အပိုင်း(၉)Zawgyi Version

210 15 3
                                    

Ting Tong.....!

ေန႕လည္ပိုင္း အတန္းနားခ်ိန္ျဖစ္သည္...

"ဝါးးးး''

တမနက္လုံး အတန္းတက္ရတာေၾကာင့္ Han ၿငီးေငြ႕စြာ သန္းေဝလိုက္သည္..

"Hyunjin Yongbok Changbin ငါတို႔ ကန္တင္းမွာ ေန႕လည္စာ သြားစာၾကမယ္ေလ''

Hyunjin က စာအုပ္ေတြ စားပြဲေအာက္ထဲထည့္ေနရင္းေျပာလိုက္သည္....

"အာ မင္းတို႔ အရင္သြားႏွင့္မလား ငါ လုပ္စရာေလးရွိေသးလို႔''

Han.
"အင္းေလ အာ့ဆိုလဲ ငါတို႔ သုံးေယာက္အရင္သြားႏွင့္မယ္ မင္းအေနာက္ကလိုက္လာခဲ့ေပါ့''

"ေကာင္းၿပီ''

Changbin
"Yongbok မင္းကထေလ မထပဲ ဘာထိုင္လုပ္ေနတာလဲ?''

Hyunjin ေဘးကေန ထိုင္ရာက မထျဖစ္ေနတဲ့ Yongbok ကို Changbin လွမ္းေခၚျခင္းသာ...

ဒီေကာင္ေလး ဒီမွာ ေက်ာင္းတက္တာ တစ္ေပါက္ေတာင္ ျပည့္ေတာ့မယ္ အခုထိ hyunjin မပါရင္ ဘယ္မွ မသြားတတ္ဘူး..

ကန္တင္းလည္း hyunjin ပါမွ ေက်ာင္းအတူတူျပန္လည္း hyunjin ပါမွ ေက်ာင္းတူတူ သြားတာေတာင္ ေနာက္ပိုင္း hyunjin က Yongbok ကို ဝင္ေခၚၿပီးမွ တူတူ လာၾကတာ..

Yongbok တို႔ အေဒၚအိမ္က Hyunjin တို႔ အိမ္နဲ႕ နည္းနည္း ေတာ့လွမ္းေပမယ့္ hyunjin ကေတာ့ မညည္းမၫူ Yongbok ကို သြားေခၚရွာသည္...

ဝင္ေခၚဆို လိုက္ပို႔ရတာ Channie Hyung ဆိုေတာ့ အဆင္ကိုေျပေနေရာေပါ့..

Changbin Yangbok ဂုတ္ကို မ ကာ ထေစသည္..

"ကဲ ထ အကိုေတာ္ မင္း ငါတို႔ကို ေက်ာင္းစတက္တဲ့ေန႕က ေမးစရာရွိတယ္လို႔ေျပာတယ္မလား လာ အခု ငါတို႔ေျဖေပးမယ္''

Felix Changbin ရဲ႕စကားေၾကာင့္ တစ္ခုခုသတိထားမိဟန္...

....အာ ဟုတ္သားပဲ ဒါအခြင့္အေရးပဲ ငါ Han တို႔ကို Hyunjin ရဲ႕ အရင္ေကာင္ေလးအေၾကာင္းေမးရမယ္......

"ဟုတ္သားပဲ လိုက္ခဲ့မယ္ေလ မင္းတို႔နဲ႕''

Han. .
"မင္းတို႔ေတြ ဒီတစ္သတ္ ကန္တင္းေရာက္ျဖစ္မွာလား?''

Felix က Changbin ပုခုံးကိုဖက္ကာ Han ကိုဆိုျပန္သည္..

"သြားမယ္ သြားမယ္''

More Than I Can SayМесто, где живут истории. Откройте их для себя