Zayn Victor'un dudaklarını uzun uzun öptükten sonra arkasına dönerek onu saatlerdir bekleyen Louis'e doğru koşup başıyla selam verdi ve aynı hizada yürümeye başladılar,"Çok sinirliyim sana aptal,burada ağaç oldum"Zayn ağzını yayıp,"Ah öyle mi demek ki tarihin en kısa ağacı olarak sayfalarda yerini alacaksın"dediğinde Louis onun koluna yumruk atıp somurttu.
Louis yapacağı konuşmaya başlamadan önce Zayn'nin aşırı ve abartılı tepkiler vermemesi için dua etmeye başladı,"Sen Victor'u gerçekten seviyor musun?"Zayn hızla ona döndüğünde Louis onun kafasının kopmadığına hayret etti,çünkü cidden öyle hızlı bir dönüş yapmıştı ki kafasının yerinde hala sabit duruyor olması mucize gibi gelmişti Louis'e.
"Ne biçim bir soru bu şimdi!?Kaşınma istersen"
Kırmızı yandığını gördüklerinde trafik ışıklarının önünde durup arabaların geçip gitmesini izlediler,"Bir hafta önce Liam seni evine bıraktığından beri aranızda bir gerginlik olduğu çok belli,bunu fark edip hisseden tek ben değilim,Harry ve Niall'da öyle"Yeşil ışığın yanmasıyla karşıya geçerlerken Zayn yumruklarını sıktı.
"Neden hiç şaşırmadım acaba,Harry ve sen zaten sürekli aynı şeyleri düşünüyorsunuz,Niall'da kuruntu yapmıştır"
Zayn Louis'e beklemesini söyleyip her zaman alışveriş yaptığı yerden içeriye girip iki dakika kadar sonra elinde bir sigara paketiyle geri geldi,"Liam bize bir şeyler anlattı"Louis konuştuğunda Zayn sinirle gülüp bir dal sigara çıkardı,"Tutamadı mı çenesini?"
Farklı renklere boyanmış merdivenlerden yukarıya çıkarlarken Louis adım atmayı kesip Zayn'i de durdurdu ve merdivenin basamağına oturup ona da oturmasını işaret etti gözleriyle,"Victor gibi bazen ben de yakalıyorum Liam'a olan bakışlarını"Evet yalan değildi,Louis uzun bir süredir farkındaydı ama Zayn'nin inkar edeceğini bildiğinden onun suratına vurmamıştı aklından geçen düşünceleri.
Zayn dizlerini kırarak basamağa oturdu ve sigarasından bir nefes çekti,"Şu an boş yere vakit öldürüyoruz farkındasındır umarım,üstünde durulmaması gereken bir konunun üzerinde çene çalmak zaman kaybıdır,sarhoşlukla söylemiştim işte,Victor ile kavga sebebimiz o çenesini tutamayan Liam değildi!"Louis Zayn'e cevap vermeden önce telefonuna gelen bildirim sesiyle mesajı açtı ve Harry'nin ona gönderdiği selfie ile kocaman sırıtıp yine çok güzel olduğunu belirten cümleler yazdı.
"Peki niye kavga ettiniz o zaman Victor'la?"
Esmer oğlan histerik bir kahkaha atıp sinirle parmakları arasındaki sigarayı fırlattı,"Bu hiçbirinizi ilgilendirmez,ilişkimi ve özel hayatımı size malzeme edecek değilim."Louis Zayn'i çok iyi tanırdı,bu gereksiz öfkeli tavırlarını kesinlikle bir şeyleri saklamaya çalıştığı için yaptığından adı gibi emindi.
"Peki madem öyle olsun"
*
Bay Hemlich barut gibi bakışlarıyla öğrencileri dik dik süzerken Harry korkuyla Louis'e yanaştı,"Louis mezuniyetimize şurada toplasan ne kadar kalmış ama bu adamın ürkütücü bakışları hiç değişmiyor"Louis kıkırdayarak Harry'nin kolunun üstüne elini koydu."Bence bakışları götüme benziyor"
Harry'nin gülmemek için verdiği savaş yüzünün kıpkırmızı olmasını sağlarken olumsuz anlamda kafasını salladı,"Öyle deme Lou,senin götün çok güzel bir kere"
Harry ve Louis'in kucaklarına iki kep fırlatıldığında Bay Hemlich elini kaldırıp bağırdı,"Sesinizi kesin ve keplerinizi takın,yıllıklar için fotoğraf çekimi yapılacak!"Zayn kepi kafasında sabitlemeye çalışırken yarım ağız sırıtıp Bay Hemlich'in yanına ilerledi.
"Sizinle yıllıkta bir fotoğrafım olmayacaksa ben fotoğraf çekilmeyi reddediyorum Bay Hemlich!"
Louis burnunun ucunu Harry'nin omzuna değdirip gülerken çoğu kişi de kahkahalara boğulmuş Bay Hemlich'in fotoğrafta bulunması için tezahürat yapıyorlardı,"Kesin sesinizi!"Fotoğrafçı düzeneği hazırladığında herkese gösterdiği yere geçmelerini söyleyip ışığı ayarlamaya çalıştı,"Önce sınıfı toplu çekeceğim,sonra ayrı ayrı öğrencileri alacağım,ama eğer yıllıkta bulunması için özel fotoğaf isteği olan varsa bana söyleyebilir"
Harry Louis'in kepini takmasına yardım ederken fotoğrafçıya döndü,"Şey biz ikimiz,yani Louis ile ben ayrı bir şekilde de çekilebilir miyiz,yani ikimizin de bir fotoğrafı olabilir mi?"Louis gülümseyip merakla fotoğrafçıya baktığında fotoğrafçı 'Olur' anlamında kafasını salladı ve iki genç oğlan sevinçle birbirlerine sarılıp keplerini tokuşturdular.
Bay Hemlich "Neden şaşırmadım acaba?"diye homurdandığında Zayn onun yanağını öpünce adam öfkeyle ıslanan yanağını elinin tersiyle silip kendisini kışkırtmaya çalışan esmer öğrencisine baktı,"Canımı sıkma Malik,geç şuraya...Louis'in önünde dur"Zayn burun kıvırıp Louis'in arkasına geçti,"Louis'in önünde durursam fotoğrafta çıkmaz ki Bay Hemlich...biraz akıl lütfen"
Fotoğrafçı Bay Hemlich'e de geçmesi için işaret verdiğinde öfkeli adam söylene söylene öğrencilerinin yanına doğru ilerledi,Harry'i hafif itelediğinde Harry kaşlarını çattı,"Styles biraz kay,sağ taraf boş kalmış gibi"Harry mızmız çocuklar gibi omuz silkti,"Hayır kaymam,eğer yaparsam Louis'ten uzaklaşmış olurum ve fotoğrafta yanında gözükmem"
Louis Harry'nin sakinleşmesi için elini tuttuğunda adam Louis'in diğer tarafına geçip sinirle dişlerini sıktı,"Fotoğrafçı gitsin ben size yapacağımı biliyorum"Kameradan flaş patladığında fotoğrafçı kafasını iki yana salladı,"Ş-şey bu olmadı,çünkü öğrencilerden biri orta parmak çekmiş"
Zayn "Bence güzel bir hatıra" diye mırıldandığında Bay Hemlich bakışlarıyla onu yanına çağırdı ve tehdit savurur gibi parmağını salladı,"Düzgün dur Malik yoksa o parmağını kırarım"Fotoğrafçı işaret verdiğinde Bay Hemlich elini Louis'in omzuna atmıştı ki Harry onun elini ittirip kendi elini koydu ve dişlerini gösterip gülümsedi.
Fotoğrafçı 'Bu sefer tamam' diyerek rahat bir nefes verdiğinde Bay Hemlich elini ittiren Harry'e şaşkınlıkla öfkenin iç içe geçtiği bir karışımla bakıyordu,Louis Harry'nin koluna girip Bay Hemlich'ten uzaklaşmalarını sağlayacak şekilde hızlı hızlı yürüyüp sınıftan çıktı ve ikinci çekimler başlamadan önce rahat bir nefes alabilmeleri adına bahçeye doğru ilerlemeye başladı.
Koridorda ilerlerken duyuru panosunda gördükleri yıl sonu balosunun ilanıyla ikisi de durup önce ilana sonra birbirlerine baktılar.Evet...
İkisi de hala kimseyi davet etmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ages (L.S)
FanfictionAnne yemyeşil gözlerin ıslaklığı karşısında yanaklarının içini ısırırken ufak Harold göz yaşlarının arasında annesine tebessüm etmeye çabaladı,"Beniii o korudu anne...s-sana bahsettiğim o mavi gözlü güzel oğlan beni savundu!"