i'll try to love myself, for you;9

44 9 32
                                    


"Hannah, sana bir soru sordum, değil mi?"

Su'yu duymazlıktan gelerek üzerime kumaş kırmızı yeleğimi geçirdim. Bütün geceden beri nerede olduğumu, nereye gittiğimi sormuş, bense sorularını yanıtsız bırakmıştım.

Diyemiyordum, anlatamıyordum onu ona.

Başımı kaldırıp bana seslenen kıza baktım. Önündeki ellerini tutup onu kenardaki yatağa oturttum. Gözlerimin içine bakıyor, benden bir cevap bekliyordu.

"Senden özür dilerim Su. Seni merakta bıraktım, biliyorum. En azından eve geleceğime dair haber verebilirdim, yapmadım. Çok üzgünüm, affet beni."

Kırılmış bakışlarını yere indirdi genç kız, bu içimde filizlenen pişmanlığı daha da büyüttü. Ona kendimi affettirmek istiyordum, dün geceyi telafi etmek. Ona bir teklif sundum.

"Ne istersen yaparım, yeter ki beni affet."

Bakışlarını geri gözlerime kaldırdı ve suratına ufak bir tebessüm kondurdu.

"İş görüşmesinden sonra eve gelirken çikolatalı pasta alırsan belki affederim."

"Çikolatalı pasta mı?"

Başını aşağı yukarı hızlıca salladı. Onun bu tatlı görünen haline gülerken hızlıca ayağa kalktım ve gardıroptaki aynanın önünde yeleğimin düğmelerini ilikledim.

"Tamam, alacağım."

Odadan ayrılıp kapıya doğru yürüdüm ve ayakkabılarımı ayakkabılıktan aldım. O da peşimden gelmiş, beni izliyordu.

Ayakkabılarımı giyip gitmek için hazır olduğumda, o bana çantamı uzatırken gülümseyerek ekledim.

"Alırım, ama dün geceyi unutacaksın."

"Çok beklersin. Daha nereye gittiğini bile söylemedin."

"O halde çikolatalı pasta almıyorum?"

"Hannah!"

Gülerek merdivenlerden indiğimde bana yarı kızgın bir sesle seslenirkenki hali yüzümdeki gülümsemeyi daha da genişletti.
_____________________________________________

"Hanımefendi, CV'nizi inceledik ve sizin burada çalışmanıza karar verdik. İşe alındınız. Hayırlı olsun."

"Çok teşekkür ederim, efendim size bir şey soracağım."

Adam oturduğu koltukta dikleşerek bana baktı.

"Ne zaman başlayacağım. Yarın mı?"

Gülümseyerek bana cevap verdi.

"Hayır. Numaranıza programı atacağız. Haftaya başlayacaksınız Bayan Sanders. Size şimdiden kolay gelsin."

Adam ayağa kalkıp anlaşmak üzere elini bana uzattığında gülümseyere elini sıktım ve ofisten çıkıp birlikte sınıfları gezdik. Haftaya pazartesi, sabah 09.00'da işime başlayacak olmak, hele ki bu güzel yerde... Içimde gurur verici bir hissin yükselmesine neden olmuştu. Yönetimde imzaladığım birkaç belgenin ardından okuldan ayrıldım.

Ağır ağır yürürken pastanenin önünde durdum. Su'ya ona çikolatalı pasta alacağımı söylemiştim. Içeri girip görevliden çikolatalı bir pasta rica ettim. Pastayı alıp parayı ödediğimde pastaneden çıkarak adımlarımı hızlandırdım.

Dün gece aklımdan çıkmıyordu, çıkmasını da beklemiyordum zaten. Onu sevdiğimi ona söylemiştim, beni sevdiğini bana söylemişti, sarılmıştık. Çok güzel bir geceydi dün gece, ömrüm boyunca unutmayacaktım.

SalvatoreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin