အပိုင်း(၂၇)Zawgyi

141 10 0
                                    

သီခ်င္းေလး တညီးညီးနဲ႕ အေပၚထပ္ကေန ဆင္းလာၿပီး ထမင္းစားပြဲခုံအနားထိေလွ်ာက္လာတဲ့ Seungmin ကို Lee Know ေသခ်ာလိုက္ၾကည့္မိသည္...

Seungmin က Lee Know ကိုဂ႐ုမစိုက္စြာမနက္စာ စားေနက် ခုံမွာထိုင္ၿပီး ခရားထဲက လကၻရည္ကို ငွဲ႕ထည့္ေနသည္..

ႏႈတ္ခမ္းမွ သီခ်င္းညီးသံေလးဟာလည္း
မရပ္သြားေသးတာေၾကာင့္ Lee Know နားစြန္နားဖ်ားၾကားေနရသည္..

~never say goodbye မင္းနဲ႕ငါက တစ္သားထဲမို႔~~

လကၻရည္ကိုခြက္ထဲ ထည့္ၿပီးသြားေတာ့ သီခ်င္းၿငီးသံေလးကရပ္သြားသည္..

Seungmin က လကၻရည္ တစ္ငုံေသာက္လိုက္ ကိတ္မုန့္စားလိုက္နဲ႕လုပ္ေနသည္..

''အ...အဟမ္း!''

Lee Know ရဲ႕အသံပြုသည်က်ိဳ Seungmin က မ်က္လုံးေလးတစ္ခ်က္ဝင့္ကာသာၾကည့္သည္ ၿပီးေတာ့ စားစရာရွိတာဆက္စားသည္..

''မင္း..လကၻရည္မေသာက္ဘူးမဟုတ္လား?''

Seungmin က Lee Know အေမးကို ခြက္ကေလးကို ခ်ကာဆိုသည္..

''လူပဲ အေျပာင္းအလဲရွိမွာပဲေလ အၿမဲ ဒါႀကီးပဲလုပ္ေနတာမွမဟုတ္တာ''

''ဘာရယ္?''

Lee Know ေခါင္းမွာ '?' ႏွစ္ခု သုံးခုေလာက္ျပသြားသည္..

သူေမးတဲ့အေမးက ရိုးရွင္းတာထက္ပိုသည္ကို Kim Seungmin က ဘယ္လိုဟျပန္ေျဖလိုက္တာလဲ..

''ငါက မင္းေသာက္ဖို႔ အေဒၚႀကီးကို ႏြားနို႔ပဲမွာထားလို႔ အဲ့တာေမးၾကည့္တာ''

''ေက်းဇူး ဒါေပမယ့္ အခု ကြၽန္ေတာ္ လကၻရည္ပဲေသာက္လို႔ျဖစ္တယ္''

''အဟမ္း ေကာင္းၿပီေလ ဒါဆို ငါသြားမယ္ မင္း ဒီေန႕ ကိုယ့္ဘာသာေက်ာင္းသြားလို႔ရတယ္မလား? ငါလမ္းႀကဳံဝင္လိုက္မပို႔ေတာ့ဘူးေနာ္ ငါ Jeonginေလးကိုဝင္...''

''ရတယ္! မလိုဘူး!''

''ဒီမွာ ငါစကားေျပာေနတာကို ဖ်က္...''

Lee Know စကားပင္ဆုံးေအာင္မေျပာလိုက္ရေသးခင္မွာပဲ Seungmin က လကၻရည္ခြက္ကို တက်ိဳက္ထဲေမာ့ေသာက္ကာ လြယ္အိတ္ေကာက္လြယ္ကာ ထြက္သြားေလသည္...

Lee Know လည္း Seungmin ကိုဘာမွေျပာခ်င္စိတ္မရွိတာေၾကာင့္ တစ္လွမ္းခ်င္းစီေဝးကြာေနတဲ့ ေနာက္ေက်ာျပင္ကိုၾကည့္ၿပီး သက္ပ်င္းခ်လိဳက္သည္....

More Than I Can SayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin