שון
"מה?" הרמתי את הטלפון ועניתי לשיחה הנכנסת בלי לראות במי מדובר.
"ככה עונים לטלפון?" איליי הדפוק.
"לך תזדיין" נזפתי בו , אני עדיין עצבני בטירוף על מה שקרה במסיבה, לעזאזל, רק להיזכר בסוטה המזדיין הזה מנשק את אמילי גורם לעצבים שלי להשתולל.
"אין בעיה, אתקשר לאמילי" אמר בקול זחוח. אני אהרוג אותו.
"איפה אתה יחרא? אני בא לרצוח אותך, תעדכן את ההורים שלך שהם צריכים למצוא יורש אחר לכל המיליונים" המזדיין צוחק על הקו.
"בוא אלי, אנחנו צריכים לדבר קצת, שון גיסי לעתיד" ניתקתי לאידיוט את הטלפון בפנים, לקחתי את מפתחות הרכב שלי, יצאתי מהבית ונכנסתי לג'יפ. איליי גר יחסית קרוב אלינו והנסיעה לא ארוכה במיוחד, לצערי זה לא טוב כי אני זקוק לכמה שיותר זמן בשביל להירגע.
" אתה בן אדם קטן ושפל, אולי אמילי תסלח לך על המילים הקשות שאמרת לה כאן כי היא אחותך ואוהבת אותך מאוד למרות שאינך ראוי לה. אבל אני לא חייבת לך דבר ולעולם לא אסלח לך על המילים שאמרת לה"
המילים של מיה מהריב שלנו במטבח קודם רודפות אותי במהלך הנהיגה. "פאק" אני מסנן לעצמי. דיברתי אל אמילי בחוסר כבוד וחוסר הכבוד הזה הפתיע אותי, בחיים לא דיברתי אליה בצורה מזלזלת, אבל היא יודעת לא להתעסק איתי בקטעים האלו, כמה פעמים אמרתי לה להתרחק מאיליי ולהפסיק להתגרות בו, הבחור הזה מתוסבך, אפילו יותר מתוסבך מימני, הוא החבר הכי טוב שלי אבל היא צריכה מישהו הרבה יותר טוב מימנו, הרבה יותר שפוי. אני אבקש מימנה סליחה מאוחר יותר היום, זה לא הגיע לה. לעומתה ממיה אני לא אבקש סליחה, היא צריכה ללמוד להשאיר את האף שלה מחוץ לעניינים שלי ושל אמילי, יש הרבה דברים שהיא לא יודעת וכל עוד זה תלוי בי היא גם לא תדע. לעזאזל היא כבר יודעת יותר מידי, לא במכוון היא הפילה אותי בלשוני כמה פעמים ופלטתי לידה דברים שלא הייתי אמור לפלוט. היא אומנם נראית תמימה וכפי שגיליתי היא באמת כזו בכמה תחומים, אוהל נוצר במכנסיי מהמחשבה על כך וזה ממש לא נעים לנהוג עם זיקפה. אבל אני שם לב אליה, היא השתנתה מאז שעברה לחיפה, היא כבר לא כזאת תמימה וגם לא טיפשה, היא מנסה לגלות דברים, דברים שהיא לא אמורה פאקינג לדעת. אני חונה את הרכב באחת מהחניות בחצרו של איליי ונכנס לביתו. עוזרת הבית שלו נינה מקבלת את פניי בסלון. "היי שון חמוד, מה קורה ?" נינה היא אישה בשנות החמישים לחייה ומנהלת משק הבית של איליי מאז שאני מכיר אותו, משמעות הדבר שהיא עובדת אצל משפחת דהן המון שנים, כשאיליי היה קטן יותר היא הייתה המטפלת האישית שלו בזמן הנסיעות והעיסוקים הדחופים של הוריו. "היי נינה, איפה הדביל?" שאלתי בחיוך מאולץ. "הוא משחק במרתף המשחקים, הוא אמר לי שהוא מחכה לך" אמרה והלכתי לעבר המדרגות שמובילות לחדר המשחקים של הדפוק. אני מוצא אותו משחק סנוקר בריכוז. אנימתקרב אליו, נשען על שולחן הסנוקר וזורק עליו ברעש את מפתחות הרכב שלי. "ואני כבר חשבתי שלעולם לא תגיע, הזדקנת ? כי סבתא שלי נוהגת מהר יותר מימך" אמר בחיוך הכי מעצבן בעולם. בחיי הילד הזה לא יודע מתי לסתום את הפה. בבת אחת תפסתי את צווארון החולצה של איליי ודחפתי אותו על שולחן הסנוקר. המעוות נקרע מצחוק בתגובה.
