- - -
merhaba,,
bu notu ne zaman, nerede, hangi ayda veya hangi yılda okuyorsunuz bilemem ama bir şekilde vaktinizi ayırarak tüm bölümleri geçip geldiğinizi biliyorum. bu yüzden kucak dolusu teşekkür ediyor ve her birinizi öpüyorum..
bu notu 2020 yılının kasım ayında yazıyorum ve yaklaşık 40 bölüm kadar okuduğunuz bu fic hakkında bazı şeyler söylemek istiyorum. küçük notlar düşüp gideceğim,,
öncelikle bu fici yazmaya başladığımda nisan veya mayıstı. şöyle izah edeyim, 2019 mezunuyum ve tercih yapmadım. 2020'de tekrar sınava girdim. sınava çok az bir süre kala çok yoğun bir stres altındayken başladım teenager'ı yazmaya ve kesinlikle yayımlama gibi bir niyetim yoktu. kafam dağılsın, bana biraz uğraş olsun diye başladım.
tam net hatırlamıyorum fakat yanlışım yoksa 3-4 gün içerisinde 7 bölüm kadar yazdım. ficin ilk bölümleri çok kısa dikkat edersiniz ki, nedeni tam olarak buydu.
ve o bölümleri taslağa kaldırıp öylece bir köşede unuttum diyeyim. gerçekten unuttum yani. giriş bölümünde gördüğünüz üzere yayımlama tarihim eylülün sonuna tekabül ediyor.
sanırsam temmuz ayında wattpad taslaklarımı temizlerken bölümleri yeniden okudum ve gerçekten "ben bunu ne ara yazmışım ya?" modunda biraz takıldım. yayımlasam mı diye düşünmeye başladım ama bu sefer de bana engel olan ficin konusu oldu çünkü bu zamana kadar hiçbir öğretmen kurgusuna prim vermedim, okumadım. yakın arkadaşlarım buna kalkıştığında bile tepkimi gösterdim çünkü bana doğru gelmiyordu. ki hala da gelmiyor.
ve biliyorsunuz ki bir şekilde teenager da öğretmen kurgusu kategorisine girmek durumunda kalıyor...
bu yüzden içim rahat değildi. çünkü zamanında bunun tartışmasını çok yaptım. wattpad garip bir platform. birkaç saçma cümle karalayıp uyduruk bir kurguya teacher ismini yapıştırarak yayımlarsanız ve üzerine bir de smutu basarsanız milyon okunursunuz. bunun belkisi falan yok yani. ne kadar linçlenirse linçlensin: teacher, daddy, sex, +18 kelimelerini içeren ficler kesinlikle tutulur, okunur ve büyür. durum bu şekilde.
ve ben bunu istemedim. yani bir öğretmen kurgusu yayımlayayım, yasak bir aşkı işleyeyim, öğretmen ve öğrenci sürekli ilişkide olsun, ficin adını teacher koyayım, oh sonra gelsin okunmalar...
korkum tamamen bu yöndeydi. ben başka ficlere bu yorumda bulunabiliyorsam şayet başkalarının da bana bu yorumda bulunabileceğini biliyordum.
başından beri teenager sıradan bir öğretmen kurgusu olmadı. elbette ki değil, olsaydı işlemezdim zaten. az önce yeterince kendimi açıkladığımı düşünüyorum. ortada öyle "yasak aşk" denecek bir durum söz konusu sayılmaz bile. benim içim bu yönden rahattı fakat herkesin böyle düşünmeyeceğinin korkusunu hala yaşadığım için paylaşmaktan vazgeçtim. çünkü ben yedi yılı aşkındır wattpaddeyim. ilk hesabımı 2012-2013 gibi açmıştım. bu hesabıma da 2014 gibi geçtim. bu süreçte çok fazla şeye tanık olup çok fazla şey yaşadım. wattpad göründüğü kadar toz pembe bir yer değil. kimse öyle değil.
ama bir yandan da silmeye kıyamıyordum. çünkü bu tarz hafif ve bana göre nahif olan hikayeler çok hoşuma gidiyor. yoonmin'i bu şekilde işlemeyi seviyorum. birbirlerine çok bağlı oluşlarını, yumuşak olmalarını ama derine indiğimizde tutkulu duyguları da çok güzel yaşadıklarını hissetmeyi sahiden seviyorum. iki tarafı da bebek gibi yazmadan soft bir şeylerin ortaya çıkabileceğini herkes görsün istiyorum. bu yüzden fici silmedim ve dediğim gibi uzun bir süre orada kaldı.
sonra bir gün ani bir kararla nisa'dan bölümleri okumasını rica ettim o da sağ olsun okuyup benim için yorumladı.
