Louis Cookie Monster desenli kazağının kollarını parmaklarına kadar çekip koştura koştura ve evi sarsacak gürültüler çıkaracak kadar merdivenlerden aşağıya inip "Noelll geldii!" diye bağırdı ve annesine gülümseyip alkış tuttu,çalan kapıyla beraber babasından önce davranıp kapıya koştu ve zıplayarak kapı koluna götürdü elini.
"Ay açamadım!"Tekrar zıplayarak kapı koluna yetişti ve kapıyı açar açmaz gördüğü bedenle sırıtırken sırıtmasına neden olan küçük beden de ona sımsıkı sarıldı,"Mutlu noeller Louehhh!"Anne ikisinin sevimli hallerine gülerek Jay'e yaptığı elmalı tartı uzattı ve yanaklarını öptükten sonra ikisi birlikte mutfağa ilerlediler.
Harry ve Louis el ele salona geçtiklerinde yerde duran minderlere oturdular ve Louis kıkırdayarak babasının elinden kumandayı çektikten sonra kanalı değiştirip Harry ile her zaman izledikleri çizgi film kanalını açtı,"William hava durumuna bakıyordum!"Louis babasına dönmeden Harry'e bakarak cevap verdi,"Ufff baba,kış mevsiminde kavurucu sıcak olamayacağına göreee...hava durumunu kendinde tahmin edebilirsinnn!"Harry neşeli bir şekilde kahkaha atıp dirseklerini kırıp kollarını çenesinin altında birleştirdi ve minderde uzanır bir hale gelince ayaklarını havaya kaldırıp sallamaya başladı.
"Olamaz neredeyse unutuyordumm!"Louis heyecanla minderden kalkınca Harry merakla arkasından baktı,Louis Harry ile beraber süsledikleri ağaca koşturdu ve ağacın altına koyduğu hediye paketini eline alarak Harry'e geri koşmaya çalışırken halının saçaklarına takılıp düştü,Harry acele acele ona ilerleyip iyi olduğundan emin olmaya çalışırken Louis "Ay ehehe düştümm ama iyiyimm Harreh!"diye bağırdı ve hediye paketini uzattı,"Umarımm beğenirsin"
Harry büyük bir sevinçle hediye paketini açıp gördüğü birbirinden renkli oyun hamurlarıyla beraber Louis'in yanağını öptü,"Beraber oynarızz!"Harry kafasını salladı ve oyun hamuru kutularını dikkatle Mark'ın oturduğu koltuğun üstüne yavaşça koyduktan sonra annesinin kapının girişine bıraktığı poşete koştu.
O da Louis için aldığı hediyeye poşetin derinliklerinden ulaşıp eline aldı ve onun geri dönmesini bekleyen Louis'e ilerledi,"Ben de senin içinnn bunu aldımm,hediye dükkanında görür görmezz aklımaa sen geldinn!"Louis kıkır kıkır sesler çıkarıp coşkulu bir şekilde hediye paketini aldı eline ve yırtarak açtıktan sonra gördüğü peluş kediyle "Vayy canınaa!" diye bağırdı,peluş kedinin gözleri kocaman ve masmaviydi,Harry "Amaa bak bu sıradan bir kedi değil"diyerek elini kedinin patisinin üstüne götürdü ve bastırdı.
Peluş kediden teknolojik bir sesle,"Seni seviyorum"nidası yükseldiğinde Louis ağzını kocaman açıp babasına 'Bak gördün mü?' gibisinden bakıp Harry'e sarıldı.
"Ben de seni seviyorumm Harreh!"
*
Louis dikkatle Harry'i izlerken Harry dilini dişlerinin arasına kıstırmış pür dikkat kesilmiş bir şekilde oyun hamuruna vermeye çalıştığı şekle devam ediyordu,Louis yeşil renkli oyun hamurunu çoktan bir kalp şekline getirip Harry'e hediye etmişti ama Harry hala Louis için hazırlamaya çalıştığı şeyi tamamlamamıştı.
"Harry bebeğim çok geç oldu hadi gidiyoruz"Harry annesinden tarafa dönmeyip büyük ciddiyetle oyun hamuruyla uğraşmaya devam etti,Jay bütün oyun hamurlarının kutusunu açmış Louis ve Harry'e sımsıcak bir şekilde baktıktan sonra Anne'e döndü,"Eğer kabul edersen bu akşam Harold bizde kalsın,belli ki birbirlerinden ayrılmaya niyetleri yok"
Harry bu sefer oyun hamurunu ona bıraktıracak cümleyi duymuştu,"Evet kabul ederrr,Louis ile beraber uyuruzzzz!"Louis bu fikirle çok heyecanlanıp odasından çıkınca üç meraklı bakış arkasından onu takip etti,Louis geri geldiğinde annesiyle babasının yatak odasından aldığı yastığı kucağında tutuyordu,"Harry için yastık getirdimmm!"
