Ting! Lif sampai ke Tingkat 8.
Aku keluar dari perut lif. Sebaik aku melintasi masuk ke dalam tingkat itu, aku melihat suasana yang agak pelik. Ada macam-macam prop tempat. Ada katil hospital. Ada set meja penemuduga beserta resume2 palsu. Ada tandas seperti RnR yang kaler biru tu, tapi takde pintu, yang ada lubang yang agak besar di dinding dan macam2 lagi. Aku rasa aneh melihat bende2 ni. Tempat prop lakonan ke ni? Aku rasa musykil.
Di hujung bilik adalah dua pintu yang mewah, diukir ukiran Cina dan di kawal seorang bonzer yang memerhati aku dari tadi, tersengih. Bonzer tu suruh aku masuk sorang sementara dia berkawal di luar.
Aku masuk ke dalam bilik tersebut. Bilik itu agak kecik, dengan saiz segi empat sama. Dalamnya lampu agak malap di pasang, seakan2 di dalam disko atau bilik gaming. Aku tak nampak sebarang tingkap di sini. Terdapat seorang lelaki Cina around 30-an sedang duduk di atas kerusi bagaikan bos di dalam bilik itu. Aku menuju ke arahnya dan duduk di atas kerusi hadapannya.
"Bawak barang tu?" dia bertanya.
Aku mengangguk.
"Di mana?"Aku berasa agak segan untuk memberitahu "barang" itu di dalam bontot aku sendiri. Tapi entah kenapa Mr. Tan seakan boleh mengagak apa yang bermain di dalam kepalaku.
"Masuk dalam tu, ada tandas" Encik Tan menunjukkan kepada aku satu ruang kosong berdinding biru yang hanya ditutup langsir. Aku seperti biasa, masuk tanpa banyak soal. Ada tandas duduk tapi tiada paip air. Yang ada hanya tisu. Aku duduk, cuba meneran.
"Erhmmm,.....ughhhh.." aku mengerutkan muka meneran. Aneh.
Tiada apa yang keluar. Aku dah mula berpeluh. Sembelit ke? Atau tersedut jauh ke dalam? Atau banyak tenaga yang dihabiskan di dalam van tadi? Aku cuba sedaya upaya untuk berak, tapi aku seakan-akan sembelit.Tiba2, langsir aku diselak.
"You ni berak ke melancap? Lama sangat",Mr. Tan masuk mengintai, bagaikan scene pembukaan filem God of Gamble. Aku cepat2 cover konek taknak bagi apek tu nampak."Dah cuba, uncle, tapi tak keluar2" aku bagi alasan, sambil cuba meneran di depannya. Dia sekadar tersenyum.
"Dah tak payah buang masa you. Duduk balik atas kerusi tadi."
Aku keluar semula, sambil menzip seluar jeans. Mr. Tan keluar sebentar, sambil berbual sesuatu dengan bonzernya di luar. Aku hanya duduk termangu, tak tau nak buat apa atas kerusi. Tiba2 bahu aku dipegang kiri dan kanan. Dua orang bonzer memgang bahuku sementara Mr. Tan datang dengan bidet air.
Encik Tan mengarahkan sesuatu kepada bonzer2nya dalam bahasa Cina. Tiba2, bonzernya membuka zip seluar aku. Seluar jeans aku ditanggal begitu juga dengan boxer. Boxer aku disumbat ke dalam mulut aku sendiri.Aku separuh bogel, hanya berpakaian jersi hitam dan cap hitam sahaja di atas kerusi. Bonzer2 itu mengangkat kedua kaki aku dan meletakkan di atas tempat letak tangan sementara tanganku diarah menjelang kakiku ke udara, sekaligus menjadikan badan aku terkunci. Ahh sudah, ini lagi menakutkan dari berkhatan.
Mr. Tan memasukkan sesuatu yang berupa belon dengan muncung plastik itu ke dalam lubang bontotku. Katanya itu adalah douche. Aku dapat merasakan ianya semakin dalam. Kadang2 ia melanggar dinding2 di dalam badan. Serentak itu, aku dapat merasakan air mengalir perlahan ke dalam lubang duburku. Mula2 ianya tidak selesa, tapi lama kelamaan aku rasa tenang dan sejuk. Aku tidak lagi gelabah seperti firstime diliwat oleh Bang Joe.
Mr. Tan picit2 douche itu sehingga kempis sambil memerhatikan riak wajahku. Bila kempis sepenuhnya, barulah benda itu dicabut keluar. Aku perasan kat bawah kerusi, diletakkan satu tray besi.
"Sekarang you cuba berak"
Aku cuba meneran dan pssstttt....pssttttt air mencurah-curah keluar. Sambil itu, aku dapat merasakan najis turut keluar seketul-seketul. Tapi 'barang' tu masih belum terbit2, seakan2 dah tersedut dalam.Mr. Tan menggeleng. "You ni banyak susahla. Benda dalam bontot tu duit I tau. Teran kuat lagi. "
Aku cuba meneran sekuat yang mungkin. Entah kenapa rasa nak menangis. Bayangkan, Amir, budak pailang dalam kelas, yang kononnya macho dan gagah, hari ini baru saja diliwat berkumpulan dan sedang menayang bontot kepada 3 orang cina tak dikenali. What the fuck am I doing here?
