בתור קוראת הדוקה של הז'אנר הרומנטי וספרים באופן כללי תמיד היה לי חלום, חלום לכתוב בעצמי ספר. בין לימודים בכיתה י"ב לבגרויות החלה מגפת הקורונה ואיתה הגיע הסגר הראשון. כל היום הייתי בבית ולומדת מהזום. פתאום היה לי המון זמן פנוי. יום אחד התיישבתי מול המחשב והתחלתי להקליד את סיפורם של מיה ושון. לא חשבתי ליפני שהתחלתי לכתוב, לא הכנתי תוכנית מוקדם. פשוט זרמתי וככה נולד הספר "פתאום להתבגר." מחודש מרץ אל חודש מרץ. זה הזמן שלקח לי לכתוב את הספר. כשהצגתי לקרובים אליי את הפרקים הראשונים הם התלהבו ותמכו אבל היו כאלו שהרימו גבה. טענו שאני רק בת שבע עשרה, קטנה מידי בשביל לכתוב ספר ובטח שספר אירוטי. שקשה מאוד להוציא ספר לאור, שכדי שהוצאה תבחר להשקיע דווקא בספר שלך הוא צריך להיות ברמה גבוהה במיוחד והסיכוי שיבחרו דווקא בספר שלי הוא קלוש בנוסף טענו שהעלויות של הוצאה עצמית הן עצומות ואני רק ילדה שלא יכולה להרשות לעצמה להוציא ספר בסכומים כאלו. בחרתי לא להקשיב להם ולהילחם על האמת שלי. פרסמתי את הספר שלי באפליקציית "וואטפד" וזכיתי לאהדה עצומה בקרב המשתמשים. הגעתי לרשימת הספרים המובילים ולמקומות גבוהים באפליקציה והבנתי שיש מי שאוהב את הסיפור של מיה ושון ומאמין בו. אני כותבת את הטקסט הזה ולא יודעת מה יעלה בגורל הספר הזה. אולי הוא יישאר ספר למגירה, אולי הוא יישאר ספר וואטפד ואולי תהיה הוצאה שתבחר להאמין בו ואתם קוראים את הטקסט הזה מעותק שרכשתם באחת מרשתות הספרים הגדולות. לא משנה מה יעלה בגורל הספר הזה, אני שלמה איתו ואוהבות אותו וכמובן מתכננת להמשיך לכתוב את הספר הבא בסדרה שיספר את סיפורם של אמילי ואיליי.
ראשית אני רוצה להודות למעגל הקרוב שלי, אחותי הילה, קוראת הבטא הראשונה של הספר. זאת שנתנה לי את הדרייב להמשיך והייתה נגררת על ידי לשבת מול המחשב לפנות בוקר ולקרוא את הפרקים למרות שהייתה עייפה בטירוף.
להורים המדהימים שלי שתמכו בי במהלך כל השנה בה כתבתי את הספר, שהשוויצו בפניי כל הקרובים אליהם שהבת שלהם כותבת ספר. (אם הם רק היו יודעים מה כתוב בו אני בספק אם הם היו משוויצים)
לסבתא שלי היקרה, סבתא לילי ששיתפה בפייסבוק שלה קישורים לוואטפד ובכללי על כך שהיא אחד האנשים הכי קרובים אליי בעולם.
ולחברות הטובות שלי, רוני בר חיים ושיר יוסף. קוראות הבטא השניות שלי שהקדישו שעות מזמן לקריאות הספר, לייעוץ ואפילו לרעיונות. תודה לכן על הפרגון הענק והחיזוקים. וכמובן על כך שאפשרתן לי להשתמש בשמות שלכן. זכיתי בכן.
לאור טולדנו, ירין איס וימית אריאל חברותי המדהימות שאפשרו לי להשתמש בשמות שלהם ופרגנו לי לאורך כל הדרך.
תודה לכולם, אתם סביבה תומכת מדהימה, הספר הזה לא היה נכתב אם לא האהבה, החיזוקים והתמיכה שלכם.
ולבסוף ברצוני להודות לכל קוראות הבטא הנפלאות שלי מקבוצת הוואטספ "פתאום להתבגר, קוראות בטא." תודה על כך שגם בשעות הכי קטנות של הלילה סבלתן את החפירות שלי ועל כך שהייתן בשבילי בתהליך המטורף הזה. וכמובן אחרונות חביבות הקוראים והקוראות האלופים שלי בוואטפד והעוקבים של בלוג הספרים שלי באינסטגרם. תודה לכם על הביטחון הענק שנתתם לי, על החיבה, האהבה וההודעות החמות שקיבלתי מימכם. לא הייתי מסוגלת לעשות את זה בלי האהדה שלכם. אתם הפרס האמיתי, בלי קשר לשום ספר, זכיתי להכיר אנשים מדהימים. ואם יש כזאת אז תודה להוצאת הספרים שהחליטה להגשים את החלום שלי.והכי חשוב תודה לכל מי שטרח והקדיש מזמנו כדי לקרוא את היצירה שלי, מקווה שניפגש בקרוב בספר על אמילי ואיליי.
אשמח אתם תעקבו אחרי חשבון הוואטפד שלי כדי להישאר מעודכנים ותסמנו לפרק האחרון האפילוג ודבר כותבת כוכב אם אהבתם❤️
חפשו אותי באינסטגרם כדי להמשיך להתעדכן :
הפרטי שלי:
Lee.brooks
בלוג הספרים שלי:
Books.mood.club
YOU ARE READING
פתאום להתבגר
Romanceבמקום מימנו באה מיה מור היא שקופה ורגילה לחיות בצללים. אף פעם לא היו לה יותר מידי חברים, אף פעם היא לא התעניינה במעמדות בתיכון ואף פעם לא שמו לב אליה בנים. כשאביה מספר לה שהם עומדים לעזוב את תל אביב לטובת מגורים אצל בת זוגו בחיפה מיה מבינה שנפלה בח...