ရွင္းရွင္းတို႔ အိမ္ျပန္လမ္းမွာ ဗိုက္ဆာလာေတာ့ ဆိုင္တစ္ဆိုင္မွာ ေဟာ့ေပါ့ဝင္စားၾကသည္။ ရွင္းရွင္းေရာ ေရွာင္ေဖးေရာ အစပ္ၾကိဳက္သျဖင့္ ေဟာ့ေပါ့အစပ္ပြဲၾကီးတစ္ပြဲမွာလိုက္သည္။ ေဟာ့ေပါ့လာမခ်ခင္ ေရွာင္ေဖးက ရွင္းရွင္းကို စိတ္ဝင္တစားနဲ႔စပ္စုေနသည္။
“မမ. မမမွာ ပိုက္ဆံေတြက အမ်ားၾကီးပဲ. မူလယီရွင္းရွင္းရွာထားခဲ့တာလား”
“အင္း”
“သူမက ရိုးရိုးသာမန္ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ပဲမလား။ ဘာလို႔ black cardၾကီးေတာင္ ကိုင္ႏိုင္တာလဲ”
“မူလကိုယ္က ငယ္ငယ္ကတည္းက အရမ္းခ်မ္းသာတာ. သူမမိဘေတြေသေတာ့ အေမြအားလံုးကို သူမတစ္ေယာက္တည္းရလိုက္တယ္. ဒါေပမဲ့ သူမက သံုးမယ္လို႔မရည္ရြယ္ထားတာေၾကာင့္ ဒီအတိုင္း ဘဏ္မွာပဲ သိမ္းထားခဲ့တာ. သူ႔ေယာက်္ားေတာင္မသိဘူး”
“တ.တကယ္. ဘယ္ေလာက္ေတာင္ရွိတာလဲဟင္.”
“တစ္သက္လံုးထိုင္စားလုိ႔ရတယ္”
“wow…ဒါေၾကာင့္ အခုနက မမ ဘာမွမျဖစ္ပဲ ပိုက္ဆံထုတ္ေပးလုိက္တာကိုး”
“အင္းေလ. နည္းနည္းေလးပဲကို”
“ဘာကို နည္းနည္းေလးလဲ။ ေဒၚလာ ႏွစ္သိ္န္းၾကီးမ်ားေတာင္ကို”
“ဘ.ဘာ..ဘာ!!! ေဒၚလာႏွစ္.ႏွစ္သိန္း…လား”
"အင္းေလ မမပဲ ဘာမွမျဖစ္ပဲထုတ္ေပးလိုက္တာမဟုတ္လား”
"မဟု.မဟုတ္ဘူးေလ ငါက ဝမ္းႏွစ္သိန္းလို႔ပဲထင္လိုက္တာေလ”
"အမ္. ဟိုမွာတုန္းကက်ေတာ့ ဘာမွမျဖစ္ပဲနဲ႔ အခုမွထျဖစ္ေနတယ္။ အေမြေတြအမ်ားၾကီးရထားတာကို ဘာမွမျဖစ္ပါဘူးဗ်”
“အင္းပါ. ဒါလည္း ဟုတ္တာပဲ. ဟြန္္႔. ေရွာင္ေဖး နင္ေနာ္. ဘာမွမလုပ္ေသးပဲ စထြက္လာတာေတာင္ ေဒၚလာႏွစ္သိန္းျဖဳန္းပစ္လိုက္ျပီေနာ္ ဟင္း.ဟင္း သတိထားျပီးေနေတာ့”
“မမကလည္း ဒီကိုယ္က သူ႔ဘာသာသူဝင္တိုက္တာေလ။ အရင္ကဆို သားဘယ္သူ႔ကိုမွ ဝင္မတိုက္ပါဘူးေနာ္”
“ဘယ္တိုက္ပါ့မလဲ အရင္က နင္က လူမွမဟုတ္တာကို”
“အင္း. အဲတာလည္းဟုတ္သားပဲ. အာ..စကားေျပာရင္းနဲ႔ ဟိုမွာစားစရာလာျပီ စားၾကရေအာင္”