פרק 12 - ריבאונד

5K 215 44
                                    

מיה

אמיר מסביר על מלחמת העולם השנייה במהלך שיעור היסטוריה אבל אני לא מצליחה להתרכז במילה שיוצאת לו מהפה . אני כותבת את שמי בצבעים על דף המחברת ומרחפת לגמרי בשחזור הנשיקה שלי אמש עם שון . איך שפתיו החמות נחו על שפתי , איך ידו השרירית אחזה בעורפי והצמידה אותי אליו איך ה ..
" אני צריך את מיה מור לדקה . " הכריז דורון שעמד בפתח הכיתה והרס את הפנטזיה ששקעתי לתוכה .
" בבקשה " אמר אמיר וסימן לי לצאת מהכיתה . אני ודורון נעמדנו מחוץ לדלת .
" למה קראת לי באמצע השיעור המורה ? "
" שיעור ? כשנכנסתי היה נראה שהראש שלך עסוק בכל דבר חוץ מהשיעור . " הסמקתי שנזכרתי במה הראש שלי היה עסוק לפני שהתפרץ לכיתה וביקש מימני לצאת לרגע .
" לא קרה כלום " הרגיע אותי . " בסך הכל רציתי להזכיר לך שקבעת היום שיעור ראשון במתמטיקה עם שון בשעה שש בערב . "
" שיט " פלטתי ומיד התנצלתי "סליחה"
" אני לא מאמין ששכחת מיה , קחי את עצמך בידיים למען השם . " איך יכולתי לשכוח ? חשבתי על שון כל שניה ביום מאז הנשיקה שלנו ועסקתי בהתחמקות מימנו עד כמה שניתן ששכחתי שאני צריכה ללמוד איתו .
" אתה צודק המורה ." אני אומרת תוך כדי מחשבה שתוכנית ההתחמקות משון נהרסה ואני לא יודעת איפה לקבור את עצמי