Aku menggeleng2. Sekali lagi, Mr. Tan memberikan arahan kepada anak buahnya. Kali ini, dia bawakan sabun,sarung tangan dan speculum (sejenis alat besi untuk anal exam). Aku pulak yang jadi risau.
"Sorry adik, tapi I memang kena dapatkan benda tu. Benda tu 'duit' I tau."
Dia menyapu sabun ke serata bontotku. Sampaikan aku dapat rasakan bontot aku jadi tersangat licin, sampai nak tergelongsor turun dari kerusi. Buih2 memenuhi kerusi bagaikan dilalukan dalam Terowong car wash.
"Hold him tight. This might be hurt. " pesan Mr. Tan kepada bonzernya. Mereka merangkul kaki dan tanganku dengan kuat.
Dia perlahan2 memasukkan besi speculum ke dalam lubang duburku. Benar katanya, aku terus menjerit sebaik besi celaka tu menerjah lubang jantanku.
"Uogghhgghhhhhhhh ouuhhhhgffjfjffffhhhhhhh, haaakiiittttttt. " aku cuba menjerit dalam keadaan mulut disumbat boxer.
Sebaik besi tu masuk tepat2 ke dalam lubang jubur seakan2 disedut, aku dah mula menggigil2 seakan kena sawan. Tangan aku dipegang rapi oleh anak2 buah beliau.
Mr. Tan pula bermain dengan skru speculum. Bukaan juburku terasa semakin besar. Dia menuangkan sabun melalui bukaan speculum besi itu. Aku dapat merasakan punggung aku seakan2 mangkuk yang menakung air. Sebaik besi dikeluarkan perlahan2, sabun itu terus tersedut ke dalam bontot.Encik Tan mula memakai sarung tangan. Aku dah mula meronta2 sebab dah tau apa akan jadi. Aku dah ludah boxer aku ke tepi. Bila kau dah berbogel dan orang di depan kau dah mula pakai sarung tangan, nothing good will happen.
"Mr. Tan, please jangan. Saya, saya sanggup teran lama2, tapi tolong jangan buat benda tu Mr. Tan"
Dia langsung tak mempedulikan kata2ku, sambil jarinya mula mencelup satu2 sepertimana yang dilakukan Bang Joe. Boxer mula disumbat kembali ke dalam mulutku."Taknnakkk ughhhhmmm...." Aku mula meronta sampailah aku terdiam seketika. Aku terdiam bukannya sebab dia keluarkan semula jari2nya, namun tangannya, yes, tangannya sudahpun masuk ke dalam bontotku. Aku trlalu sakit sampai tak boleh bersuara. Tangannya meraba2 di dalam bontotku, sampaila satu ketika, aku merasakan yang tangannya digenggam dari dalam. Saat itu, aku dapat rasakan tangannya cuba direntap keluar. Aku menangis2 di atas kerusi. First time aku menangis waktu sekolah menengah ni, last pun waktu aku bersunat 5 tahun lepas. Aku cuba mengangkat kaki lebih tinggi untuk kurangkan rasa sakit. Aku cuba bertenang dan tidak mengemut. Kini aku rasa seakan benda sebesar limau purut akan terkeluar dari bontot aku.
Aku dapat melihat tangannya mula dikeluar sikit2, sampai satu tahap, pop, keluarlah tangan tersebut dengan seketul bungkusan dipenuhi lendir, cirit dan darah. Aku berasa sangat jijik dan malu, lagi malu dari kejadian dalam van tadi,lagi malu dari dikhatankan ketika 13 tahun.
Lubang jantanku dilap2 dengan tisu. Mr. Tan menunjukkan bukaan lubangku dengan cermin. Bapak besar. Aku terpegun seketika. Sumpah boleh muat bola pingpong dah aku rasa. Aku turun dari kerusi dalam keadaan sendu-sedan dan mata merah, seakan-akan budak baru habis bersunat. Aku memakai semula boxerku dan jeans, sambil Mr. Tan mengeluarkan segulung wang kertas.
"Ini untuk you, RM 1000 sebab bawak itu barang. Extra rm500 untuk additional service hehehe"
Aku rampas duit tu dan tak toleh belakang. Menyampah aku lihat 3 Cina tu sengih2 dapat melihat bontot Melayuku dicabul. Sumpah harini aku rasa celaka sangat. Kena liwat dalam van, kena paksa berak atas kerusi. Apa semua ni??? Aku rasa betul2 macam perempuan baru lepas kena rogol, which in fact, aku kena sebanyak 2 kali.
Aku mula rasa bengang dengan Safiq, sebab tak cerite awal2 pasal kerje ni. Memang seribu dapat senang2 camtu je, tapi maruah dan teruna kena ragut camtu je. Aku keluar dari bangunan tu dengan rasa marah yang amat. Sekali-sekala, airmata jantan aku keluar.
Bersambung...
YOU ARE READING
Amir (BxB) [COMPLETED]
General FictionDi kota yang mana dosa pahala bercampur, tersirat 1001 kisah homo yang tak disangka2. Amir yang ditipu rakannya, kisah rumah sewa murah yang menyasarkan pelajar2 lelaki di Lembah Klang, kisah Ryan yang bermula di kem askar, Danang yang hidup dalam a...