Vzbudil jsem se. Už ne jako malé štěně co si dělá velké tesáky, ale jako Alfa smečky kterou jsem ani pořádně neznal." A tím ten příběh zkončil.
Pov Black
"Nesmíš na Leu tlačit. Nevíme co se stalo, že se ocitla tady. Vím, že je těžké udržet se pod uzdou. Ale určitě to nebude dlouho trvat. Příště při výbuchu vzteku běž ven a místo toho nehroz svojí sestře a nezraňuj vlastního betu." Konečně ze mě slezl.Pov Dylan
Táta se přeměnil a já taky. "Teď běž spát." " Dobrou" Žralo mě trochu svědomí tak jsem chtěl jít k Taylerovi. Ale co to moje oči nevidí? Tayler nese spící Ely v náručí do jejího pokoje. Počkal jsem než přišel."Promiň, ale když jde o Leu tak se nemám pod kontrolou." "Všiml jsem si, ale ty vole vždyť si jí mohl zabít." "No když o tom tak přemýšlím tak asi nejsem jedinej co se nemá pod kontrolou." "Bránil jsem jí jako bych bránil každýho jinýho" No to určitě. "Fajn necháme to být. Takže mezi náma v pohodě?" "V pohodě."
Poklepal mi rukou na rameno a šel spát. Přesně to co bych taky měl udělat.
xxx
pov Lea
Na obědě se k nám připojila Ely. Jakoby s náma obědvala pokaždé. Byla nádherná a minimálně polovina kluků na škole po ní jela ale ona jako by neměla zájem."Kdo asi bude její poslední?" "Snow!" "No co? Btw už jsis všimla tý modřiny co má na krku?" "Modřiny?" A opravdu, když jsem se podívala na místo, které Snow popisovala byl tam modrý flek. " Ely?" "Ano?" "Co se ti stalo." Hned si krk zakrila rukou. "Ale nic" "Fakt, kterýmu klukovi mám rozbít hlavu." "To je v pohodě" Podívala jsem se na ní kontrolním pohledem. "Ely ?" "Ne fakt nic, jen Dylan..." Ten hajzl za to pořádně zaplatí.
V tom momentu se rozrazily dveře a stáli tam ty saphírový oči. Jako bych ho slyšela si oddechnout když mě viděl. Rázně jsem vstala, chytla Dylana za lem trička a odvedla z jídelny. Opřel se o zeď.
Křičela jsem. "Ty kreténe. Cos to sakra udělal?" "Co, co jsem udělal?" "Jak se opovažuješ škrtit svojí sestru? Jestli to ještě jednou to uvidím zmlátim tě, že už si nikdy neškrtneš." "Bez tebe stejně nechci." Usmál se jako by to bylo vtipné. Hajzl a perverzák. To už moje svrbící dlaň nezvládla a vrazila mu jednu. Jakoby do něj uhodil blesk a přetočil nás tak aby mě tiskl na zeď. Vraždila jsem ho pohledem. "Pořád tak žhavá na porovnávání sil?"
---
Tak a tímto končí kapitoly každý den. Doufám že se vám to líbilo. Zítra bude a pak zase až v Pátek a zase v Pondělí. Možná se budu nudit a random nějakou vydám.🤔
ČTEŠ
He is Me // DOKONČENO //
WerewolfNové mĕsto, noví lidé, nová šance, možná pro někoho, ne pro Leu. Její život je už moc zkažený na to, aby se dal slepit dohromady. Dylan, budoucí alfa Craigovy smečky. Výbušný, zabijácký, agresivní, nevyvážený a přesto jako by se v ní viděl. Přesto...