שון
השעה בערך עשר בלילה, אני עובר במסדרון וקולט את דלת החדר של מיה פתוחה, הצצתי פנימה, היא לא שם. המרפסת שלה הייתה פתוחה ומשום מה הרגשתי צורך לצאת אליה. נכנסתי אל המרפסת ומיד נגשתי אל המעקה, הנחתי את זרועותיי עליו ונשענתי אליהן כך שהשקפתי לכיוון הבריכה. מיה ישבה על שפת הבריכה וטבלה את רגליה במים. האוויר היה נעים, כצפוי לסוף חודש אפריל. אורות הבריכה הסגולים האירו את פנייה המצחקקות שבוהות בטלפון ומסמיקות. תהיתי מי האידיוט שבגללו היא מצחקקת בשעה כזאת. היא שקועה בנייד שלה ולא שמה לב שאני מתצפת עליה. רוח חמימה פרעה את שערי והעבירה צמרמורת בזרועתיי ובטני החשופות. הושטתי את ידי לכיס האחורי של המכנס והוצאתי את הנייד. הקשתי בזריזות את קוד הגישה וחיפשתי באנשי הקשר מספר מסוים. בלי להסס חייגתי ולאחר כמה צלצולים קיבלתי מענה.
"הרבה זמן לא קיבלתי מימך שיחה בלילה, כבר התחלתי לחשוש שיש משהי אחרת שדואגת לך במקומי" אמרה בקול מפלרטט
"אף אחת לא דואגת לי כמוך ימית" אמרתי והמשכתי לנעוץ את מבטי במיה שעדיין לא שמה לב אליי.
"תמיד כאן בשבילך" אמרה ימית מעבר לקו.
"לכן הגיע הזמן שאני אדאג לך מותק"
"מה אתה אומר"
"יש לך תוכניות למחר בערב?" שאלתי
"גם אם כן בשבילך אני יכולה לוותר עליהן" אמרה בקול מרמז.
"אז תבטלי, אנחנו יוצאים"
"בוטל, קבענו" השיבה
"נתראה מחר, לילה טוב"
"ביוש" אמרה וניתקתי את השיחה. מיה עדיין לא שמה לב לנוכחותי ומשום מה זה עיצבן אותי שהיא כל כך מרוכזת בטלפון שלה, זה לא מתאים לה, מיה היא בחורה שמרוכזת בספרים לא בהתכתבויות עם בנים. שיערתי שזה מה שהיא עושה בטלפון, לא, הייתי בטוח שזה מה שהיא עושה. לעזאזל, מתי הפכתי להיות כל כך אובססיבי לגביה? חזרתי אל הטלפון שלי וחייגתי לאיליי.
"מה קורה גיס?" ענה
"אל תשגע אותי עכשיו" עניתי בעצבנות.
"אתה כזה מריר בחיי" השיב, אולי הוא צודק ואני פאקינג מריר כל הזמן? זין, לא אכפת לי אם הוא חושב שאני מריר.
"יש לך עד מחר בערב לארגן לך דייט" אמרתי.
"אז אני מבין שאנחנו בכל זאת הולכים לבאולינג" אמר בקול המתנשא שלו ויכולתי לשמוע את החיוך שלו מהצד השני של הקו.
"כן" השבתי
"אני חשבתי שאני מתנהג כמו איש מערות ותראו אותו, הולך לגונן על הכוס הבתול של אהובתו" אמר וצחקק, למה אני חבר שלו למה?
"תזכיר לי למה אני חבר שלך?" שאלתי
"בגלל הכסף כמובן, איפה תמצא עוד חבר שישאל אותך באיזה רכב לבוא מחר, בג'יפ רובר או במרצדס ספורט"
"תביא את המרצדס ואל תשכח להביא איתך בחורה"
"אל תדאג גיס, אין בחורה שלא תרצה לעלות על הרכב הזה" אמר והצליח לחלץ מימני גיחוך בגלל כפל המשמעויות, הוא השווה את עצמו לרכב.
"ביי" אמרתי וניתקתי בלי לחכות מימנו לתשובה****
הקידוש עבר בזריזות, אמילי ומיה היו שקטות ואמא שלי ידעה שלא חכם להתחיל לדבר על ההכנות לחתונה לידי, לא שהייתי טיפש, ידעתי שהיא והבנות מתכננות אותה מאחורי הקלעים. השלמתי עם העובדה שאין לי איך למנוע את החתונה הזאת, אני לא יכול להגיד לאמא שלי מה לעשות, ניסיתי להסביר לה, ניסיתי לדבר אל הלב שלה אבל כנראה שהיא נחושה שיפגעו בה שוב, כנראה שהיא שכחה את כל מה שקרה. אני לא שכחתי, אני זוכר הכל, אני זוכר את היום שבו הכל התפוצץ כאילו זה קרה אתמול. אמילי ואמא שכחו ומעדיפות לקבור את הסיפור הזה כאילו הוא מעולם לא קרה ואם לומר את האמת אני לגמרי מקנא בהן, הלוואי שזה היה פשוט כל כך עבורי, הלוואי והייתי יכול לקבור את הסיפור הזה בעבר ולהתקדם בחיים, הלוואי והסיפור הזה לא היה משפיע על כל צעד והחלטה שאני מקבל בחיים שלי, אולי אז לא הייתי כל כך דפוק. יצאתי בשקט מחדרי ושמעתי את אמילי ומיה מצחקקות בחדר של אמילי. ירדתי לסלון ופניתי לאמי שישבה מכורבלת בשמיכה יחד עם תומר.
"אני יוצא"
"לאן?" שאלה
"לאיליי"
"כזה חתיך בשביל איליי?" היא מנסה לסחוט מידע כהרגלה. החלטתי לא להשיב לה במילים כדי שלא תשתמש בהם כנגדי אז פשוט משכתי בכתפיי ויצאתי מהסלון. לקחתי את המפתח לג'יפ שלי ונסעתי לאיליי שגר במרחק שבע דקות נסיעה בלבד מימני. חניתי באחת מבין החניות הפרטיות של ביתו והוא חיכה לי כבר בחוץ מבריק את המרצדס ספורט שלו במטלית.
"מכין את המתוקה שלנו" אמר וקרץ לעברי
"היא נקייה מספיק" אמרתי
"יאלה כנס, נלך לאסוף את הבנות" אמר ונכנסתי למושב הנוסע.
נסענו במשך עשר דקות וחיכינו מחוץ לבניין.
"את מי הזמנת בכלל?" שאלתי
"קוראים לה תמר, היא בת עשרים, קצינה בצבא"
"אני מבין שיצאת מגדרך כדי לעצבן את אמילי" אמרתי
"אמילי היא בערך הבחורה הכי יפה בעולם, שום נערה בגילנו לא תערער את הביטחון שלה אז אולי מישהי שמבוגרת מאיתנו כן תערער אותו״ השיב.
בחורה בעלת שיער חום ועיניים ירוקות בוהקות נכנסה למושב האחורי של הרכב
"היי" אמרה בחיוך.
"פשוט מושלמת" אמר איליי וסקר אותה במבטו. אין ספק שהבחורה באמת יפה, אבל ליד אמילי היא כלום ושום דבר, כמו שאיליי אמר, אמילי היא הבחורה הכי יפה בעולם, יש כאלו שיחשבו שאני משוחד כי היא אחותי אבל הם יכולים לחשוב מה שהם רוצים, אמילי באמת הכי יפה בעולם. יאמר לזכותה של תמר שהיא בהחלט נראית בוגרת יותר מאמילי, מיה, רוני ושאר הבנות בגילן. ברגע שאמילי תראה אותה היא ישר תבין שמדובר בבחורה שגדולה יותר מאיליי. איך הוא הגיע אליה בכלל? אני לא בטוח שאני רוצה לדעת. לא שיש לי בעיה עם בחורות בוגרות מימני, יצא לי להיות עם כמה בחורות בוגרות אבל הן תמיד רצו מעבר למה שיכולתי לתת. צעירה או בוגרת אני לא כובל את עצמי לאף אחת.
YOU ARE READING
פתאום להתבגר
Roman d'amourבמקום מימנו באה מיה מור היא שקופה ורגילה לחיות בצללים. אף פעם לא היו לה יותר מידי חברים, אף פעם היא לא התעניינה במעמדות בתיכון ואף פעם לא שמו לב אליה בנים. כשאביה מספר לה שהם עומדים לעזוב את תל אביב לטובת מגורים אצל בת זוגו בחיפה מיה מבינה שנפלה בח...