*****

בסוף יום הלימודים הילה המורה שלי לנהיגה אוספת אותי ואת אמילי מבית הספר לשיעור . אמילי מתחילה את השיעור ראשונה ואני יושבת במושב האחורי של הרכב . זו הפעם הראשונה שאני רואה את אמילי נוהגת והיא בהחלט מתקדמת יותר מימני , כנראה בגלל שהיא עברה יותר שיעורים . אני מסתכלת מהחלון ומתעלמת מההערות של הילה לאמילי וסוקרת את הכביש המהיר והרכבים החולפים . רכב שחור חולף וראשו של כלב קטן עם לשון בחוץ מציץ מהחלון . אני מחייכת לעברו ונראה שזה הרגע היחיד בו רוגע מציף אותי מאז הנשיקה שלי עם שון . אני נותנת לעצמי להיסחף אחר התחושה הנעימה ומנסה להדחיק את שון ממחשבותיי . רטט הטלפון על ברכיי מפר את השלווה המבורכת שלי . אני מרימה את הטלפון ומסתכלת על הודעת הוואטסאפ משון שמופיעה על מסך הנעילה .
" איפה את ? " זו פעם ראשונה שאני מקבלת משון הודעת וואטסאפ לא ידעתי שיש לו את המספר שלי .
" בשיעור נהיגה עם אמילי ." הוא מיד החל להקליד ואז נשלחה עוד הודעה .
" בשעה שש אצלי בחדר " בחדר שלו ? מהיום שעברתי לחיפה מעולם לא נכנסתי לחדרו , מעולם לא נכנסת לשום חדר של בחור אמר תת המודע שלי .
" מה נעשה בחדר שלך ? " אני מניחה שהוא רוצה שנקיים את השיעור שקבענו אבל למה דווקא בחדר שלו מתוך כל המקומות בבית ?
" מהיכרות איתך אני מבין ששאלת את השאלה הזו בתמימות בלי לשים לב לרמיזה המינית שהיא כוללת . " שיט . הטלפון רוטט ועוד הודעה משון מופיעה .
" לשאלתך נקיים את השיעור שקבענו . " הוא בטח חושב שאני מטומטמת . הטלפון רוטט ועוד הודעה מופיעה על הצג .
" או שאולי נעשה דברים אחרים , תלוי בחשק שלי " הוא כזה חוצפן ושחצן . פתחתי את הטלפון ושלחתי לו בזריזות הודעה .
" אולי טעמת מימני פעם אחת אבל שיהיה לך ברור לעולם לא תטעם מימני שוב , אפילו אם תתחנן . " בליבי חשתי גאווה בגלל התשובה שלי . שון לא חיכה והשיב במהירות להודעתי . .
״תשקלי מילים, הן עוד יחזרו אלייך בריבאונד״
ריבאונד? נכנסתי אל גוגל וחיפשתי הגדרה למושג.
״ריבאונד - מונח בכדורסל שמשמעותו היא תפיסת הכדור לאחר זריקה שהוחטאה.״
סיננתי את שון והתפללתי שזה לא יחזור אליי בריבאונד.
***
השעה ארבע וחצי אחר הצהריים . אני ואמילי יוצאות מרכבה של הילה אל עבר דלת הבית .
" אני גוועת ברעב . " הכרזתי
" גם אני , רצות למטבח ? " שאלה אמילי
" רצות " אמרתי בחיוך .
כשהגענו למטבח גילינו שרותם לא בישלה מראש היום והיא עדיין בעבודה .
אמילי ניגשה אל ארון המטבח והוציאה חבילת פסטה .
" מה את עושה ? " שאלתי
" אני לא מתכוונת לחכות לאמא שלי שתחזור , אני מכינה לנו פסטה . "
" אעזור " אמרתי תוך כדי שאני שולפת מהמקפיא חבילת שניצל תעשייתי ומכניסה כמה חתיכות לתנור .
כעבור חצי שעה בערך האוכל היה מוכן והתיישבנו לאכול באי המטבח .
תוך כדי שאני מכניסה חתיכת שניצל לפי אמילי מתחילה לדבר .
" הייתי כל כך שקועה בעצמי ובאיליי אתמול בערב שלגמרי שכחתי מימך . זכית בשון , הוא ניסה לעשות משהו ? "
" התנשקנו " פלטתי בלי שהספקתי לחשוב . אמילי נחנקה מחתיכת המזון שהכניסה לפיה ואני טפחתי לה על הגב בעדינות . אחרי שנרגעה היא התחילה לדבר .
" את צוחקת עלי ? לא באמת האמנתי שהוא ינסה לעשות משהו . את בסדר עם זה ? זאת הייתה הפעם הראשונה שלך . "
" אני ממש לא בסדר עם זה , אני רותחת עליו מכעס הוא לקח משהו שלא הגיע לו לקחת ." אמרתי בעצבנות ונעצתי את המזלג בחתיכת שניצל מסכנה .
" את חייבת להסביר לי איך זה קרה . " אמרה אמילי ואני התחלתי לספר לה את התרחשות האירועים .
" הוא לא שפוי האח הזה שלי אני אהרוג אותו . איך הוא העז לעשות לך את זה ? הוא חוצפן . " אמרה אמילי .
" את לא כועסת ? זה לא מפריע לך שהתנשקנו ? " שאלתי בנימוס . אחד הפחדים שלי היה שאמילי תגלה עלי ועל שון ותכעס כי לא מקובל עליה שדבר כזה יקרה בין אחיה הביולוגי לאחותה החורגת .
" מיה , אני מבינה מה זה שני אנשים שאוהבים ולא יכולים להיות ביחד בגלל רצונותיו של אדם אחר . לעולם לא אעשה את זה לאחי למרות שאני חווה מצב זהה בגללו ולעולם לא ארצה לפגוע בך . אין סיבה שזה יפריע אתם לא באמת אחים . "
" אני ושון לא אוהבים אחד את השני " התפרצתי .
" תירגעי , הכוונה שלי הייתה שאין סיבה שאכעס זה לא עסק שלי מה שקורה או לא קורה בינכם . " אמרה אמילי באדישות .

פתאום להתבגר Where stories live. Discover now