მძაფრმა სუნმა ცხვირი ამიწვა და მაიძულა თვალები გამეხილა.
- ეგრე ძლიერადაც არ ჩაურტყამს, სწრაფად გაითიშე. - წინ ჯეკი მედგა, სკამზე ვიყავი მიბმული გვერდით კი ალეკიც იგივე სიტუაციაში იყო.- ხელები გაუხსენი.- თავის კაცს ანიშნა ჯეკმა ჩემზე.
ალეკი მთელ ხმაზე ღრიალებდა და ილანძღებოდა, თუმცა მას ყურადღებას არავინ აქცევდა, მე ხელებ გათავისუფლებული ჯეკის კაცს მთლიანად მასზე ვყავდი აკრული და მთელი ძალით მიჭერდა. შიშისგან ფეხები მეკვეთებოდა და ალეკს მზერას ვერ ვაშორებდი.
- ნუ გეშინია ტაბითა.
- სულელო, ბიჭო.- ჯეკმა თავი გადააქნია და მე მომიბრუნდა.- ტაბითა ჰოლანდი, ჩემი შვილების სიყვარული და ჩემი მტერის და. თავიდანვე კარგად უნდა შემეფასებინე და ჯესამინის ძებნა და მისი შანტაჟი არ უნდა დამეწყო, უკან დაბრუნდი და ნოას აზრები შეუცვალე, თორემ შენი მთლიანი ოჯახი გაქრება და ბლა, ბლა, ბლა. არადა, როგორი ჭკვიანი გოგოა ჯესამინი, მიხვდა, რომ არ ღირდა მათთან ყოფნა და აქედან გაიქცა. მე კი მაინც დავაბრუნე. მოკლედ, რას ვამბობდი? ა, ჰო, შენით შემიძლია ყველა სასურველი კურდღელი მოვკლა.
- ტაბითას შეეშვი.- ალეკი მთლიანად გაწითლებული იყო.- გთხოვ.- ის კარგად ხვდებოდა არსებული სიტუაციის სიმძიმეს.
- გვიანია.- ხელი აიქნია ჯეკმა.- მოდი ლოგიკურად მივყვეთ, გვყავს ტაბითა ჰოლანდი- ხელი ჩემსკენ გამოიშვირა.- ჩემი გარდაცვლილი დის შვილის, ალეკის და. ალეკს რა უნდა? ჩემი ფული...
- არაფერში მჭირდება შენი ფული, უბრალოდ აქედან წადი!
- ნუ მაწყვეტინებ! შესაბამისად- განაგრძო მშვიდად- მე ალეკის მოშორება მჭირდება, მოდი ჩავურთოთ ისიც, რომ ალეკს შენ უყვარხარ, ასევე უყვარხარ მამამის, რომელიც მთელი არსებით მეზიზღება. ეს გოგო უყვარს ჩემი შვილის მეგობარ ოლივერს, ოლივერი ნოას გაქცევაში დაეხმარა, იმაზე საუბარი აღარ გვინდა, როგორი მნიშვნელოვანი ხარ ნოასთვის ან ჯოშისთვის.- ხელები უაზროდ გააქნია.- შენი განადგურება ავტომატურად მათ განადგურებას ნიშნავს. კიდევ ვინ დაგვრჩა?! აჰ, რა თქმა უნდა, მილი, პატარა ქურდი, რომელიც ნოას ჩემს გაქურდვაში დაეხმარა, შენ მასაც უყვარხარ. არ გიხარია?
YOU ARE READING
მიტოვებული
Fiksi Remajaთინეიჯერი ტაბითა ჰოლანდი ოჯახთან ერთად ახალ ქალაქში გადადის საცხოვრებლად, თუმცა წარსულის ტრავმები მას არ შორდებიან და ახალი ცხოვრების დაწყებაში ხელს უშლიან. ახალ ქალაქში გოგონა მისი ცხოვრების სიყვარულს პოულობს, ამასთანავე ყველა სიკეთესთან ერთად ი...