"כשהאגרוף שלי יכנס לך לתוך הפרצוף אתה תפסיק לצחוק" אמרתי והרמתי את ידי כדי להחטיף לו.
"לא הקשבת לגננת שלך כשהיא הסבירה שבעיות פותרים בדיבורים ולא באלימות ?" . אמר והורדתי את אגרופי, הוא לא מפסיק להתחכם.
"אי אפשר לדבר איתך אתה חתיכת דפוק בראש, אמרתי לך מיליון פעמים לשחרר את האובססיה המזדיינת שלך לאחותי אבל אתה לא משחרר, אין לזה הסבר אחר מלבד שאתה דפוק בראש." איליי צוחק, נעמד ממצב שכיבה על שולחן הסנוקר והודף אותי מימנו בעדינות.
"או שלא תתערב ביחסים שלי ושל אמילי ותיתן לנו לעשות מה שטוב לנו" הוא לא מבין .
"אני אתערב כי אתה לא ראוי לה, אני לא מבין את ההתעקשות שלך עליה, יש לך מספיק בחורות שמוכנות לעשות לך כל מה שתרצה" אמרתי בניסיון להבין אותו.
"כי אני מחבב אותה" אמר בפשטות.
"אתה מחבב אותה ?" שאלתי כלא מאמין.
"ברור שכן, מה חשבת ? שאני אהיה אובססיבי על בחורה כל כך הרבה שנים ולא אחבב אותה? מין הסתם שאני מחבב אותה" אמר כאילו כל הסיפור הזה הגיוני.
"אז תצא איתה, תהיה בן הזוג שלה" אני יודע בדיוק למה אני אמרתי את זה.
"אתה יודע שאני לא יכול" מבטו הפך לרציני ופגוע כאילו שרפתי אותו.
"אם אתה מחבב אותה אז תתגבר על כל הבעיות הדפוקות שלך ותצא איתה, מגיע לה קשר רציני ולא פחות מזה" אמרתי בביטחון.
"אני אתגבר על הבעיות הדפוקות שלי כמו שאתה מתגבר על הבעיות הדפוקות שלך?" שאל באגביות והפעם אני זה שהגיב כאילו שרפו אותו.
"אה פתאום זה לא כזה קל" אמר בחיוך זדוני.
"זה לא אותו דבר" אמרתי.
"זה בדיוק אותו הדבר"
"לך תזדיין" אמרתי לו וזרקתי לעברו כדור סנוקר שהוא תפס בלי שום בעיה.
"אתה מבין שאתה לא יכול להיות איתה ככה ? היא לא סתם איזה אחת מהבית ספר, זאת פאקינג אחותי הקטנה"
"אחותך הקטנה והשווה" אמר במבט ממזרי.
"יש לך משאלת מוות היום" אמרתי לו.
"יש לי רק משאלה אחת, לזיין את אחו.." קטעתי אותו ואמרתי "נראה אותך משלים את המשפט הזה .
"אחותך" אמר . ניגשתי אליו והכנסתי לו אגרוף ישר לאף. הוא דימם מאפו וצחק כמו מטורף.
"מה היא מוצאת בך?" אמרתי ליצור המטורף והמדמם שמולי.
