Chapter 6

1K 140 202
                                    

"Pisi pisi,Yoda gel oğlum"

Gri tüylü kedi zıplamayla koşma arası hareketler yaparak Louis'in kucağına ulaştı ve karşılığında Louis onun burnunun ucunu öpüp tüylerini hafifçe okşadı,Harry elindeki poşetlerle beraber kapıyı açıp içeri girdiğinde huzurla gülümsedi,lisenin son senesine geçiş yapmadan önce ailelerinden izin alarak Louis ve ilkokuldan tanıdıkları yakın arkadaşları Niall ile aynı eve çıkmışlardı.

Poşetleri kapının girişine bırakıp salonun girişinde durdu ve hala onu fark etmemiş Louis'i seyre daldı,düşündüğü şeyle kendine hayret ederek dudaklarını ısırdı,evet evet Louis ile sahiplendikleri kedinin yerinde olmak istemişti onları izlerken,Louis kemikli küçük elleriyle kedinin tüylerini okşadıkça Harry iç çekiyor,kediye öpücükler kondurduğunda Harry o öpücükleri alıp kendisi için saklamak istiyordu.

Louis Yoda'dan bakışlarını çekip en sonunda dakikalardır onu izleyen Harry'i fark ettiğinde "Hey güneş!"diye seslenip Yoda'nın bir patisini yavaşça havaya kaldırıp Harry'e el sallıyormuş gibi gösterdi,"Bak kim gelmiş...bak oğlum ikinci baba da gelmiş"

Harry'nin kalbinde güller açarken mutluluk sesleri çıkartan adımlarını Louis'in oturduğu koltuğa yönlendirip yanına oturdu ve Yoda'nın başını okşadı,"Harold markete uğrayacağını söyleseydin yardıma gelirdim,bu kadar poşeti nasıl taşıdın?"Harry tam ona cevap verecekti ki "Ah kafam!"diye bir cırlama duyduklarında ikisi de telaşla kafalarını salonun girişine yönlendirdi.

Niall evden içeriye girdiği an Harry'nin girişte bıraktığı poşetlere ayağı takılmış ve yeri boylamıştı,"Bubi tuzağı mı kurdunuz bana ya!"İkisi de kahkaha atıp ayaklandı ve yerde boylu boyunca uzanmış Niall'ın yanına gittiler,"Kalksana yerden,niye hala yatıyorsun?"

Niall homurdanarak kucağında Yoda'yı tutan Louis'e en sinirli olduğunu umduğu bakışını attı,"Çok rahat geldi de burası ondan yatıyorum Louis!Hatta bundan sonra yatağım burası olsun benim ya,ne güzel işte evden içeri girdiğim gibi hop yataktayım!"Niall'ın çemkirmesi karşısında Louis Yoda'yı gösterip 'Şşh' diye kızdı,"Bağırmasana Ni,çocuk korkacak"

Harry eğildiğinde Niall onu kaldıracağını sanıp elini uzatmıştı ki Harry'nin poşetleri yerden kaldırmasıyla bir küfür savurdu,"Şey yardım etmeyin ya,yok yok cidden gerek yok,kendim kalkarım ben"

Louis dikkatle Yoda'yı yere bırakıp Niall'a en iyi yaptığı şekilde yani şımarıkça gülümsedi,"Yardım etmiyoruz ki zaten,sonuçta artık burası senin yatağın öyle değil mi,yatağından kalkman için niye yardım edelim ki?"

Harry poşetleri mutfağa taşıyıp tezgahın üzerine bıraktığında kapının yumruklanır şekilde tıklanmasıyla Louis kapıyı açıp Zayn'in geçmesi için geri çekildi,Zayn Niall'a "İyi uykular" diye bir şeyler geveleyip üzerinden atlayarak salona doğru geçiş yaptı,Louis daha fazla bu saçmalığı sürdürmekten vazgeçerek Niall'ın kolundan tutarak yerden kaldırdı ve beraber kol kola salona gittiler,"Ee niye geldin?"

