1.

600 18 0
                                    

Tenkrát jsem byl malý kluk, co nevěděl co vše má před sebou. Byl jsem typické dítě, které si rádo hrálo a občas zlobilo. Normální kluk ve věku 9. let. Jedinou mojí starostí byl čas kdy se sejdu se svými přáteli. Byl čtvrtek pokud si dobře vzpomínám. Držel jsem maminku za ruku. Plakala. Nevěděl jsem proč a chtěl jsem ji pomoct. ,,Mám tě rád.'' usmíval jsem se a díval jsem se do těch jejích krásných očí. Zavřela je. ,,Musíš jít s tamtím pánem.'' zněla unaveně a přesto zvedla druhou ruku, než jsme se drželi a ukázala na vysokého muže v obleku. Nemohl být zase tak dospělý. Dělal to z něj jen ten oblek. ,,Bude na tebe moc hodný. Musíš mě poslechnout.'' znova se na mě podívala. Věřil jsem ji. Neměl jsem ji opouštět. Bohužel můj dětský rozum nebyl schopný vymýšlet žádné jiné scénáře. Proto jsem poslechl. Dal jsem jí pusu na líčko. ,,Zatím ahoj.'' rozběhl jsem se za člověkem, co si mě měl odvést.

Strávil jsem u toho člověka první týden a chtěl jsem se vrátit. Měl jsem až moc přísný režim. Chtěl jsem zpátky k mamince. Tolik jsem naříkal aby mě vrátil. Vždy mě ignoroval. Každé odpoledne mě dával jinému pánovi, který mě učil tancovat. Nebavilo mě to. Bolelo to a byl to sport pro holky. Také jsem se přestal vídat s kamarády a učila mě přísná paní mezi zdmi mého pokoje. Ven jsem mohl jen na zahradu. A to jsem nevěděl, že tomuhle místu začnu říkat domov.

Teď uteklo pár let a mně je 17. let. Přísný režim a každodenní trénink baletu se stal rutinou. Stěžovat jsem si nemohl. Abych pravdu řekl, na tento způsob života jsem si zvykl. Stále jsem nevěděl proč jsem tu a kde je máma. Jediný koho jsem nyní znal a vídal každý den byl Namjoon, paní Adermsová a můj trenér na balet, jehož jméno jsem neznal. Směl jsem mu říkat pouze Pane trenére. Po večerech jsem se díval z okna na rušnou noční ulici v Soulu. Chtěl jsem se ní někdy projít. Mít svobodu jako oni. Jenže jak to vlastně normálně fungovalo? Měl taky každý svého Namjoona? Nebo jsem to tak měl jen já? Na tyto otázky mi nikdy nikdo neodpověděl.

Představuji vám svou novou knížku: Human Zoo... Snad se vám bude líbit a jelikož mám kapitol předepsaných víc tak jich dneska pár vydám 🥳💚✨

Human Zoo | VminKde žijí příběhy. Začni objevovat