"כסף, צחוקים, זין ענק" אמר כשהוא מניח יד על אפו ומנסה לעצור את הדימום.
"היא בכלל לא יודעת מה זה זין" אמרתי בפנים אדומות מזעם ואיליי התחיל להתגלגל מצחוק.
"ברור שהיא יודעת, היא ראתה את שלי"
"תסתום" אני לא רוצה לדעת דברים כאלו על אחותי, במיוחד לא עם המזדיין הזה.
"בעצם לא רק ראתה" אמר באגביות. אלוהים תן לי כוח, תן לי להיות מספיק חזק להתעלם מימנו.
"תגיד מה עם אחיות חורגות ? הן גם מחוץ לתחום?" האידיוט יודע בדיוק באיזה נקודות לגעת.
"שלא תעז להתחיל עם זה אפילו" איימתי.
"תירגע אני צוחק, אמילי יותר מידי אוהבת אותה, מספיק נכנסתי בין אחים אני לא אכנס גם בין אחיות" אמר
"אתה זה שצריך ללמד אותה מה זה זין" הוסיף לאחר כמה שניות.
"למה אתה אומר את זה ?" שאלתי באגביות למרות שרציתי לשמוע איך הגיע למסקנה הזאת.
"כי רואים שהיא מתה לחוויה חד פעמית של סקס פרוע עם האח החורג, מישהו צריך להוציא את הראש של הבחורה הזאת מהספרים"
"אתה ממש מעוות" אמרתי.
"ברצינות אחי, תחשוב על זה, לילה, ההורים שלכם ישנים, אמילי במקרה נמצאת איתי בעיצומה של האורגז.." קטעתי אותו
"בא לך עוד אגרוף לפנים ?" אמרתי בתקיפות.
"טוב טוב, בקיצור, אתה מתגנב לחדר שלה ואתם מתחילים לעשות דברים אסורים מתחת לשמיכה, היא משמיעה קולות הנאה ואתה משתיק אותה כי יכולים לתפוס אותכם, תחשוב איזה לוהט זה יכול להיות ? " פאק אני חשוב כמה לוהט זה יכול להיות והאוהל במכנסיי הרכיב את עצמו מחדש.
"עומד לך יסוטה" אילי מצביע על המפשעה שלי ונקרע מצחוק.
"אתה מטורף"
"מטורף על אחותך"
"אל תשחק בה, תניח לה" ניסיתי לדבר להיגיון שבו.
"תן לנו לפתור את העניינים שלנו לבד" אמר ברצינות .
"ביי" אמרתי. הוא דפוק אין לי כוח אליו. הוא הבין את המסר טוב מאוד וכדי לו להפנים אותו.
"ביי" אמר המפגר.היי לכולם ❤️
פעם ראשונה שאני כותבת פרק מנקודת מבטו של שון, אשמח לשמוע מה דעתכם על כך בתגובות. בכל מקרה מעכשיו תיכנס לסיפור נקודת מבטו של שון מידי פעם . ערכתי את כל הפרקים כך ששמה של מיה מופיע בהתחלה כדי לסמן שזו נקודת מבטה ו עכשיו כל פעם שתופיע נקודת מבטו של שון אז בתחילת הפרק יופיע שמו.
בנוסף הכנתי סרטון עם האסתטיקה של הדמויות שנמצא בעמוד האינסטגרם שלי : books.mood.club
אוהבת
לי ❤️
YOU ARE READING
פתאום להתבגר
Romanceבמקום מימנו באה מיה מור היא שקופה ורגילה לחיות בצללים. אף פעם לא היו לה יותר מידי חברים, אף פעם היא לא התעניינה במעמדות בתיכון ואף פעם לא שמו לב אליה בנים. כשאביה מספר לה שהם עומדים לעזוב את תל אביב לטובת מגורים אצל בת זוגו בחיפה מיה מבינה שנפלה בח...