Chapter 22

879 112 90
                                    

Liam ve Niall birbirlerini ittire ittire okulun spor salonundan içeriye girdiklerinde onları sabahın köründe buraya çağıran kendilerinden kısa olan arkadaşlarına hem anlamayarak hem de yarı bir öfkeyle baktılar,Louis Zayn'e nerede kaldığına dair mesaj attıktan sonra kafasını kaldırıp onlara şirin bir şekilde gülümseyip bir ihtimal de olsa öfkelerini yok etmeye çalıştı.

"Hayır Louis işe yaramıyor,bu gülüşünle bir tek Harry'i etkileyebilirsin bizi değil"

Louis Liam'a göz devirirken spor salonundan içeriye Zayn ayaklarını yere sürte sürte girdi ve uykusunun bölünmesinin getirdiği agresiflikle sırt çantasını Louis'in üstüne fırlattı,"Eğer mesajda da belirttiğin gibi ciddi anlamda çok önemli bir şey değilse seni şu gördüğün potadan içeri sokarım!"

Niall kahkaha atıp Zayn'nin omzuna elini koydu,"Poposu potaya sığmaz ki"

Liam Zayn'e bakmamak için büyük bir çaba verirken Louis dikkatlerini kendisine vermeleri için bir alkış tuttu,"Ya tamam popomla ilgili aşırı seviyesiz şakalarınıza sonra devam edersiniz,şu an çok önemli bir şey hakkında konuşmalıyız"Zayn yere oturmadan önce Louis'in üstüne fırlattığı sırt çantasını ondan geri çekerek yere koydu ve kendisi de çantanın arka kısmına kafasını koyup uzandı,"Bugün Harry'nin doğum günü"diye heyecanla konuştuğunda Louis Zayn yüzünü sıvazladı,"Bu bilgiyle şu an ne yapmamızı bekliyorsun?"

Louis yerde uzanan uyku manyağı arkadaşına hafifçe bir tekme vurdu,"Onun için pasta aldım ve okulun yemekhanesindeki görevlilere rica ettim soğutucuya koymaları için,asıl sorun şu ki sürpriz yapmak için sizce kaçıncı ders daha uygun?"

Zayn uyumak için gözlerini kapadığında Niall işaret parmağını çenesinin altına götürüp düşünüyormuş gibi yaptı,"Bir dakika ya Liam ile ben sizinle aynı sınıfta değiliz ki,nasıl denk getireceğiz?"Zayn gözlerini kapalı tutmaya devam ederken yarım ağız sırıttı,"Gidip o dersin öğretmeni o sırada kimse izin alın işte,ben olsam izin bile almazdım açıkçası,çık git işte sınıftan ya..."

Louis gereksiz yere uzayan sohbete karşı göz devirdi,"Öğlen vaktine en yakın olan ders Bay Hemlich'in dersi,sanırım ondan izin almalıyız?"Zayn bütün uykusunu hiçe sayarak kartal gibi yükselerek yattığı yerden hızla doğruldu ve Louis'e göz kırptı.

"Ah şimdiden heyecanlandım,Bay Hemlich'ten izin almak için ofisine gidelim hemen,çok eğlenceli olacak!"


Ofisin önüne geldiklerinde Zayn hariç hepsini  büyük bir korku kaplamıştı,Zayn Bay Hemlich'ten korkmuyordu,aksine onu çok komik ve şamatalı biri olarak görüyordu,Zayn kapıyı tıklattığında girebileceklerine dair Bay Hemlich'in sesi duyulduğunda kapıyı açıp geri çekildi ve Louis'i içeri ittirmesiyle Louis Zayn'e küfür savuracaktı ki Bay Hemlich'in bakışlarıyla ağzına gelen küfrü yutmak zorunda kaldı.

"Bu ne biçim içeriye girmek,oyun mu oynuyorsunuz,Louis niye kendini odama füze gibi atıyorsun!?"Louis ellerini iki yana açıp Zayn'i gösterdi."Ş-şey en sevdiğiniz öğrenciniz Zayn ittirdi beni...vee umm b-benim y-yani daha doğrusu bizim sizden bir konu hakkında izin almamız gerekiyordu?"

Bay Hemlich gözlüklerini çıkarıp merakla mavi gözlü öğrencisine baktı,"Zayn yardım etsene"diye fısıldadı o sırada Louis Bay Hemlich'in bakışları onu bir hamster gibi kemirirken,Zayn salına salına yürüdü ve Bay Hemlich'in küçük masasının önünde eğilerek dirseklerini masaya yasladı,"Sizi ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz değil miiii?"Bay Hemlich onun dirseklerini ittirince Zayn dengesini kaybedip düşecekti ki son anda masanın kenarına tutundu,"Çok fazla lafı uzatmayayım sevgisinden içimin kabardığı öğretmenim,bugün şu gördüğünüz kirpi Louis'in biriciğinin doğum günü...vee sizin dersinizde bir kutlama yapmak istiyoruz"

Ages (L.S)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin