“အား..ဒါက ဘယ္ေနရာလဲ”
သူမေရာက္ေနေသာ ေနရာကေမွာင္မဲေနေသာ အခန္းတစ္ခုထဲက ေအးစက္စက္အိပ္ရာတစ္ခုေပၚမွာပင္။
“ဇာတ္ေၾကာင္းေျပာပါေတာ့မယ္”
“အင္း”
“အခု hostဝင္ေနတဲ့ ခႏၶာကိုယ္က အရံဇာတ္ေကာင္တစ္ေယာက္ရဲ႕ ကိုယ္ထဲကိုပါ။ သူမက ဗီလိန္ရဲ႕ပထမဇနီးပါ။ အခုက ဗီလိန္ဘက္ကေန ကြာရွင္းဖို႔ေျပာလာတာေၾကာင့္ စိတ္ထိခိ္ုက္ျပီး ထပ္ခိုးအခန္းထဲမွာ တစ္ေယာက္ထဲလာငိုေနတာပါ။”
“သူတို႔က ဘာလို႔ကြာရွင္းၾကမွာလဲ”
“Hostဝင္ေနတဲ့ ကိုယ္ရဲ႕မူလပိုင္ရွင္နာမည္က ယီရွင္းရွင္းပါ။ hostနဲ႔နာမည္အတူတူပဲ။ သူမတို႔က ငယ္ခ်စ္ေတြပါ။ သူတို႔လက္ထပ္တာ 3ႏွစ္ၾကာသြားတဲ့အထိ ကေလးေတ်ာက္မွ မရေသးလို႔ ေဆးသြားစစ္တာ ဗီလိန္က ျမံဳေနတာေလ. ဒါကို ယီရွင္းရွင္းက သူမေယာက်ာ္းသိရင္ စိတ္ထိခိ္ုက္မွာစိုးလို႔ သူမမွာ ျပႆနာရွိေနတာလို႔ လိမ္လိုက္တာ. ဗီလိန္က ေနာက္တစ္ေယာက္ရွာျပီး သူမကို ကြာရွင္းဖို႔ေျပာလာတယ္ေလ။ ဒါေပမဲ့ သူမက တြယ္ကပ္ေနေတာ့ ေတ်ာက္တည္းပစ္ထားခဲ့တာ”
“Oh..ဇာတ္လမ္းကေတာ့ စိတ္ဝင္စားစရာေလးပဲ. ေနာက္ေတာ့ေကာ”
“ဗီလိန္ယူလိုက္တဲ့ေနာက္ထပ္မိန္းမက ဒီကမာၻရဲ႕ဇာတ္လိုက္မပါ။ သူမက ဗီလိန္ရဲ႕ဥစၥာေတြေၾကာင့္ လက္ထပ္ခဲ့တာ။ ဒါေပမဲ့ ဗီလိန္ရဲ႕အရင္မိန္းမက ျမံဳေနတယ္လို႔သိေတာ့ သူမက ဗီလိန္အနားကို ကပ္ျပီး ကိုယ္ဝန္ရွိလာေအာင္ အရင္ဖန္တီးတာပါ။ ”
“သူမ ကိုယ္ဝန္ရသြားလား”
“အင္း။ ဒါေပမဲ့ ဗီလိန္ရဲ႕ကေလးေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဗီလိန္႔ညီရဲ႕ကေလး။ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္က ဗီလိန္ေနာက္ကြယ္မွာျဖစ္ေနၾကတာ။ ေနာက္ပိုင္း ဗီလိန္တို႔စီးပြါးပ်က္သြားေတာ့ ဇာတ္လိုက္အနားကပ္ျပီး သနားစရာပံုရိပ္ေလးေတြခ်ျပတာ ဇာတ္လိုက္က သနားျပီးေနာက္ေတာ့ ခ်စ္မိသြားတယ္ေလ။ အဲဒီေတာ့ happy endingေလးျဖစ္သြားတာေပါ့”
"ဒါဆို ငါကေရာ”
"ယီရွင္းရွင္းကေတာ့ ဗီလိန္နဲ႔ကြာရွင္းလိုက္ကတည္းက ရင္ကြဲနာက်ျပီး ေနမေကာင္းေတြျဖစ္။ ေနာက္ဆံုး ဗီလိန္က အေၾကာင္းစံုသိသြားျပီး လာရွာတဲ့အခ်ိန္မွာ ဆံုးသြားတာပါ”