Bab 10

8.1K 89 10
                                    

(6 tahun kemudian..)

Aku melihat Princess Armaya yang sedang mengerang kesakitan di atas katilnya,mahu saja aku masuk dan menolongnya tetapi mama tidak membenarkan.Katanya Armaya sakit perempuan.Pasti adikku itu sudah baligh.Hehe dah dekat dah tanda ii boleh kawin.

Aku melihat mama yang sedang menuamkan botol panas di permukaan rahim Armaya,dia juga telah memberikan Maya ubat untuk melegakan kesakitannya.Mama keluar dari bilik Armaya sebaik sahaja menyelimuti seluruh tubuhnya.

Aku yang masih mengintai di hadapan muka pintu kelam kabut ingin bertanyakan soal keadaan princessku kepada mama.

"Mama?? Princess Harriz macam mana? okay?",soalku kebimbangan.

"Dia okay je..ni mama nak cakap ni,Armaya tu dah besar sekarang ni..mulai sekarang,harriz tak boleh dah nak tidur satu katil dengan maya..riz tahu kan maya bukan mahram riz?",jawab mama.

Aku tersenyum sinis di dalam hati.Hehe lantaklah kalau aku nak tidur sekali dengan princess maya pun.Kalau kena tangkap basah,atau terlanjur baguslah aku boleh kawin free.hehe.

"Rizz?? dengar tak ni sayang?",Soal mamaku lagi.

"Aa..riz dengar...ye ma riz tahu,",balasku.

Mama hanya menghadiahkan aku sebuah senyuman dan berlalu pergi.Aku yang masih di hadapan bilik Princessku hanya termenung memikirkan bila aku boleh memiliki dia sepenuhnya.

**
**
(Armaya pov)

Aku terjaga dari tidurku,Jam menunjukkan pukul 4.00 petang.Fuh,lama juga aku tidur..dari pukul 1 lagi kot! Hmmm ni sekarang dah bangun nak buat apa eh? hehe buat apa lagi kalau bukan kacau Prince Harriz?

Aku turun daripada katilku dan berjalan menuju ke bilik tidur Abang Harriz.Dia terlihat sedang lena di atas katilnya,aik?? abang harriz pun tidur?? dia period juga ke? Ahh, tak kesah lah! aku nak kacau dia tidur hehe.

Oh ya,Aku dengan abang harriz memang rapat sangat sejak kami jadi adik beradikni.Aku amat menyayanginya,dia merupakan abang yang sangat baik.Sejak kecil lagi,dia gemar melayanku bermain,tidur bersama aku dan menghabiskan waktu bersama aku.Abang harriz ni memang panas baran dan keras kepala orangnya,tapi entah mengapa apabila berhadapan dengan aku,dia jadi orang yang paling lembut dan dengar kata.Kata mama dan papa,kehadiran aku telah melembutkan hati harriz keras seperti batu.Pada mulanya aku tidak percaya dengan mama dan papa,tapi setelah melihat dia lebih mendengarkan kata kataku dan lebih termakan dengan pujuk rayuku berbanding mama dan papa,aku percaya.

Aku mendaki perlahan katilnya,abang harriz sedang tidur membelakangi aku.Aku menghampirinya dan mendekatkan wajahku untuk melihat muka busuk abang harriz yang sedang tidur.Terus saja aku baring disebelahnya dan memeluk erat tubuhnya,pipinya aku cium sekilas.Memang sudah terbiasa rapat begini dengan abang harriz,dia juga gemar memeluk dan menciumku.

"Abang...",bisikku perlahan di telinganya.

Abang harriz terlihat sedang mengeliat kecil sambil memusingkan badan menghadapku.

"Apa dia sayang?",tanya dia lembut sambil membalas pelukkan aku.

"Abang ni busuklah.",jawabku selamba.

"Ohh,busuk ya...",kata abang harriz sambil tersenyum sinis.

Dia terus menggeletek aku,aku ketawa terkekek kekek seraya mencuba menggeleteknya semula.Akhirnya aku dapat membalas dendam dengan cara mencubit pehanya.

"Aduhh!! sakitlah Princess Armaya!!",dia terjerit kecil.

