Я швиденько пішла в зовсім іншу сторону, та вже через пару секунд відчула, як Райлі потягнув мене назад до себе. Я була повністю притиснута до його грудей.
- Що ти тут робиш, Гардінг? – суворо промовив хлопець. Він сердитий. Дуже сердитий.
- Те саме, що і ти. Я прийшла на вечірку. Я повинна тебе питати дозволу? – огризнулась я і спробувала відштовхнути його, та Райлі притиснув мене ще міцніше. Я прошипіла від болю.
- Хто впустив тебе сюди?
- Охоронці. Кайден знає, що ми тут.
- Ми?
- Лілі також тут...
Райлі міцно стиснув зуби від злості. Лілі сказала правду. Він готовий вбити Кайдена за неї.
- Сучий син! – прошипів він і відштовхнув мене. Я полегшено видихнула.
- Райлі, де тебе носить?! – прокричав знайомий голос за його спиною. Я помітила Рея і він мене теж, — О, які люди! Меган, радий тебе бачити! Тепер зрозуміло, чого ти тут.
Рей штовхнув Райлі в лікоть, а той відійшов.
- Щось ви сердиті... Підемо вип'ємо чогось? – спитався Рей і схопив мене за руку. Я аж здригнулась.
- Вона не піде з нами. Меган уже їде додому і я за цим простежу, — розлючено сказав Райлі, а Рей прошипів:
- О ні, вечірка тільки починається. Меган, ходімо зі мною, — сказав він і потягнув мене до решти знайомих, ігноруючи заяви Райлі. Ну і нехай. Біля великих сходів я побачила тих самих людей. Ніколь, Дафна, Джеремі, Наталі й ще два незнайомих хлопці, які розглядали мене.
- Так, більшість з вас уже знають цю дівчину. Ліам, Андерс – це Меган.
Я сором'язливо глянула на них. Хлопці схвалено кивнули мені по черзі.
- Меган, я така рада тебе бачити тут. Приєднуйся до нас! Нам із Наталі й Ніколь нудно тут, — сказала радісно Дафна, а я знизила плечима. До нас нарешті підійшов Райлі.
- Ну що? Йдемо з нами?
Я поглянула на Райлі. Він стояв мовчки та чекав мого рішення. Хлопець був впевнений, що я скажу «ні». Та він не на ту напав.
- Я за, — відповіла чітко я і друзі зраділи почувши це, а Райлі насупився.
- Чудово! Я знав, що ти наша, — сказав з широкою посмішкою він і повів мене нагору по сходах. Друзі пішли за нами, разом із Райлі. Я швидко піднялася по сходах і нам відкрився весь вид на нижній поверх. Звідси здається що людей ще більше. І їм не тісно там, на танцмайданчику?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дозволь мені пізнати тебе
RomanceШкільні роки Меган не були казкою. Вступивши до університету, вона сподівається на те, що знайде своє місце серед людей і не буде більше такою невдахою, якою дівчина була в школі. Але чи думала вона, що доля внесе ці зміни так швидко? Вона отримає н...