ꜱᴜɴꜱᴇᴛ ʀᴜᴍ

9.3K 1.8K 579
                                    


ꜱᴜɴꜱᴇᴛ ʀᴜᴍ

D's POV :

( بله همون که هم من میدونم هم شما)

بعد از اینکه جوابی از تهیونگ دریافت نکرد تصمیم گرفت این دفعه رو بیخیال دوستش بشه و تنهایی به کلابی که همیشه دوتایی به اونجا میرفتند بره...

وقتی هیچ جایی برای پارک کردن پیدا نکرد ماشین رو کمی با فاصله از کلاب متوقف کرد و در حالی که کت چرمش رو از صندلی عقب برمیداشت برای بار دیگه به گوشیش نگاهی انداخت...

به تهیونگ : چرا جواب نمیدی!

همچنان پیامش بی جواب مونده بود...

آهی کشید و کت رو اهسته به تن کرد و به سمت در بزرگ کلاب قدم برداشت...

صدای پاشنه کفش هاش روی سنگفرش ها و صدای همهمه ادم هایی که جلوی در کلاب ایستاده بودند در هم امیخته شده بود...

قدم هاش رو بلند و با اعتماد بنفس برمیداشت و بسادگی از بین ادم های بیرون کلاب رد شد و هیچ اهمیتی به نگاه های خیره نداد...

به محض ورود با شنیدن اهنگ مورد علاقه خودش بیخیال فکر کردن به اتفاقات روزی که گذشته بود شد و سعی کرد از شبش لذت ببره...

بارمن با دیدنش با خوشحالی دست تکون داد و جیمین لبخند کمرنگی زد و به سمتش رفت...

* اوه جیمین!

+ چطوری پسر؟

جیمین در حالی که کمی روی کانتر خم میشد تا با بارمن دست بده گفت و خندید...

* مثل همیشه عالیم... تهیونگ کجاست؟

ووبین پرسید و همزمان مشغول اماده کردن نوشیدنی برای جیمین شد و جیمین هم روی یکی از صندلی ها نشست و همزمان که به کارهای بارمن نگاه میکرد تکه لیمویی برداشت و توی دهنش گذاشت...

+ راستش از ظهر خبری ازش ندارم وگرنه همراه هم میومدیم...

با صدای رسایی گفت و چهره اش از طعم ترش لیمو در هم شد...

* خوشحال میشدم اون رو هم ببینم به هر حال... خوش بگزره!

ووبین گفت و لیوان نوشیدنی رو سمت جیمین سر داد و جیمین موفق شد قبل از افتادن لیوان بگیرتش!...

همزمان که خودش رو با ریتم اهنگ ریمیکس شده تکون میداد لیوان رو به لب های پف دارش نزدیک کرد و مقداری از نوشیدنی ابی رنگ رو نوشید...

این نوشیدنی، نوشیدنی مورد علاقه پسر بود و معتقد بود تنها کسی میتونه به بهترین شکل درستش کنه همون بارمنیه که ووبین خطاب شده بود...

سکس این دِ درایو وِی (sex in the driveway) تقریبا طعمی شبیه نوشیدنی سکس عان دِ بیچ ( sex on the beach) داشت و حتی طرز تهیه هر دو نسبتا مشابه هم بود با این تفاوت که این نوشیدنی رنگ جذاب ابی رو به خودش داشت و طعمی کمی شیرین تر همراه خودش داشت...

  𝐃é𝐣à 𝐯𝐮  | 𝐊𝐎𝐎𝐊𝐕Donde viven las historias. Descúbrelo ahora