ေလဆိပ္ေရာက္သည္အထိ တအီအီနဲ႕ ငိုလာတဲ့ သုံးေယာက္ေၾကာင့္ Hyunjin အေတာ္ေလးပင္ေခါင္းခဲ ေနသည္..
အဆိုးဆုံးကေတာ့ သူ႕ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းျဖစ္တဲ့ Jisung နဲ႕ Changbin ပဲ ..
လိုက္မပို႔ပါနဲ႕ဆိုတာ အခုလိုက္လာၿပီး ကားေပၚမွာထဲက ငိုလိုက္ၾကတဲ့အငို အခု ေလဆိပ္ေရာက္တဲ့အထိပဲ..
ကားေပၚမွာ အေရွ႕က ေမေမကလည္း အသံမထြက္ေပမယ့္ မ်က္ရည္ေတြ က်ေနေသးသည္....
"ကဲ ေတာ္ၿပီ ေတာ္သင့္ၿပီ Han Jisung,Seo Changbin!!!''
"ဘာလဲ ငါတို႔ငိုတာေတာင္ မင္းက ပိတ္ပင္ခ်င္ေသးတာလား ဟမ္ အီးဟီးးး''
ေျပာကာမွ ပိုငိုေနတဲ့ jisung ေၾကာင့္ hyunjin ဘာလုပ္လို႔ဘာကိုင္ရမွန္းမသိျဖစ္ျပန္သည္..
Jisung ကိုေျပာမရေတာ့ Changbin ကိုမ်ားေျပာရမလားလို႔ Hyunjin. ၾကည့္လိုက္တယ္..
"Changbinnie Binnie~''
"ဘာလဲ အီးဟီး.''
"အာ မင္းတို႔ကလည္းကြာ မငိုၾကပါနဲ႕ေတာ့လို႔ ငါ ေသ႐ြာသြားတာလည္းမဟုတ္ဘူး Sydney ကို ေက်ာင္းပိတ္ရက္ ေျခာက္လ ေလးသြား႐ုံပါကြာ ေတာ္ၾကပါေတာ့ဟ မသိရင္ ငါ တသတ္လုံးျပန္မလာေတာ့မယ့္အတိုင္းပဲ''
အသံၿဗဲ ၿဗဲ နဲ႕ Jisung ကေအာ္ေျပာလာသည္..
"မင္းက ဘာသိလို႔လဲ ငါတို႔ မင္းနဲ႕ တစ္ရက္ေတာင္ခြဲ ဖူးတာမဟုတ္ဘူး အခုက ေျခာက္လႀကီးမ်ားေတာင္ေလ''
"ေအးေလ ဟုတ္သားပဲ Hannie ေျပာတာ အမွန္ပဲ ေယ်ာင့္ Hyunjin မင္း ငါတို႔ကို ဖုန္းမၾကာမၾကာဆက္ေနာ္''
အမွန္တိုင္းေျပာရရင္ Hyunjin လည္း သူငယ္ခ်င္းေတြ မိဘေတြနဲ႕မခြဲ နိုင္တာအမွန္ပင္..
သို႔ေပမယ့္ သို႔ေလာ္ သို႔ေလာ္ ကိစၥရပ္တိုင္းမွာ သူနဲ႕ပါဝင္ခဲ့ဖူးတဲ့ေနရာေတြ မ်ားတာေၾကာင့္ သြားတဲ့ေနရာတိုင္း အဲ့လို အမွတ္ရေနၿပီး ခံစားေနရတာမ်ိဳးကို သူမခံစားနိုင္...
ထို႔ေၾကာင့္သာ အခုလိုလမ္းကိုေ႐ြးခ်ယ္ရျခင္းျဖစ္သည္...
"ၾကားလားလို႔ သေကာင့္သား Ugly Hwang!!''
"ငါ့ကို ဘယ္လိုေခၚလိုက္တယ္ အာၿဗဲေကာင္ Jisung!? "
"Ugly Hwang လို႔ေခၚလိုက္တာေလ မင္းမွ စကားျပန္မေျပာတာ''