თავი 24

51 5 2
                                    


დილით, რომ გავიღვიძე მარტო ვიყავი. დიდი იმედი მქონდა, რომ გვერდით ნოა დამხვდებოდა, თუმცა რა თქმა უნდა იმედები გამიცრუვდა. გასული ღამისგან საკმაოდ ნასიამოვნები ღიმილით ავდექი და მოწესრიგებული სასაუზმოდ ჩავედი.

- ჰეი.- მივესალმე ალეკს და მის გვერდით დივანზე ჩამოვჯექი.- საჭმელი გვაქვს?

- არ ვიცი.- უხეშად მიპასუხა და წამოდგა.

- ჩემი დეიდაშვილი ცოცხალია? ვერ ვიჯერებ, რომ მასთან გინდა ურთიერთობა. ის ხომ...

-ძალიან გთხოვ, შენი მორალი ჩემგან შორს დაიჭირე.

-გაბრაზებული ხარ?- დაეჭვებით გავხედე.

- არ ვარ.

- კი, კი გაბრაზებული ჩანხარ.

- არ ვარ.- ენა გააწკლაპუნა.

- ნამდვილად ხარ.

- ტაბითა, არ ვარ.

რამდენიმე წამით ხმა არ ამომიღია.

- მაინც გაბრაზებულად გამოიყურები.

- არ ვარ! მაგრამ მალე ვიქნები! ღმერთო, როგორი მომაბეზრებელი არსება ხარ.

-ჯანდაბაშიც წასულხარ.- შუა თითი ავუწიე და სამზარეულოში გავედი.

- და შენ აქ მარტო დაგტოვო?

-ნეხვის გროვა.

-ვფიქრობ ახლა მოკვდები და შენს გასვენებაზე სიტყვით გამოვალ: ,,გარდაიცვალა იმ საქმის კეთების დროს რაც უყვარდა, უშვერი სიტყვებით მლანძღავდა".

- თუ სიკვდილი შენი თავიდან მოშორების ერთადერთი საშუალებაა, მაშინ მთელი ჩემი შავბნელი გულით თანახმა ვარ.

- გოგო, გამოდი აქ!

- რა გინდა?- თავი გამოვყავი სამზარეულოდან და სწორედ ამ დროს ჩამავლო ალეკმა ხელი და იატაკზე დამახეთკა მუცლით.-ვაიმე! მკერდი გამიბრტყელდა, შე იდიოტო! რა ჯანდაბა გინდა?

- ვინმე თავს, რომ დაგესხას თავს წუწუნით დაიცავ?- მკითხა და ზურგზე დამაჯდა.- პირველ რიგში მოწინააღმდეგე დაიჭირე კარგად! რაც შეიძლება მაგრად! მერე სხეულის წონა გამოიყენე და გადმოაბრუნე.- ვიგრძენი როგორ გადმომაბრუნა და ისევ იგივე პოზაში დამაბრუნა.

მიტოვებულიWhere stories live. Discover now