အပိုင်း(၁၈)Zawgyi

162 13 1
                                    

ကတိအတိုင္း Monday ေရာက္ေတာ့ Hyunjin ဟာ မနက္ေစာေစာစီးစီး Jeongin ကိုလာပို႔ခဲ့သည္...

သို႔ေပမယ့္ မိမိမွာေတာ့ လိုက္ပို႔တဲ့ ဒင္းကို ေက်းဇူးမတင္ခ်င္ဘဲ ဖေနာင့္ႏွင့္သာ ပိတ္ကန္ခ်င္စိတ္သာျဖစ္မိသည္...

ပို႔မယ့္ပို႔ေတာ့လည္း Jeongin အိမ္ေရွ႕ထိ BMW ကားအနက္ႀကီးနဲ႕လာပို႔တဲ့ Hwang Hyunjin က မိမိကို အေသ သတ္ေနသလိုပင္..

အန္ကယ္တို႔ကို Jeongin က Vacation ထြက္ဖို႔ သူ႕ကို ခဏခဏပူဆာတာေၾကာင့္အခ်ိန္ရတုန္း သူလိုက္ပို႔ခဲ့ေၾကာင္း ေျပာထားျခင္းျဖစ္သည္..

မိမိကိုယ္တိုင္ကလည္း ေသာၾကာေန႕ညကတည္းက အန္ကယ္တို႔ကိုေျပာၿပီးတာနဲ႕ အျပင္ Hotel မွာ ေနေနရသည္ မနက္ ခုႏွစ္နာရီေလာက္က်ေတာ့ ဆက္သြယ္လာတဲ့ ဖုန္းနံပါတ္စိမ္းေၾကာင့္ ကိုင္လိုက္ေပမယ့္...

*Jeongin ကို ျပန္လာပို႔မယ္* လို႔သာေျပာၿပီး ဖုန္းခ်သြားတဲ့တေကာင့္သားေၾကာင့္ မိမိမွာ ကျပာကယာ အိပ္ယာကထၿပီး Jeongin အိမ္ေရွ႕မွာေစာင့္ေနျခင္းသာ..

ထင္တဲ့အတိုင္း သေကာင့္သားဟာ တကယ္ႀကီးကို အိမ္ေရွ႕ထိ လိုက္ပို႔သည္...

ေတာ္ပါေသးရဲ႕ သေကာင့္သားဖုန္းဆက္ၿပီးနာရီဝက္ေနလို႔ သေကာင့္သားကေရာက္လာလို႔ မဟုတ္ရင္ မနက္ရွစ္နာရီခြဲ အလုပ္သြားခ်ိန္ Jeongin အကို ထြက္လာရင္ ျပသနာက ရွင္းမရေအာင္ရႈပ္ေပလိမ့္မည္...

ကားေမာင္းသူေဘးက တံခါးေပါက္ေရွ႕
ကျပာကယာသြားကာ ဖြင့္ေပးလိုက္ရသည္..

ဘာမွသိထားပုံမေပၚတဲ့ Jeongin ေလးက မိမိကိုေတြ႕ေသာ မ်က္လုံးျပဴးၿပီးၾကည့္လာသည္....

မေတြ႕ရတဲ့ ပိတ္ရက္အေတာ္အတြင္းမွာအေတာ္ေပ်ာ္တဲ့ပုံေပၚေနတဲ့ Jeongin က မ်က္ႏွာေလးက ၾကည္လင္ေနသည္...

Hoodie ေခါင္းစြတ္အျဖဴထဲ နစ္ျမဳပ္ေနတဲ့ ကေလးေပါက္က တကယ္ကို ျမင္သူတိုင္း ခ်စ္ခင္ပါေစဆိုတဲ့ ဆုနဲ႕ျပည္ေစပါရဲ႕...

ပါးျပင္ေလးကို တစ္ခုခုျဖစ္ေသးလားဆိုတဲ့ စိုးရိမ္စိတ္နဲ႕အသာထိမိေတာ့ jeongin က ေၾကာက္ေၾကာက္လန့္လန့္နဲ႕ စကားထြက္လာသည္....

"Hyung hyung အဲ့ အဲ့တာကေလ...''

"အင္း hyung သိတယ္ Hwang hyunjin Hyung ကို ခြင့္ေတာင္းထားတယ္''

More Than I Can SayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin