အပိုင်း(၁၅)Zawgyi Version

234 17 2
                                    

Hyunjin အတန္ၾကာ ငိုမိသည္မွ တစ္ခုခုကို သတိရသြားဟန္ ဖုန္းကို ထုတ္လိုက္သည္...

"ဟဲ ဟဲလို Hyung Channie Hyung လား??''

အသံဟာ တုန္တုန္ရီနဲ႕ ေျပာဆိုကာ ငိုသံအနည္းငယ္ စြပ္ေနသည့္ Hyunjin အသံေၾကာင့္ Chan ကျပာကယာ ထိုင္ေနရာကေန ထမိသည္...

"Hyunjin လား ဘာျဖစ္လို႔လဲ Hyunnie??''

"ကြၽန္ေတာ့္ ကြၽန္ေတာ့ကိုေလ လာေခၚေပးလို႔ရမလားဟင္ ''

"ရတာေပါ့ ဘယ္ေနရာလဲ Hyung ကို အခုေျပာ Hyung မင္းအသံေၾကာင့္ ရင္ပူလွၿပီ''

"ဟုတ္ လိပ္စာက******''

Hyunjin ဖုန္းခ်သြားေတာ့ဒါဟာ ဘယ္ေနရာလည္းလို႔ဆိုတာ အထူးအဆန္းလုပ္ၿပီး Channie အေတြးနိုင္ေတာ့ေခ်..

အခုခ်ိန္မွာ မိမိသာ Hyunjin ေရွ႕ေရာက္ရင္သာ စိတ္ေအးနိုင္မည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ စားပြဲေပၚက ကားေသာ့ယူကာ အျမန္ပင္ ထြက္ခြာလိုက္သည္.....

......................

Hyunjin ေျပာတဲ့ ေနရာ ေရွ႕ကို ကားရပ္ရပ္ျခင္း ကြၽန္ေတာ္ ခ်င္ခ်င္းပင္ ဆင္းၿပီး hyunjin ေျပာတဲ့ ထိုဆ်ိဳင်ထဲကိုသာ ဝင္ဖို႔ စိတ္သာရွိေနခဲ့သည္...

"Channie Hyung!!!!''

႐ုတ္တရက္ရဲ႕ မိမိကို ေခၚလိုက္တဲ့အသံေၾကာင့္ လွည့္ၾကည့္မိေတာ့ မိမိ၏ ညီငယ္ေလးျဖစ္ေနသည္..

လူကိုေတြ႕ေတာ့ မိမိ ညီငယ္ေလးနားသာ ေျခလွမ္းက်ယ္ႀကီးေတြနဲ႕ သြားမိသည္...

အနားနား ေရာက္မွ ညီငယ္ေလးရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းနားနဲ႕ ပါးတစ္ဖက္မွာ ဒဏ္ရာ ရေနသည္ကို သတိထားမိသည္...

"Hyunnie ဘယ္လိုျဖစ္လာ...''

ေျပာဖို႔ စကားေတြပင္ေလထဲ တန့္သြားမိသည္ မိမိ ညီငယ္ဟာ ဒဏ္ရာေတြနဲ႕အတူ သူ႕၏ ရင္ခြင္ထဲမွာ ေကာင္ငယ္ေလးတစ္ေယာက္ကို ေပြ႕ထားျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္သည္..

Hyunnie ေပြ႕ထားတဲ့ ေကာင္ငယ္ေလး၏ မ်က္ႏွာမွာ ပို၍ပင္ ရ စရာမရွိ ထိထားသည္ကို သတိျပဳမိသည္..

ထိုအခါမွ မိမိ ပါးစပ္ကို လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႕ အုပ္ထားရသည္အထိ အံ့ၾသမိသြားခဲ့သည္..

"ဒါ ဒါေတြက...?''

"ၿပီးရင္ကြၽန္ေတာ္ အကုန္ရွင္းျပ မွာမို႔ အခု ကားေပၚအရင္တက္ၾကရေအာင္ Hyung Jeongin Jeongin ေလး တစ္ခုခု ျဖစ္မွာ ကြၽန္ေတာ္တကယ္ မလိုခ်င္ဘူး Hyung~''

More Than I Can SayDonde viven las historias. Descúbrelo ahora