Aku hanya ketawa melihat penderitaannya,Abang harriz terus baring membelakangi aku.Heh,merajuklah tu.Hehe,yela aku pujuklah ni.

"Abanggg....",panggilku manja sambil memeluknya.

Dia hanya merelakan perlakuanku tanpa berkata apa apa,tanganku meliar meraba sixpack diperutnya.Makan apalah abang harriz ni sampai boleh ada roti dekat situ?

Dapatku dengar tutur nafas abang harriz yang turun naik dengan begitu laju.Pelik,kenapa laju sangat nafas dia? Tengah tidur ke tengah main bola?

"Ahh..",desahnya perlahan

Aku tidak mengerti apa maksud disebalik bunyi itu,namun aku rasa tiada apa yang perlu aku risaukan.Betul tak?

"M..maya..l..lepas..",Pinta abang harriz dengan nafas yang tersekat sekat.

Aku hanya menganggap bahawa abang harriz pasti sudah terusik dengan pujukkanku,aku dengan nakalnya mengetatkan pelukan sambil terus meraba sixpacknya.

"Tak nak,selagi abang tak berhenti merajuk maya akan peluk sampai esok",balasku sambil mencium belakangnya.

Aku mengangkat sedikit kepalaku untuk melihat keadaan abang harriz memandangkan sudah 2 minit dia diam dengan nafasnya yang tidak teratur.Aku melihat mulutnya terbuka dan dadanya turun naik menahan nafas,sebelah tangannya pula menggenggam erat cadar dan sebelah lagi memegang bantal yang dikepit di celah kelangkangnya.

Kenapa dengan abang harriz? Apa yang sedang dia lakukan? Adakah dia sedang sesak nafas? Dan mengapa dia mengepit bantal di celah kelangkang.

Cepat cepat aku bangun lalu menarik bantal dari celah kelangkangnya.Dia tergopoh gapah bangun lalu menutup sesuatu di seluarnya.Aku hairan,apa yang tak kena?

"Maya keluar maya..",arah abang harriz.

"Kenapa dengan abang?",tanyaku.

Jeda.

Tiada jawapan.

"Maya..maya tahukan yang maya sekarang dah baligh?",soalnya.

Aku mengangguk.

"Mulai sekarang..maya dah tak boleh peluk ataupun cium abang..",balasnya.

Entah mengapa aku rasa sedih mendengar khabar itu.Memang benar,apa yang kami buat sebenarnya salah disisi agama.Kami bukan adik beradik kandung,namun aku sudah terbiasa dengan keintiman ini.

"Abang lelaki maya..ada nafsu..dan apa yang maya buat tadi telah membangkitkan nafsu abang..maya tahukan apa yang terjadi sekiranya nafsu dibangkitkan? nauzubillahimin zalikh.",sambungnya lagi.

Aku terkejut mendengarkan hal itu,patutlah tadi abang harriz terlihat tidak tenteram! Rupanya aku telah membuat sesuatu yang tidak sepatutnya aku buat! Aku mengucap panjang di dalam hati.Mujurlah iman abang harriz kuat,kalau tidak?

"Maya minta maaf abang.",ucapku seraya menundukkan kepala.

Abang harriz hanya mengangguk.

"Maya keluar dulu ya sayang..turun bawah buka peti sejuk,abang ada belikan maya coklat tadi.Makanlah ya.",balasnya.

Aku hanya membalas dengan senyuman,langkah kakiku diatur keluar daripada bilik abang harriz.Selepas ini,aku tidak boleh lagi masuk ke dalam bilik abang harriz sesuka hatiku.Walaubagaimanapun, hubungan kami antara adik beradik tidak akan putus.

**
**
(Harriz pov)

Mujur saja imanku kuat,jika tidak sudah lama aku terkam si Armaya tu.Fuhh,berani dia menggoda aku sebegitu rupa.

Aku pergi ke bilik air untuk mencuci muka lalu mengambil wuduk,lebih baik aku solat sebelum benda yang 'tajam' di dalam seluar aku ini menyuruh aku membuat benda yang bukan bukan.Aku segera membentang sejadah untuk menunaikan solat fardhu asar.















*Semua tengah buat apa tuu?*

*Jangan lupa follow,comment and vote story ni okayy!*

My MedicineWhere stories live. Discover now