Sarı botları ve ayakları karların içine gömülüp çıkarken yürümekte oldukça güçlük çeken Louis'in elini Harry tuttu ve birlikte tepeye doğru çıktılar,lapa lapa kar yağarken ikisi de evde durup sadece camdan izlemek istememiş annelerini yerlerinde tepinerek küçük dudaklarından büyük ısrarlar çıkararak ikna etmişlerdi.
Louis Scooby Doo desenli kalın yünlü montunun fermuarını sonuna kadar çekip montunun cebine katlayarak sıkıştırdığı siyah poşetleri çıkarıp birini Harry'e uzattı,Harry vişne çürüğü rengindeki montundan pofuduk eldivenlerini çıkarıp tekini kendi eline diğerini de üşümesin diye Louis'in eline takıp kıkırdadı.
İkisi de çıktıkları tepeden aşağıya doğru bakıp mesafeyi hesaplamaya çalıştılar ama yapamayacaklarını anlayınca vazgeçip elinde tuttukları poşetleri karların üstüne dikkatle yerleştirip üstüne oturdular,ikisi de poşetin saplarından sıkıca minik parmaklarının izin verdiği kadar kavrarken birbirlerine bakıp aynı anda bağırdılar.
"Birrrr,ikiiii....üççç!"
Saymayı bitirip aşağıya doğru kaymaya başladıklarında Louis "Poşeeet kayıyooo!"diye korkuyla çığlık atıp tepenin aşağısına yaklaşırken sarı botlarını karlara sürterek hızını azaltmaya çalışıp düşecekse de bunun yavaş olması için çabaladı,arkasından gelen Harry "Louis dikkattt!"diye bağırdığında biraz geç kalmıştı sanki,önce Louis beyaz karlarla kaplanmış çalılıkların arasına düştüğünde Harry'de üstüne düştü ve suratları karlarla kaplanırken kahkahalar atıp çalılıklardan kurtulmak için debelenmeye başladılar.
Açık kahve tüylü bir sokak köpeği gelip çalılıkların önünde durduğunda Harry "Şeyyy"yaptı şirince,"Bizi kaldırabilirrr misin acabaa ?"Louis büyüttüğü mavi gözleriyle önce köpeğe ardından kaldırdığı tek bacağına bakıp "Hiii"yaptı,"Üstümüze mi işeyecek Harreh!!??"
Louis ve Harry aynı anda yuvarlanıp çalılıklardan aşağıya düşüp yeri boyladıklarında önce Mark'ın ardından Robin'nin sesi duyuldu.
"Louis!"
"Harry!"
Telaşlı iki baba oğullarını yerden kaldırıp beyazlara bürünmüş üstlerini silkelediklerinde Louis aklından geçen muzipliklerle birlikte babasının tutuşundan kurtulup eğildi ve yerden bir avuç kar toplayıp elinde yuvarladıktan sonra babasına fırlattı,Harry'de aynı onun yaptığı gibi yapıp kendi babasına kar topu fırlattığında beyaz zemin üzerinde ayakkabılarının izlerini çıkara çıkara yaprakları karlarla örtülmüş ağacın arkasına saklanıp bağırdılar.
"Louehhh ve Harrehh babalarına karşı...savaş başlasınn!"
*
Liam kafasına yediği kar topu darbesiyle acıyla tısladığında Zayn ona kar topu fırlatan Niall'ı hedefi haline getirip peşinden koşmaya başladı,Harry krem rengi ve altın renkli fermuarları olan montunun ceplerinden ellerini çıkarıp sevgilisinin elini tutup küçükken beraber kaydıkları tepeye baktı.
Louis son senenin ilk döneminin bitmesiyle,araya giren uzun tatil dolayısıyla hem ailesiyle hem de Harry ile vakit geçirmek için evine dönmüştü,yarın gidecek olması oldukça moral bozucuyken bunu şimdilik aklından çıkarmaya çalışıp Harry'si ile mümkün olduğunca vakit geçirmeye çalışıyordu.
Louis daha ne olduğunu anlayamadan montunun kapüşon kısmına karların doldurulup kafasının üstüne kapatılmasıyla kedi gibi cırlayıp onu bu hale getiren kişiyi görmek için arkasına dönüp baktı,Liam sırıtıp ondan ters tarafa koşmaya başlarken daha kaçmak için tam uzaklaşamadan alnının tam ortasına çarpan kar topuyla yeri boyladı,Niall kahkaha atıp,"Headshot!" diye bağırdığında Louis ondan önce Liam'ı kimin devirdiğine bakmak için arkasına döndü ve öfkeyle Liam'a bakan Harry'i görmesiyle sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ages (L.S)
FanfictionAnne yemyeşil gözlerin ıslaklığı karşısında yanaklarının içini ısırırken ufak Harold göz yaşlarının arasında annesine tebessüm etmeye çabaladı,"Beniii o korudu anne...s-sana bahsettiğim o mavi gözlü güzel oğlan beni savundu!"