מיה
השמועות עליי ועל איליי בבית הספר המשיכו גם ביום שאחרי התקרית עם ימית , לכל מקום שהלכתי שמעתי אנשים מתלחששים . היום אני ואמילי קבענו עם רותם שתאסוף אותנו מבית הספר הישר לסופר כדי לערוך קניות לחג , בכל מקרה לשון יש אימון כדורסל מעבר לשעות הלימודים היום כך שהוא נשאר בבית הספר עד מאוחר . אמילי ואני מחכות במגרש החניה של בית הספר לרותם .
" אני מקווה שאת לא לוקחת ללב את כל השמועות המטופשות האלו " אמרה אמילי
" אני משתדלת לא להיפגע , אבל יש מילים שכן מחלחלות . "
" שמועות הן דבר נוראי , לפעמים אנשים לא מבינים את המשקל והכוח שיש למילים שהם מוציאים מהפה " אמרה בקול כועס .
" את צודקת " אמרתי תוך כדי אני מזהה את הרכב של רותם נכנס לחנייה .
" נראה שאמא שלך הגיעה " אמרתי בחיוך ונופפתי לרותם . היא עצרה את הרכב לידנו כדי שניכנס , אמילי התיישבה במושב הנוסע ואני במושב האחורי .
" הבטחתי וקיימתי , באתי לעזור בקניות " אמרתי בהתרגשות , תקופת החגים אף פעם לא הייתה משמחת עבורי, מאז מות אימי לא חגגנו כמו שצריך , אבי נהג לברך את הברכות המתאימות לאותו החג לשם המסורת והיינו מזמינים פיצות או משהו בסגנון . שנים עברו מאז ישבתי סביב שולחן חג ערוך עם הרבה אנשים . שמחתי שסוף סוף יש לי את ההזדמנות , בליבי אני יודעת שאמא שמחה בשבילי ובשביל אבא שיש לנו משפחה לחגוג איתה את החגים ואנחנו לא לבד .
" אני שמחה על שיתוף הפעולה מיה , אין כמו חגים הולך להיות כיף " אמרה רותם תוך כדי נהיגה .
******
כשחזרנו מהסופר והכנסנו את השקיות למטבח מצאנו שם את שון יושב על אחד מכיסאות הבר הגבוהים שליד אי המטבח ואוכל גלידה הישר מהקופסא. הוא לא אמר מילה בזמן שפרקנו את המוצרים וסידרנו אותם בארונות ובמקרר .
" בנות אנחנו צריכות להכין לוז מסודר , מחר ערב החג ויש המון להכין , אני מציעה שנתחיל להכין היום את התוספות והסלטים ומחר נתמקד במנות העיקריות והקינוחים " אמרה רותם
שון קם מכיסאו ולקח את הגלידה " אני לא נשאר כאן כדי לראות את השעמום הזה " אמר ויצא מהמטבח .
את השעות הבאות העברנו אני רותם ואמילי בהכנות ובישולים לקראת מחר , קצת לפני חצות החלטנו שמספיק להיום ומחר נקום מוקדם בבוקר כדי להמשיך . כשהגעתי לחדרי ישר נכנסתי למיטה, כיוונתי את השעון המעורר לשעה תשע בבוקר והלכתי לישון .
*****
קמתי מהמיטה עם צלצול השעון המעורר המעצבן שלי , אני לא מאמינה שעד שיש חופש אני צריכה לקום מוקדם אבל מתנחמת בעובדה שזה היום היחיד בחופשת ראש השנה שאקום בו מוקדם .
הלכתי לחדר האמבטיה צחצחתי שיניים , שטפתי פנים וירדתי לקומה התחתונה בפיג'מת פסים שחורים ולבנים בעלת מכנס שורט קצר וחולצת חצי שרוול תואמת . נעלתי כפכפים שחורים ושערי היה מסודר בקוקו גבוה מרושל שנוטה לצד שמאל . במטבח כבר חיכו אמילי ורותם .
" בוקר טוב " אמרתי .
" בוקר טוב " ענו ביחד .
" איפה כולם ? " שאלתי
" אם בכולם את מתכוונת לאבא שלך ושון אז התשובה היא שהם ישנים " אמרה אמילי
" אנחנו במטבח והם נחים להם " אמרתי
" גברים " אמרה רותם תוך גלגול עיניים .
" מה התוכנית ? " שאלתי את רותם
" בואו נתחיל ואסביר לכן " אמרה בחיוך
YOU ARE READING
פתאום להתבגר
Romanceבמקום מימנו באה מיה מור היא שקופה ורגילה לחיות בצללים. אף פעם לא היו לה יותר מידי חברים, אף פעם היא לא התעניינה במעמדות בתיכון ואף פעם לא שמו לב אליה בנים. כשאביה מספר לה שהם עומדים לעזוב את תל אביב לטובת מגורים אצל בת זוגו בחיפה מיה מבינה שנפלה בח...