- Меган, ти мов принцеса. Ні, ні, ні. Ти королева! – захоплено крикнула Лілі, оглядаючи мене.
- Тобі не здається, що воно занадто «шикарне» для завтрашнього вечора? – розмірковувала я, крутившись перед дзеркалом.
Райлі з Ніколь досі не змогли відірвати від мене погляду. Ніколь покрутила головою і, нарешті, промовила.
- Меган, сукня – бомба. Бери його і будеш найкрасивішою на цьому вечорі.
Всі ми з очікуванням глянули на Райлі. Він голосно ковтнув і тоді лише сказав:
- Сукня цілком нормальна. Можеш купувати її, — байдуже сказав він, оглянувши магазин.
Тобто? А де подівся той погляд, який був ще декілька секунд тому?
- Мег, до речі, Райлі і Ніколь ідуть на вечір разом, — сказала подруга.
- Та ти що? – запитала я, глянувши на Райлі.
Він опустив голову до підлоги, щоб не дивитись на мене в такий момент
- Я не знала, що ви пара...
Райлі здивовано підняв брови вверх, а Ніколь кинула здивований погляд на Лілі:
- О ні... Ми просто, — почала виправдовуватись вона, а хлопець швидко обняв її за плечі та впевнено сказав:
- Так, ми разом. А що? Якісь проблеми, Мегс? – сказав зухвало хлопець, а я розлючено видихнула.
Ніколь глянула на нього так, явно не розуміючи, що коїться.
- Навпаки, я рада за вас, — з наглою посмішкою сказала я. — Я, до речі, теж іду не сама.
- О, так! Ти будеш в шоці, Райлі, бо Меган запросив Тревор, — розказала Лілі, а у Райлі помітно напружились вилиці, коли вона промовила ім'я «Тревор».
- Та невже? – спитав здивовано він. — Не думав, що між вами щось є.
- Так, щось є і ми завтра йдемо разом, — відповіла усміхаючись я.
Та ні, чесно, коли я згадую про Тревора — усмішка сама з'являється на моєму обличчі. Я вже навіть встигла скучити за ним. От уявляю, як він завтра побачить мене в цій сукні... Цікаво, яка в нього буде реакція?
- Ну що? Ти береш? – спитала Лілі, схрестивши пальці.
Я ще раз покрутилась і схвально кивнула. Подруга радісно поплескала в долоні.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Дозволь мені пізнати тебе
RomanceШкільні роки Меган не були казкою. Вступивши до університету, вона сподівається на те, що знайде своє місце серед людей і не буде більше такою невдахою, якою дівчина була в школі. Але чи думала вона, що доля внесе ці зміни так швидко? Вона отримає н...