"ဘာလုပ္ေနတာလဲ Lix''
အေနာက္က စကားသံေၾကာင့္ Felix ကိုယ္ေလးပင္ တုန္တက္သြားသည္..
Hyunjin ဘက္လွည့္ၾကည့္မိေတာ့ လက္ထဲက. ပုံက မခ်ရေသးေခ်...
Hyunjin အၾကည့္မ်ားက lix ဆီကေနၿပီး လက္ဆီ အၾကည့္ေရာက္သြားသည္..
Lix က hyunjin ၾကည့္မိတဲ့ေနရာကို သတိထားမိမွ သူမွားမွန္းသိသြားသည္..
ဒါ သူမ်ား privacy ကို ထိပါးမိ ၿပီမဟုတ္ေပလား..
"ဟို ဒါ ဒါကေလး Hyun hyun....''
Lix က hyunjin စိတ္ဆိုးမည္ထင္ေသာေၾကာင့္ စကားေတြပင္ ထစ္ကုန္သည္...
Hyunjin ကစိတ္မဆိုးတဲ့အျပင္ ၿပဳံးကာ lix လက္ထဲက ပုံကို အသာ ယူလိုက္သည္...
ပုံကို ယူၿပီးအခ်ိန္ခဏၾကာတဲ့အထိ hyunjin ထို ပုံကို စိုက္ၾကည့္ေနသည္...
"ဟို ဟိုေလ Sorry Hyunjin ငါ စည္းေက်ာ္သလို ျဖစ္သြားတယ္''
Lix အသံၾကားေတာ့ hyunjin က ေခါင္းေလးျပန္ေထာင္ကာ ၿပဳံး၍ၾကည့္လာသည္...
"ရတယ္ Yong Bok ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး ၿပီးေတာ့ ဒါကလည္းအတိတ္က အရိပ္မဲ တစ္ခုပဲဟာ''
ေျပာေျပာဆိုဆိုနဲ႕ စားပြဲေဘးတြင္ထားထားတဲ့ အမွိုက္ပုံးထဲ hyunjin ထို မွန္ေဘာင္သြင္းထားတဲ့ ဓာတ္ပုံကို လႊင့္ပစ္လိုက္သည္..
"ဟင္?''
"ဘာမွ မဟုတ္ဘူး Lix အဲ့တာက အမွိုက္တစ္ခုပဲ ဒါေၾကာင့္ ငါလႊင့္ပစ္လိုက္တာ''
Felix လည္း ဝမ္းနည္းရိပ္ေျပးသြားတဲ့ hyunjin မ်က္လုံးေၾကာင့္ ဘာမွဆက္မေမး ျဖစ္ခဲ့ေခ်...
"ထိုင္ေလ lix အသီးစားၾကမယ္''
"အာ...အင္း အင္း''
...............................
တကၠသိုလ္ အပ္ဖို႔ Hyunjin နဲ႕ Felix တို႔အတူတူ Seoul University ကိုေရာက္ေနၾကသည္....
သို႔ေသာ္ ေက်ာင္းအပ္တဲ့ေနရာထိေတာ့မေရာက္ေသးေခ်...
အေၾကာင္းက...
Hyunjin တို႔ ထိုင္ေနတဲ့ခုံတန္းနား ေျပးလာတဲ့ႏွစ္ေယာက္...
"ေဟာ ဟဲ ေဟာ ဟဲ''
"ေၾသာ္ လာေသးတယ္ေနာ္ Han Jisung နဲ႕ Seo Changbin!!''
အသံမာမာနဲ႕ေျပာေနတဲ့ သူတို႔ သူငယ္ခ်င္းစိတ္တိုေနမွန္း Jisung တို႔သိလိုက္ၿပီ ျဖစ္သည္...