"Chtěli bychom se sestrou přidat ke smečce." Teď pro změnu jsem byl překvapen já.
Pov Logan
Zvedl jsem se a šel si nalít čaj. "A proč byste to dělala? Je-li mi známo, mého syna jste odmítla, takže nevidím důvod abych vám toto přání zplnil." Bylo mi v celku jedno, jestli bych živil dva vlky navíc. Ale potřeboval jsem vědět důvod. Vzdychla a opřela se do opěradla jako by tuto odpověď čekala. Vrátil jsem se zpátky a sedl si do židle."Vím, že jsem jistě zklamala vaše představy. Bohužel však nejsem připravena odevzdat svůj život smečce. Proto věřím, že bych byla smečce na dlouhou dobu jen přítěží a ne příspěvkem. Hned po dosažení 19 let se chystám odejít. Ale prosím netrestejte za moje rozhodnutí sestru. Potřebuji pro ní bezpečí, které jí bohužel nejsem schopna sama poskytnout." Ta holka něco měla v hlavě. Možná by z ní byl dobrý diplomat.
"Seznamte mě s vaší sestrou. Pak uvidíme dál." "Dobře kdy a kde?" Dobrá otázka. Podíval jsem se na papírový kalendář, který stál na mém stole. Nic tam už nebylo. "Dnes, navrhoval bych čaj o čtvrté. Jistě Dylana nějak zaměstnáme aby jste náhodou nepřišli do styku." "To by bylo skvělé. Děkuji" Začala se zvedat a podala mi ruku na rozloučenou. Jistě jsem jí pevný stisk oplatil a odešla. Vzkutku zajímavá dívka. Sebevědomí jako kdyby z ní úplně zářilo.
-mind link:
"Drahoušku?" "Ano?" "Dnes budeme mít hosty." "Ale noták, kolikrát ti mám říkat, že to potřebuju vědět dopředu. OBJEDNÁVEJ SI SVOJE HOSTY NE NA STEJNEJ DEN! No ale budiž kdy, kolik a kdo?" "Tohle nešlo odložit. V 16:00, 2 dívky a družka Dylana se sestrou" "Cože?" "Družka Dylana se setrou." " Tak to bude jistě zábava." To by bylo. "Taylere?" "Ano Alfo?" "Jakmile se Dylan vrátí půjdete trénovat a do 17 se tu neobjevíte, je to jasné?" "Ano alfo"---
Jak se dneska máte?
ČTEŠ
He is Me // DOKONČENO //
WerewolfNové mĕsto, noví lidé, nová šance, možná pro někoho, ne pro Leu. Její život je už moc zkažený na to, aby se dal slepit dohromady. Dylan, budoucí alfa Craigovy smečky. Výbušný, zabijácký, agresivní, nevyvážený a přesto jako by se v ní viděl. Přesto...