Ring Ring Ring...
"ဟဲလို Hyung''
"အင္း Sam ဟိုတေခါက္ကေလ ကား black box ကေနမင္းၾကည့္လိုက္တဲ့ေကာင္ေလ မွတ္မိလား?''
"အင္း မွတ္မိတယ္ hyung အဲ့တုန္းက အဲ့သုံးေကာင္ ထြက္ေျပးေနတယ္ဆို ေဆးအမႈေၾကာင့္ ရဲေတြလိုက္ဖမ္းေနလို႔''
"ေအးကြ ဒါေပမယ့္ အခုေတာ့ အဲ့အေကာင္ေတြက ငါတို႔ bar မွာ ဝတ္ေကာင္းစားလွေတြနဲ႕ ေရာက္ေနတယ္ ေဟ့ေကာင္ေရ ၾကည့္ရတာ ဂြင္တစ္ခုခုမိလာျပန္ၿပီထင္တယ္''
"ဘာ!!! အခု အခု အဲ့ Bar မွာပဲလား?''
Hyunjin အလန့္တၾကား ေအာ္သံနဲ႕အတူထရပ္လိုက္မိသည္...
"အင္း ဟုတ္တယ္ မင္းလာခဲ့ေတာ့ ေဟ့ေကာင္ေရ ေန႕ခင္းဖက္မို႔ လူရွင္းတယ္ မင္း သမလို႔လဲရတယ္ ေနာက္ျဖစ္မယ့္ျပသနာ hyung ရွင္းေပးမယ္''
"အခုခ်က္ခ်င္း ကြၽန္ေတာ္လာၿပီ hyung''
Hyunjin အေပၚဝတ္႐ုံ အသားေရာင္ကုတ္ေလးထပ္ဝတ္ၿပီး ကားေသာ့ယူကာ bar သြားဖို႔ျပင္လိုက္သည္...
..............
Hyunjin bar ေရာက္ေရာက္ျခင္း hyung က လူရွင္းတဲ့အေပၚထပ္က အခန္းေနရာကို အဲ့ေကာင္ေတြကို ေပးထားတယ္လို႔ေျပာတာမို႔ hyunjin တက္သြားလိုက္သည္...
ဒုန္း!!!!
႐ုတ္တရက္ႀကီးဖြင့္သြားတဲ့ တံခါးသံေၾကာင့္ ေကာင္မေလးကိုယ္စီနဲ႕ ေပ်ာ္ျမဴးေနတဲ့ အေကာင္ေတြက ၾကည့္လာသည္...
အလယ္က အေကာက္က ထရပ္ကာ hyunjin ကို ေျပာဖို႔ျပင္သည္..
"ဟဲ့ေယ်ာင့္ မင္းလူမႈေရးနားမလည္ဘူးလား ဘယ္ဥကေပါက္လို႔ ဒီလိုရိုင္းစိုင္း....''
ခြပ္!!!!
Hyunjin က မေျပာမဆိုနဲ႕ သူ႕ကို လက္ညိုးထိုးကာေျပာေနတဲ့ အေကာင္ရဲ႕ မ်က္ႏွာကိုထိုးလိုက္သည္..
ထိုသူက ႐ုတ္တရက္ျဖစ္တာေၾကာင့္မထိန္းနိုင္ပဲ အရက္ခြက္တင္ထားတဲ့ စားပြဲေပၚသို႔လဲက်သည္...
အတိုအပ်က္နဲ႕ မေပၚတေပၚဝတ္ထားၾကတဲ့ ေကာင္မေလးေတြကလည္း လန့္ၿပီး ေထာင့္တေနရာသို႔ ကပ္သြားေလသည္...
က်န္တဲ့ႏွစ္ေကာင္က ျပဴးေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႕ Hyunjin ကိုတလွည့္ သူတို႔ လဲေနတဲ့သူငယ္ခ်င္းကိုတစ္လွည့္ၾကည့္ေနသည္..