Louis Harry'nin yanına yastığı bırakınca Harry uzun süredir uğraştığı işini en sonunda tamamlamıştı ve bitirir bitirmez Louis'e uzattı,"Senin içinn gül yaptım,bak yeşil oyun hamurları gülün saplarııı,mor hamurlar da gülün yaprakları!"Louis hayranlıkla onun için yapılan gülü aldı ve durduğu yerde zıplayıp Harry'e sırıttı.
"Bu çok güzelll!"
*
Harry,Louis ve Niall'ın karşı komşuları oğlu Sammy'i işi olduğu için onlara emanet etmişti ve çocuğun durmadan ağlaması Louis ve Niall'ın sinirini bozarken Harry küçük Sammy'i eğlendirmek için türlü hareketler yapıp her ağladığında değişik yüz ifadeleri deniyordu.
Dört yaşındaki Sammy Harry'nin tişörtünün yakasıyla oynarken Louis en parlak ve göz alıcı ışığa bakıyormuş gibi Harry'e kıstığı gözleriyle gülümseyerek bakıyordu,Niall onun Harry'e olan bakışlarını yakaladığında kulağına doğru fısıldadı,"Geleceğine bakıyorsun"Louis susması için anında onu dürtüp Harry'nin kucağından inip kendi yanına koşan küçük çocuğa baktı.
"Benii kucağına alır mısın?"Louis bunu hiç istemiyordu,tam olumsuz anlamda kafasını sallayıp almak istemediğini söyleyecekti ki Harry'nin ona içi içine sığmayan bir ifadeyle baktığını görünce istemediğini söylemekten vazgeçip Sammy'i kucakladı,Harry Louis ve kucağındaki Sammy'den gözlerini alamazken Sammy'nin annesinin bıraktığı çantadan oyun hamuru kutularını çıkarıp masanın üstüne koydu.
"Sen Lewis'tin değil miii?"Louis göz devirip çocuğa hiç samimi olmayan bir şekilde gülümsedi,"Louis"diyerek buz gibi ses tonuyla düzeltti çocuğu,Harry Louis'in bunaldığını fark edince Sammy'e seslendi,"Hey Sammy hadi gel oyun hamurlarıyla oynayalım"Louis minnet dolu bir şekilde Harry'e tebessüm edip Sammy'i kucağından indirdi ve oyun hamurlarını çıkaran Harry'nin yanına gitti,Sammy Harry'e yanaşıp koluna tutundu ve Louis'in duymayacağını umarak kıstığı sesiyle söyledi.
"Onunnn gözleriii çok ama çok güzeeel"
Harry Sammy'nin yanağını sulu bir şekilde öpüp Louis'in gözlerine baktı,"Evet dostum dünya üzerindeki en güzel gözler"diyerek Louis'e bakıp Sammy'e cevap verdiğinde Louis kalbine çığ düşmüş gibi hissetti,Harry ona o kadar güzel bakıyordu ki Louis dilinin ucunda olan kelimeleri bile unutuyordu.
Sammy mor renkli oyun hamurunu Louis'in eline tutuşturduğunda Louis tek kaşını kaldırıp ona baktı,"Ne yapalımmm?"Louis düşünmek için zaman isteyecekti ki aklına gelen ve en sevdiği anılardan biri olan hatırayla gülümseyip oyun hamurunu elinde yuvarlamaya başladı,"Sana gül yapmasını öğretebilirim Sammy,bana da bir zamanlar en değerli varlığım öğretmişti"Sammy heyecanla kafasını salladığında Harry dolan gözlerini gizlemek için arkasına dönüp camdan dışarıya bakıyormuş gibi bir hale bürünmeye çalıştı.
Harry ve Louis birbirleri dışında herhangi bir şeye kendilerini o kadar kapamışlardı ki Niall bağırarak konuşana kadar varlığını unutmuşlardı.
"Ah bu tablo duygularımı kabarttı,demek ileride sahip olacağınız çocuğunuz için Sammy ile pratik yapıyorsunuz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ages (L.S)
FanfictionAnne yemyeşil gözlerin ıslaklığı karşısında yanaklarının içini ısırırken ufak Harold göz yaşlarının arasında annesine tebessüm etmeye çabaladı,"Beniii o korudu anne...s-sana bahsettiğim o mavi gözlü güzel oğlan beni savundu!"