İkinci dersimizi deniz manzaralı bir kafede yaptık. Üstümde bir gerginlik olduğunu inkar edemezdim ama baş edilebilir düzeydeydi. Bu kez daha fazla sohbet ettik ve daha çok güldük. Ayrıca, haftada iki gün bu kafede çalışmak için anlaştık. Çalışmamız bitince, ona öğretmenlik yapmam karşılığında minik bir teşekkür olarak bana sıcak çikolata ısmarladı. Sonrasında beni eve bırakmayı teklif etti. Yine çok heyecanlandım ama bu defa teklifini kabul ettim.
Deniz kenarında sükunet içinde yürüyorduk. Biraz ilerledikten sonra gözlerim kaldırım kenarındaki papatyalara iliştiğinde adımlarım benden izinsiz yavaşladı. Rüyam hatırıma gelince nedensizce ürperdim. Z'nin, niçin duraksadığımı sorarcasına yüzümü taradığını hissettim. Bakışlarımı takip eden ela gözleri de papatyalara takıldı.
"Papatya sever misin?" diye sordu.
Belli belirsiz kafa salladığımda dudakları tatlı bir tebessümle kıvrıldı. Eğildi ve nazik hareketlerle bir papatya kopardı. Ardından yanıma geldi, bir iki adım uzağımda durdu. Papatyayı bana uzattığında afallayarak ona baktım.
Geçen dakikalara rağmen benden bir tepki göremeyince yüzü düştü. "Almayacak mısın?" diye sordu beklenti içinde.
Neden bilmiyorum ama allak bullak olmuştum. Bana ilgi göstermesi ne kadar mantıksızdı... Akmaya hazır bekleyen gözyaşları yüzünden burnum sızladı. Kendimi bir kez daha rezil etme riskini alamazdım.
"Ben... gitmeliyim," dedim fısıldayarak, "özür dilerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISIR DÖNGÜ • malik
Historia CortaZamanda geriye döndüğünden beri tek amacı, yıllar boyunca uzaktan sevdiği ela gözlü çocuğu kendine aşık etmekti. haziran 2016 - 11 kasım 2020