокалах і одразу ж зробила ковток.
- Ей, куди без мене? – запротестувала вона і взяла свій келих зі столу, випивши вина, — Так, а тепер розказуй, що сталось.
- Я навіть не знаю з чого почати, Лілі...
- Ну... У нас є вся ніч. Я нікуди не спішу. До речі, треба розвести фарбу...
Лілі прийнялась розпаковувати упаковку з фарбами, а я знайшла для неї одноразові тарілочки. Коли вона вилила в них фарбу, одразу ж запахло аміаком і я скривилась від цього запаху.
- Я чекаю на твою прекрасну розповідь, Мег, — відповіла Лілі й почала наносити білу фарбу на волосся.
- Обіцяй, що вислухаєш до кінця, — запропонувала я, а вона здивовано вигнула свою ідеальну тонку брову.
- Де ж я дінусь?
- Мені здається, що я повністю заплуталась у своїх діях та вчинках.
- Що ти маєш на увазі?
Подруга зі страхом подивилася на мене, а я випила ще трохи вина, щоб розслабитись і продовжити далі:
- Я боюсь, що я зробила помилку. Я... - ніяк не змогла підібрати вдалі слова, щоб вимовити насправді всі свої думки й почуття. Чи можна довіритись Лілі на всі сто відсотків?
Лілі аж перестала наносити на своє волосся фарбу, а взяла мене за руку і промовила на моє найголовніше питання:
- Ти можеш мені довіритись. Я вже казала тобі це...
- Я була з Райлі вчора, — вирвалось в мене і я зразу закусила губу, спостерігаючи за емоціями Лілі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дозволь мені пізнати тебе
RomanceШкільні роки Меган не були казкою. Вступивши до університету, вона сподівається на те, що знайде своє місце серед людей і не буде більше такою невдахою, якою дівчина була в школі. Але чи думала вона, що доля внесе ці зміни так швидко? Вона отримає н...