dürüstçe söylüyorum teenager'ın şu an profilimde olmasının ilk ve en büyük nedeni nisa. ( 2minlove4ever )
cidden bana her yönden her açıdan dürüst bir eleştiri yaptı ve kurguyu nesnel bir şekilde ele alarak değerlendirdi. sanırım söyledikleri içime su serpmeseydi asla yayımlamazdım.
o sıra fic için kapağı hazırladım, ismini belirledim ve birkaç bölüm daha taslağa attım. çünkü teenager gerçekten yazmaktan zevk aldığım bir fic. aklımda milyonlarca sahne var ve bu sahneleri düşünürken eğer "yoonmin şunu yapmıştır, kesinlikle bunu yaşamıştır" diyorsam o sahneyi yazmak için an kolluyorum resmen.
peki sonra ne oldu?
fici yayımlamadım tabii ki.
ikizler burcuyum. günüm günümü tutmuyor. kararsızlıkta mastır yapmış birisiyim. bugün kesin emin olduğum şeyi ertesi gün yapmamam gerektiğini düşünerek uzaklaşıyorum.
bir süre de böyle geçtikten sonra, hala şu saçma takıntılarım ve endişelerimden ötürü whatsapp grubumuza attım ilk bölümü. kızlara durumu anlatıp tarafsız görüşlerini istedim. hemen hemen nisayla aynı fikirde olup beni desteklediler.
tabii lela "linç yersin abi ama ağızlarına sıçarız np" dedi ama konumuz bu değil.
(sağ ol lela aşkım gerek kalmadı çok şükür<33) noneuphoria
sonuç olarak ilk bölümü yayımladım. bu yüzden benim biricik aileme sonsuz teşekkür etmek istiyorum. hepsine minnettarım. her anımda yanımda olup desteklerini asla esirgemedikleri için.
teenager beklediğimden çok daha büyük bir sevgi aldı. çok ilgi gördü ve bu da beni aşırı derecede mutlu etti. çok güzel yorumlar geldi. hala bir çoğu galerimde duruyor. ekran resimlerini saklıyorum.
sevginizi benden esirgemediğiniz, tüm bu süreçte yanımda olduğunuz için teşekkür ederim. gerçekten bölümlerin yayımla butonuna bastıktan sonra anında birkaç yorumun gelecek olmasını bilmek çok güzel bir duygu. bir bölüm için saatlerimi harcıyorum ama sayenizde karşılığını alabileceğimi bildiğim için bundan gocunmuyorum. saatlerim gittiği için buna pişman olmuyorum. aksine severek, isteyerek ve mutlulukla yapıyorum.
teenager'ın böylesine hızlı büyümesine, çok hızlı bölüm gelmesine, 20-25 bölüm diye düşünürken 40'ları görmemize neden olan en büyük etken sizsiniz. çok sağ olun.
sanırım söyleyeceklerim bu kadar. umarım burada olmaktan memnun ve mutlu kalmışsınızdır. umarım sizi üzecek, bu ficten kırgın ayrılmanızı sağlayacak hiçbir şey olmamıştır; bilmeden sizi kırmamışımdır. umarım teenager sizi bir kere dahi olsa gülümsetebilmiş ve mutlu olmanıza ufak da olsa bir neden oluvermiştir.
özel bölümler gelecek. beş tane özel bölüm geleceğini net bir şekilde söyleyebilirim. araya çok zaman gireceğini sanmıyorum. hatta hemen bugün bir bölümle karşılaşabilirsiniz bile.
o bölümlerin özel olarak geçmesinin tek nedeni herhangi bir zaman diliminden gelecek olmaları. fici uzatıp 38 bölüm boyunca işte taş çatlasın bir senelik bir süreci işlerken son beş bölümde aşırı zaman atlamaları yapmak kurguyu kesik gösterirdi. yani ufak bir olayı uzun uzun işlemişken bir sonraki bölüme geçtiğinizde atıyorum -2 sene sonra- yazısını görmek sizde biraz türk dizisi havası uyandırırdı ve ben bunu istemedim.
yazmak istediğim belli başlı sahneler var. farklı zaman dilimlerinde olacaklar. onları işleyeceğim. dilerseniz fici kütüphanenizde tutmaya devam ederek o bölümleri de okuyabilirsiniz. ama "yok, ben teenager'ı sadece bu haliyle hatırlamak istiyorum" derseniz de canınız sağ olsun, bu kısma kadar eşlik ettiğiniz için kocaman, kucak dolusu teşekkürler.
sizi seviyorum. sizi çok seviyorum. lütfen kendinize çokça iyi bakın, kendinizi sevin, kendinize ve mutluluğunuza öncelik verin. değerli olduğunuzu unutmayın.
🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teenager : yoonmin ✓
Fanficbenim için sadece bir öğretmen değilsin hyung, bunu sen de biliyorsun