Zayn kırılmış gibi yaparak elini kalbine götürdü,"Ah hoşbuldum ya teşekkürler!"Harry içeri girdiğinde elinde tuttuğu iki bardak sudan birini Louis'e uzattı,Louis teşekkür manasında gülümseyerek suyu bir dikişte bitirdi ve cam sehpanın yanında duran sırt çantasına uzanıp proje dosyasını çıkardı,"Ya şu salak proje zırvalığı için sizinle eşleştim ya ondan geldim buraya,tam olarak ne yapmamız gerekiyor?"

Proje dosyasının içindeki kağıtları dikkatle inceleyen Harry ve Louis Zayn'e cevap vermeyi şimdilik es geçtiklerinde kapı zili duyuldu ve Zayn onların kalkıp bakma niyetlerinin olmadığını anlayınca gidip kendisi açmaya karar verdi,Liam kapıyı açanın Harry olacağını umarken gördüğü esmer bedenle bütün kelimelerini yuttu ve taş kesildi,Zayn'i ilk gördüğü andan beri çok etkilenmişti ondan,Bay Hemlich'e kafa tutuşu olsun,kendinden emin ve rahat bir şekilde konuşması olsun ama en çokta ela ve kehribar renginin melezinden doğan renkteki gözleri olsun...

Ve Zayn farkındaydı,Liam'ın ona bakışlarından her şeyin farkındaydı ama ona yüz vermiyordu,zaten Liam ona yaklaşmak için de özel bir çaba harcamıyordu,çünkü Zayn'in bir sevgilisi vardı,Louis ve Harry'den öğrendiğine göre Victor'a çok bağlıymış,daha lisenin ilk gününden Zayn onun peşinden koşmaya başlamış,onu etkileyebilmek için şekilden şekile girmişti.

Zayn göz devirip Liam'ın önünden çekilerek içeriye geçmesi için yol açtı ve arkasından ilerleyerek salona giriş yaptı,"Ah Liam hoşgeldin dostum,bizde Harry ile bir taslak oluşturmaya çalışıyorduk"Liam kısaca Niall'a selam verip Louis'in projeden bahsetmesi üzerine çantasından bilgisayarını çıkarıp açmak için düğmesine bastı ve şarj kablosunu çıkardı.

"Şimdi benim anlamadığım şey biz dört kişilik bir proje grubuyuz ya,ayrı ayrı mı not girecekler yoksa gruba yönelik mi bir not verecekler?"Zayn deri ceketindeki sigara paketine ulaşmaya çalışırken sanki çok ilgiliymiş gibi gözükmek için öylesine sormuştu.

"Merak etme gruba yönelik not verecekler,her şeyi biz yapacağımız için sen de iyi bir not alacaksın yani uyuşuk şey...sayemizde!"Zayn Louis'e orta parmak çekip sigarasını yaktı ve telefonunu çıkarıp Victor'dan gelen mesaj karşısında muzipçe sırıttı,"Victor buraya gelse sorun olmaz değil mi?Gerçi sorun olacak olsa bile artık çok geç,kapının önündeymiş,adresi atmıştım da ona"Zayn koşturarak Victor'u karşılamak için salondan çıktığında Harry ve Louis endişeli bakışlarını Liam'a yönlendirdiler,"İstersen odaya geçebiliriz,y-yani..."

Liam kafasını iki yana sallayıp gülümsemeye çalıştı,"H-hayır gerek yok,i-iyiyim ben"Simsiyah giyinmiş çift içeri girip sarmaş dolaş halde koltuğa yayılarak oturduklarında Victor tamamen kazılı olan ve üzerinde Latince bir dua yazan kafasının üstünü kaşıyıp ona garip garip bakan yüzlere başıyla selam verip sigara ile mentol kokusunun ele geçirdiği Zayn'in bedenine yaslanıp dudaklarını öptü.

Niall Liam'ın giderek asılan suratından ruh halinin hiç iyi olmadığını anlayıp ayaklandı ve Liam'ın bileğinden tutarak mutfağa yöneldi.

"Hadi gel karnımızı doyuralım Payno"

Ages (L.S)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin